Nee hoor.. audio in huis bedoel ik. In m'n auto gewoon een radiootje met 2 boxjes voorin. Leuke kleertjes.
Oh, hahaha . Ik heb een beetje een boombox-trauma denk ik . A. had vroeger zo'n ding in zijn auto en dan ook nog een sportuitlaat, dus ik voelde me altijd behoorlijk opgelaten als ik in dat ding reed .
O hier nog eentje. Toen ik manlief leerde kennen reed ie in een enorm racemonster mèt kofferbakinstallatie.. Brrr!
Mijn vriendin ligt trouwens nog steeds in het zh en aan de weeënremmers. Ze heeft echt volledige bedrust en mocht vandaag zelfs niet met de rolstoel even naar beneden. Morgenochtend gaan ze weer een ctg doen en als haar baarmoeder dan rustig is mag ze misschien naar huis voor O&N en zondag weer terugkomen voor controle. Als het morgen nog niet goed is moet ze sowieso blijven tot maandag.
@ Oliebollen.. ben er niet heel erg kapot van en Wes ook niet. Dus wij hebben er geen... als Sanne oud genoeg is om het te snappen neem ik wel oliebollen... @ Am; Irritant zeg dat ze je even een mailtje stuurt dan ofzo.. en leuke kleertjes zeg. Vind vooral het zwarte vestje erg leuk !
Ha ha nou hier ook een vriendje die met regelmaat in"foute" autoos reed... wat dacht je van een kanariegele Ibiza incl sport alles..
nu rijdt hij trouwens in een Mazde MX cabrio.. die is wel leuk.. beetje jammer dat Sanne en ik niet tegelijk mee kunnen..
En weer eens een ego-berichtje van mij, maar wel een positieve dit keer : Ik ben zo BLIJ BLIJ BLIJ met mijn nieuwe werk! Leuke collega's -> check! Relaxte sfeer -> check! Leuk werk -> check! Dicht bij huis -> check!
Zoooooo fijn Am! Tis je gegunt! Lekker hè weer aan 't werk? Ik vind die afwisseling echt fijn tussen thuis zijn en werken.
Fijn zeg dat je het zo naar je zin hebt ! Is belangrijk.. ( ik vind mijn werk ondanks mijn geklaag vaak toch ook nog steeds best leuk.. alhoewel ik wel steeds meer vind dat alle regeltjes en maatregelen en bezuinigingen mijn werk langzaamaan een stuk minder leuk maken.. )
Ik zit ook helemaal op m'n plek bij mijn werkgever. Heb gewoon zin om maandag weer te gaan werken. Echt nog geen enkele dag moeite mee gehad.
Heerlijk zeg! Het is nu voor mij ook zo anders dan toen bij de notaris. Toen kon ik elke ochtend wel janken dat ik weer moest...
Pfff, ja ik kan me wel voorstellen dat het dan een stuk minder leuk wordt, als je werk je soms nogal moeilijk wordt gemaakt.
man.. iemand nog tips tegen spierpijn, behalve een warm bad ( heb ik al gedaan nl.. ) ik kan echt amper mijn armen nog optillen en opstaan uit een stoel is helemaal drama..
ja vooral de dwang en drang maatregelen worden bedacht door mensen die er niet werken en nooit opgenomen geweest zijn. Dat iemand volledig uit zijn dak gaat op de afdeling en wij die gewoon rond laten lopen geeft ook niet echt een veilig gevoel voor medepatienten.. maar goed.. * ZEN * ik ben vrij.. zondag mag ik weer.
Hm, ik zit te twijfelen of ik T. zal laten liggen vanavond. Hij slaapt elke keer zo lekker en dan moet ik hem weer wakker maken. Vind ik zo sneu .