We beginnen opnieuw! April 2010 mama's! 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja ik ga ook....I. niet meer gehoord dus hopelijk gaat het vannacht ook goed

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hmm, ik ben de laatste en eerst, dasniegoenie ;). In ieder geval, I. is gelukkig niet meer wakker geworden maar was wel om 6.00 uur uitgeslapen. Nu aan het ontbijt...

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Morning ladies!

@ Eylem: Gelukkig dat I. niet meer wakker is geworden.

T. heeft ook weer goed geslapen als vanouds. Heb hem rond 23.15 uur nog gevoed en toen vanmorgen om 07.30 uur weer. A. ligt nog in bed, ik hoorde net wel wat geluid uit haar kamer komen, dus ze zal zich zo vast wel melden.

Verder voel ik me niet helemaal jofel. Zere holtes en een zere keel, dus da's dan weer een beetje jammer. Vandaag als het droog blijft maar weer eens proberen of we allemaal op tijd aangekleed enzo kunnen zijn om eens even naar het winkelcentrum te lopen.

4. Amethist

Oh ja...Ennnnnnn...vanaf vandaag is het afgelopen met dat kansloze gevreet van mij en ga ik weer gewoon normaal doen, met het oog op nog wat kilo's kwijtraken!

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Go Am ;). Ik ook, heb me echt teveel laten gaan de laatste weken want was echt teveel aangekomen dus ik probeer nu echt op te letten dat ik het snacken even laat.

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Am; goed voornemen.. heb ook veels te veel gegeten ! Maar vanochtend naar bodypump geweest.. nou daar zijn wel wat calorieën met weg gegaan hoor.. !

Ohhh ik wordt even zooooo gek van Sanne... die is me toch een partij aan het vervelen met eten.. avondeten is al langer. Maar pap brood en fruit ging juist super goed.. De laatste dagen gaat dat al wat minder, maar ze at alles nog wel. Nou vandaag is het DRAMA .. vanochtend pap niet op .. nou ja het zal wel. Fruit op de sportschool had ze amper een halve mandarijn op terwijl ze normaal met gemak er 3 eet. Boterhammen.. wat wil je erop Sanne: Kaas of worst.. KAAS... nou goed.. kaas dus. Ze neemt 1 hap; " nee Worst .." nou dat denk ik dus niet .. gooit ze haar bord op de grond.. Zo het stoom kwam uit mijn oren denk ik. Maar we tellen tot 10.. terug voor haar gezet. Neemt nog 1 hap.. NEEEEEEE gooit het weer op de grond. Dus ik opgepakt in de prullebak gegooid Sanne uit haar stoel gehaald op de grond gezet slap af en zelf door gaan eten. Gillen.. niet normaal meer.. na een tijdje haar gaan troosten. Wat wil je dan nog ? MIjntje.. oK mandarijntje gegeven .Neemt 1 hap en gooit hem over de tafel.. melk om... Toen werd ik boos.. heel gek misschien, maar ik heb echt tegen haar geschreeuwd dat ze NU moest kappen en dat ik het helemaal gehad had met dat genee en dat ze NU haar mandarijn op kon eten of helemaal niets meer. Vervolgens heeft ze dat gelukkig heel lief gedaan.. maar men.... af en toe...

* thanks voor het luisteren..

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Goeiemiddag!

vanmorgen even lekker uitgeslapen. Tygo werd pas om 8:45 wakker en heeft nog even tussen ons in gelegen.
    Toen alle boodschappen gedaan voor Oud en Nieuw...was druk in de supermarkten...maar we hebben alles binnen.
    Tygo ligt alweer op 1 oor dus even relaxen. Verder nog geen idee wat ik vanmiddag ga doen...als het zo blijft regenen weinig denk ik.

@Eylem, Gelukkig dat I niet meer wakker is geworden vanacht.

@Am, hopelijk wordt je niet ziek.

Ben weer bij weinig gekletst deze morgen.

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Klinkt als Tygo die is de laatste tijd ook zo aan het draken met eten.

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    gelukkig iemand die het herkend.. ze ligt nu ook te gillen in bed. Maar dat moet ze dan maar even doen. Gelukkig zo een vriendin op de thee.. kan ik even spuien...

10. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sanne lekker aan het draken lees ik.. Herkenbaar.
    Eylem: gelukkig heeft I. vannacht lekker doorgeslapen.
    Am: niet ziek worden meis.
    Jewe: fijn alles weer in huis, wij gaan vanmiddagboodschappen doen.

J. slaapt. Ik ga zo ff de wc uitdoen, vaat wegwerken en dan ff zitten met een kop thee.
    Pffff ik voel me ook niet lekker, keel doet zeer, loopneus, oren knappen steeds en overal spierpijn..
    Vanochtend gaan zwemmen, was koud!

Verder niks te liegen ;)
    Wat een BUT-weer! Bah!

11. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Haai!

Gisteravond nog wat vakantieverhalen gemist zie ik: herkenbaar achter in de auto..Zo ging het bij ons vroeger ook haha! Dus het zal er wel een beetje bijhoren dat chagerijnig aankomen op de camping :D

@am: niet ziek worden meis!! Enne: goede voornemens!

@eylem: gelukkig heeft I ook lekker de nacht doorgeslapen.

@kris: wat vervelend dat S.anne niet zo goed eet...Ik hou me altijd voor dat kindjes op deze leeftijd ook niet zoveel nodig hebben...Maar als ze dan zo gaan draken aan tafel, oee! Grappig trwouesn dat S.anne 'mijntje' zegt...Bij T.omas is het 'mamaijn' :D

@Hier een beetje een rare nacht. Om 01.45 werd G.uusje wakker en die heeft uiteindelijk tussen ons in verder geslapen. Om 4.30 begon T.omas te huilen, maar sliep na 5 minuten weer uit zichzelf. G.uusje weer onrustig en uiteindelijk allebei om 6.30 wakker...

Manlief ligt nu op bed en ik ben aan het rekenen geslagen voor de gastouder enzo...Even contact gehad met bureau zelf omdat ik er na al het gereken van AM en mijzelf niet meer uitkwam. Als we overgaan op GO betalen we zelf 250/ max 300 eur per maand (afhankelijk van vakantieweken). Nu op KDV is dat 550...We gaan dus maar op zoek naar een GO :D!

Ga zo de kast van G.uusje maar eens uitruimen en de maatje 68 beter binnen bereik leggen...Anders dan past ze het al niet eens meer haha!

Straks misschien ook nog even naar de dierentuin als T.omas wakker is...

12. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    2akoya: jij ook niet ziekworden hoor!! Succes met boodschappen doen...Ik stel dat denk ik uit naar morgen...Of ik zou nu even met G.uusje moeten gaan, maar daar heb ik denk ik geen zin in :D Toch maar die kast doen denk ik :D:p

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    oh leuk de dierentuin !! Maar hier regent het pijpestelen hoor.. bij jullie niet dan ?

Pff heb gewoon nu al zoveel spierpijn in mijn armen dat typen gewoon al zeer doet.. dat wordt wat morgen. Wat doe ik mezelf toch aan ..

14. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ik stuur even wat vitamientjes naar Am en AK ... niet ziek worden hoor meiden ..

15. Amethist

@ Kris: Oh vreselijk als ze zo dwars zijn hè. Ik kan me voorstellen dat je even uit je vel sprong.

@ Akoya: Oh bah, ook niet lekker! Jij ook niet ziek worden hè.

@ Franka: Goed dat je nog gebeld hebt naar het g.o.-bureau. Hadden we samen toch iets niet goed gedaan in de berekening waarschijnlijk. Hopelijk vinden jullie snel een leuke g.o.

Nou ja zeg, A. ligt nu toch te gillen en hysterisch te doen in bed. Waar sláát dat op?! Ik ga er maar weer eens naar toe. En T. is volgens mij in 1x heel lief gaan slapen, want die hoor ik niet meer. Rare kinderen…

16. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @kris: ja, hier regent het een beetje. maar burgers zoo is voor een groot deel overdekt, dus dan maakt het niet zoveel uit. Is nu een Pasar Malam in de bush ( markt, iets indonesisch) en je kunt ook in de olifantenstallen en achter de schermen bij de ocean kijken...Lijkt me wel leuk :D

@am: ja, ik moet onze berekeningen er nog eens op nakijken wat we precies verkeerd hebben gedaan, maar dit biedt hoop :D

17. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Mmm...Ga eerst de kerstboom maar eens van zijn ballen en slingers ontdoen en naar zolder brengen...:D

18. Amethist

Zucht...A. ligt al een uur te gillen in bed. Ik ga er elke keer heen en dan is ze gelijk stil als ze me ziet. Dan leg ik haar weer neer, speen erbij en knuffel, maar zodra ik de deur uitloop wordt ze weer helemaal hysterisch. Wat moet ik daar nou mee :(.

19. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Pfff dat is lastig...Zo te lezen niet zo;n zin om te gaan slapen, maar goed zal toch even moeten denk ik dan zo..Misschien als je er even bij blijft zitten zonder iets te zeggen?

20. Amethist

Ze doet nu eigenlijk hetzelfde als van de week 's avonds een keer. Toen ben ik er ook bij gaan zitten, maar dan gaat ze alleen maar een beetje leuk lopen doen. Da's ook weer niet helemaal de bedoeling, hahaha.

Deel Deze Pagina