Ik duim met je mee... Nou, boom is weer opgeruimd...Nu dan maar even snel onde de douche en de kast van G.uusje uitruimen...Mevrouw moet ook nodig naar bed...En daarna naar de dierentuin Bis later!!
Kris nou dat lijkt me niet meer dan een normale reactie hoor...als ze zo beginnen word ik ook woest op een gegeven moment! En dat geeft toch niet, het mag best even duidelijk worden dat dit niet de bedoeling is. Maar leuk is anders . KNUFFEL! Jewe, fijn dat alles klaar is, moet je morgen weer werken? Akoya, he jakkes, beterschap! Franka, klinkt inderdaad als een beetje onrustige nacht, balen! Am, hopelijk is ze stil inmiddels...echt lastig inderdaad. Als ze gaan keten als je er naast gaat staan ben ik ook altijd snel weer weg, dan moet ze eerst maar even echt boos worden om door te hebben dat ze moet gaan slapen. Zo, hehe, I. is net weer wakker, ik ook wel lekker. Ik had nog een restje melk staan wat op moest vandaag dus ik dacht, laat ik een paar pannekoekjes bakken voor de lunch! Was echt een succes! Had er wat geraspte kaas bij gedaan en I. heeft een hele pannekoek (waren wel kleintjes) weg zitten werken. Dus dat was een succes.
heey meiden ik lees vanavond even bij maaaaaaaaar ik wil wat van de daken schreeuweennnnn!!!!!! ..... Nog 4 x en dan zijn we klaar met babylon!!!!!!! woehoeee !!!!
@Eylem, oh lekker pannekoekjes. Ja morgen en overmorgen weer werken. @Am, Tygo heeft dat ook even gehad dat als je zijn kamertje uit ging hij helemaal over de emmer en als je dan in zijn kamertje kwam was het goed. Het leek wel een beetje op verlatingsangst. Het was ook zomaar ineens weer over. @Lm, Nog 4x wat goed van N. Super wat jullie allemaal bereikt hebben. @Akoya, zag je foto op fb van J in het zwembad. Lief! Vanmiddag zijn we maar even naar buiten geweest. Lekker plassen stampen met zijn regenlaarzen en zijn nieuwe kikker regenponcho. Zag er zo grappig uit en lol dat hij had.
@ LM: Super zeg! Nou zeg, nou was/is A. ineens weer helemaal hysterisch, net als vanmiddag. Ik ben er net even bij gaan zitten, maar dan gaat ze op een gegeven moment gezellig aan mijn gezicht frunniken enzo. Dat vind ik dan ook weer niet helemaal de bedoeling . En T. kon de slaap ook maar niet vatten, maar die is nu geloof ik wel redelijk stil...
Weer zo rustig geweest @AM: oh jee! weet je ondertussen ook waarom? Wij zijn net terug uit de dierentuin, was tot 20.00 uur open...We waren er uiteindelijk om 4 uur, dus hebben het best wel vol gehouden. Vooral t.omas deed het echt super...Indische sfeer was gezellig en het eten smaakte goed. Daarna nog achter de schermen bij d ehaaien en olifanten en giraffen gekeken: echt cool!! Nu lekker series kijken in bed en dan SLAPEN!!
@ Franka: Zo zeg, dat klinkt als een geslaagde middag/avond. Ja, weer inmiddels wat er scheelt. Ze had al sinds gisteren harde buiken om de 5 minuten, vandaag heeft ze de vk gebeld en bleek ze al 1 cm ontsluiting te hebben. Ze ligt nu dus in het zh aan de weeënremmers en ze heeft longrijpingsprikken gehad.
Nou ja zeg! Wat kan ik me toch kwaad maken om sommige mensen. Een kennis of collega ofzo van mijn vriendin (ik weet niet precies waar ze haar van kent) is ook zwanger en is nog geen 37 weken. Zie ik dat ze op de FB van mijn vriendin zet: "Wij dachten tweede kerstdag dat het begonnen was. Ondanks dat hij nog even moet blijven zitten waren we toch een klein beetje teleurgesteld." Ben je dan achterlijk of niet?! Dat je teleurgesteld bent dat je kindje niet toch al geboren wordt, ondanks dat het prematuur is. Mijn god :x, daar gaat mijn bloed dus echt van koken hè!!!
AM heeeel herkenbaar teveel gegeten. Ik paste mijn skibroek, maar nu niet meer en morgen vertrekken we Gelukkig had mijn collega er nog eentje in een maat groter. Straks als ik weer terug ben ga ik ook echt nog wat kilo's kwijt raken! Wat schrikken dat je vriendin is opgenomen! En wat een ongelofelijke reactie van die andere!!! Je bent toch niet teleurgesteld dat je kindje niet prematuur wordt geboren Kris wat irritant hè dat geklier met eten! Hier hetzelfde liedje helaas. Alleen zegt ze niet dat ze iets wil om het vervolgens niet op te eten. Ze eet het gewoon sowieso niet op. Ze kijkt er even naar en dan zegt ooooh bah! Terwijl ze het een andere dag wel op eet Franka dat scheelt nogal wat zeg, go en kdv! G.uusje ook al naar maatje 68? L past sommige dingen ook al. Gaat zo hard nu! Ze begint nu ook een poging tot rollen te doen. E rolde al bijna een maand 1 kant op. Die maakte alleen nooit echt geluidjes (en praat nu nog bijna niks, behalve overal de eerste letters van). Met L kan je hele 'gesprekken' voeren. Aaaaah, aaaah, aaaah, aaaah. En dan echt om en om en dan ligt ze helemaal in een deuk. Zo leuk Klinkt als een goed geslaagde dag bij de dierentuin!! Akoya en am niet ziek worden hoor! Eylem fijn dat I wel door heeft geslapen. LM wat super dat jullie nog maar 4 keer heen hoeven!! Ik heb mijn koffers net ingepakt. Morgen om 19 uur op mijn werk zijn en dan ben ik 7 januari 's morgens weer thuis. Is wel erg dubbel... Heb veel zin in het skieen, maar thuis een week missen
@ Eylem, jeetje wat is I. toch elke keer vroeg wakker zeg! Misschien een gek idee hoor, maar kun je haar niet een keer laten logeren bij je moeder of zo? Bij L.ukas werkte dat altijd wel om bepaalde slaapgewoonten de doorbreken. Bij mijn sm sliep hij altijd door, terwijl hij thuis al wekenlang wakker werd en sliep hij uit. En na het logeren ging het dan thuis ook vaak weer goed. Is maar een ideetje hoor. En al werkt het niet om het patroon te doorbreken, kun je zelf misschien wel een keer een nacht goed slapen en uitslapen! Oh, je hebt vanmiddag nog lekker een dutje kunnen doen. Fijn! Hier zijn de kids ook gek op pannekoeken. N.oa eet er met gemak anderhalf! @ Am, oh balen dat je niet lekker bent. En dat afvallen, tsja, hier gaat na 1 januari ook echt de stop er weer op met de vreterijen hoor! Oh jee, hoop dat het goed blijft gaan met je zwangere vriendin. Wel lompe opmerking van die andere vriendin! Een prematuur kindje is natuurlijk nooit goed. Maar merk hier op ZP ook wel eens dat mensen met 36 of 37 weken al zoiets hebben van, kom maar op! Snap ik niet zo goed. Tuurlijk is het eind zwaar, maar dat je kindje gezond en volgroeid ter wereld komt lijkt mij een stuk belangrijker! @ Jewe, oeh, lekker uitgeslapen! Fijn dat je alle boodschappen al in huis hebt. Wij moeten ons morgen nog in de supermarkt wagen, maar manlief is morgen vrij, dus ik hoef gelukkig niet alleen met twee kids! Leuke foto van T.ygo die in de plassen stampt! Schattige regencape! @ Kris, oh, zo herkenbaar met dat eten! Noa heeft er ook een handje van haar bord van tafel te gooien of over de tafel te heen te smijten. Kan ik zo pissig van worden! Of als ik dan wil helpen met soep of zo, dat ze ineens de lepel uit mijn handen mept. Grrr, wat een kliederboeltje is het af en toe! 'T is echt een varkentje wat eten betreft! @ Akoya, oh, jij ook al niet lekker! Beterschap meis! Zag op FB ook een leuke foto van J. in het zwembad! @ Franka, fijn dat je een optie hebt om voor een GO te gaan en dan goedkoper uit bent. Nu maar hopen dat je snel iets vindt! Leuk de dierentuin! Nu al de kerstboom weg! Hier wacht ik tot na oud en nieuw! @ LM, wat goed dat jullie bijna klaar zijn bij Babylon! Nu goed volhouden zo he! @ Ka, wat goed dat L. al begint te rollen. Gaat echt snel he! Heel veel plezier met skieën! Beetje fanatiek tekeer gaan en dan pas je misschien aan het einde van de week je eigen broek weer! Dan moet je natuurlijk niet elke dag schnitzels en pasta eten op de piste he!
Whahoeee! Ik heb 11 dagen vrij!!!! Morgen ga ik met N.oa naar de kapper voor het eerst. Ben benieuwd of ze stil wil zitten! En 's avonds gaan we met vrienden en hun kids naar de pannekoekenboot. Lijkt me erg leuk. Je gaat dan een uur varen door Rotterdam en ondertussen aan boord onbeperkt pannekoeken eten. We zijn met zes kids, van anderhalf tot 7 jaar oud, dus dat wordt een dolle boel!
CM woeiii 11 dagen vakantie wat heerlijk! Veel plezier op de boot! Wat betreft logeren; I. slaapt nergens anders dan thuis dus dat wil ik eigenlijk zowel mijn moeder als I. niet aandoen, mijn moeder wil het gerust hoor, maar ik wil het zelf niet, omdat ik zeker weet dat I. dan de halve nacht aan het huilen is. Dat vind ik het niet waard. Ka, oei spannend! Jeetje echt lang ook! Het zal vast heel raar zijn zonder kids maar je gaat vast ook veel genieten. Met hoeveel gaan jullie? Franka, klinkt leuk de dierentuin! Lm, goed hey! Am, jeetje wat een rare reactie zeg! Inderdaad, hoe kun je nu willen dat je kindje voor 37 weken geboren wordt? Jewe, leuk in de plassen stampen!
@ Caro: Leuk, morgen met Noa naar de kapper. En pannenkoeken eten ook leuk! @ Eylem: A. wil ook niet ergens anders slapen als wij er zijn (met de kerst wilde ze echt niet slapen bij mijn vader en stiefmoeder), maar als ze gaat logeren slaapt ze ineens prima en is er nooit wat aan de hand...
@ Eylem, ik begrijp het. Moet ik zeggen dat ik het toen met L.ukas ook eerst niet wilde. Maar hij sliep al weken echt de hele nacht niet, dus toen stond mijn sm erop dat hij een keer bij haar kwam slapen, zodat ik een beetje bij kon komen. Zij vond dat zij één gebroken nacht wel aan kon. En waarempel sliep die draak daar ineens heel de nacht door! En daarna thuis ook weer een aantal weken! En als hij dan weer begon te spoken 's nachts dan lieten we hem weer een keer bij oma slapen en huppekee, gelijk weer doorslapen! Nu slaapt L.ukas daar nog veel beter dan thuis. Hier is hij altijd voor 7 uur wakker en daar slaapt hij soms gerust tot 9 uur. Maar goed, dat werkt misschien ook niet bij ieder kind!
Ik zit nu een documentaire te kijken op Ned3 over "meisjeshandel". Het is nog maar net begonnen, maar vind het nu al heftig.
Ow hihi am lette niet op sorry Ben er ook maar half bij T is de laatste dagen zo vaak helemaal overstuur Ben blij als alle drukte achter de rug is Ik heb meneer vanavond gewoon moeten buidelen Zodat die rustig werd arm menneke