We beginnen opnieuw! April 2010 mama's! 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Daarom hadden we dit jaar ook een appartement geboekt zodat we niet elke dag uit eten hoefden te gaan. En je ziet daar echt heel veel ouders met kleine kindjes dus is best te doen. Het enige waar ik een beetje tegenop zag was de vliegreis van 10 uur.

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nou ja dat vind ik sowieso het nadeel van vakantie....de reis, pfff. Of je nou 12 uur met je kind(eren) in de auto zit (DRAMA!) of in het vliegtuig (ook DRAMA). Maar ja, in Nederland blijven vind ik persoonlijk echt niets....dan heb ik nog geen vakantie, ik wil wel de zon zien.

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Oh ja, het zal best te doen zijn idd. Het is gewoon iets wat mij persoonlijk niet trekt, met de kinderen in een appartement. Ik zou net zo min naar een appartement in bijv. Griekenland gaan als naar een appartement op Curaçao ofzo.

4. Amethist

Het voordeel van met de auto is dat je een gedeelte 's nachts kunt reizen als je dat zou willen en dat je tussenstops kan maken.

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik ook. Vooral in de winter vind ik het heerlijk om dan naar de zon te gaan...zodra je dan uit het vliegtuig stapt en de zon ziet en voelt oh heerlijk....krijg meteen zin om te gaan.:D

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ vakantie met vrienden. Ik zoumer dan wel voor kiezen niet naast elkaar te staan met de caravans, maar bijvoorbeeld een veldje verder. Dan heb je toch je privacy, maar kun je elkaar makkelijk opzoeken en evt met babyfoon werken 's avonds. Ik zou ook geen twee weken samen gaan. Maar bijvoorbeeld eerst wij een week alleen, dan een week samen en dan hun nog een week alleen. Verder kennen we hem echt al jaaaaren, is manliefs beste vriend, dus ik denk dat dat verder wel goed zit. Wat afspraken maken zitten we wel op een lijn. Zij hebben samen vier kids, waarvan 2 redelijk van L.ukas z'n leeftijd, dus dat is voor hem ook wel heel erg leuk.
    Maar ja, er is nog niks besloten. We zien wel.

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Het voordeel is natuurlijk wel dat je aparte slaapkamers hebt....ik zou dus echt nooit in een hotel willen, want als je kleintje dan slaapt zit je gewoon opgesloten. Tenminste, ik ken ook wel mensen die dan nog gewoon weer naar beneden gaan maar dat zou ik echt nooit doen :$ . Maar ja dat probleem heb je bij alle vakantievormen min of meer....alhoewel bij een tent of caravan ofzo kun je nog buiten gaan zitten in ieder geval.

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Yep, absoluut, je hebt toch wat meer vrijheid. Voordeel van het vliegtuig is dan weer dat als het echt niet meer gaat je ze een beetje kan laten lopen. En ja onze vluchten zijn dan 'maar' 4 uur....dus valt an sich....maar de hele reis duurt bij elkaar toch wel 12 uur, vooral de laatste uren vind ik altijd dramatisch. Maar ja, dat was vroeger al zo, de laatste uren kregen mijn zusje en ik ruzie op de achterbank en werd mijn vader chagrijnig omdat mijn moeder de kaart niet kon lezen en....haha :D. En dan moesten we de tenten nog opzetten! :D

9. Amethist

In een stacaravan heb je ook aparte slaapkamers. En wij zitten altijd buiten met de vakantie. Wij zouden dus echt nooit binnen in het appartement gaan zitten 's avonds als de kids op bed liggen. Ik zit dan liever voor mijn stacaravan dan op een balkon. Maar nee, naar beneden gaan ofzo als je in een appartement zit zou ik ook echt NOOIT doen.

10. Amethist

Nou ja zeg! Wat een achterlijke reclame van de NTI zie ik nu op tv.

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    OMG, dat is echt een jeugdtrauma van mij! :$ Ik was er vroeger na elke vakantie van overtuigd dat mijn ouders gingen scheiden omdat ze in de auto zoveel ruzie hadden over dat kaartlezen!

Ik zeg..... lang leve de TomTom!:D

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ja ok zo. Het appartement waar wij zouden zitten was op de begane grond met een groot buiten terras er omheen. Daar is het zo warm dat alles een beetje open is zeg maar, alsof je buiten bent. je hoeft mij ook echt niet weg te proppen op zijn klein bedompt appartementje met zo'n piepklein betonnen balkonnetje dat vind ik geen vakantie. Dan heb ik ook liever een sta caravan of zoiets maar ja die hebben ze i9n Curacao niet :D

13. Amethist

Hahahhahahaha, dat hadden wij nooit, aangezien we altijd naar Texel gingen, LOL :D.

Maarre...lang leve de TomTom...ECHT WEL!!!!

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou, ik was idd reuzeblij met mijn tomtom toen ik dwars door parijs reed van de zomer. Ik ben dan ook wel zo eigenwijs dat ik manlief ook niet op zijn woord zou geloven als hij aan het kaartlezen is! :);)

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Idd lang leve tomtom. Heb het tegenwoordig ook op mijn mobiel echt super handig want dat ding heb ik altijd bij de hand voor als ik weer eens verdwaal..,:D

Maar ik ga me bedje opzoeken.
    Fijne avond nog iedereen en alvast slaap lekker.

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ jewe, slaap lekker!

Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Morgen vroeg op!

Tot morgen!

17. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Am: als we dan inmiddels een station-auto hebben metde auto, anders met vliegtuig en auto daar huren.

Ja ik vlieg m'n bed in.. voel me niet helemaal topfit.

Trusten meiden!

18. Amethist

Slaap lekker voor iedereen die gaat slapen.

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Truste iedereen!

Ik wacht nog even om te zien of I. zo weer wakker wordt

20. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hey hey en dag dag... ga zo mijn bedje in. Maar weer eens hard gewerkt vanavond en morgen vroeg sporten..

Deel Deze Pagina