hmm nee volgens mij niet maar ik had daar ook niet niet eens aan gedacht.. dus aangezien het morgen w.s. nog erger zal zijn ( tweede dag.. ) kan ik dat misschien wel halen. Had ookal bedacht om te gaan sporten in ieder geval morgen ochtend. Beetje bewegen lijkt me er ook goed voor als ik kan bewegen dan
Hello ladies. Heb niet alles gelezen, maar even vluchtig er doorheen gelezen. @Pamsie, Valentijn is dus niet zo van het slapen? Die vindt slapen voor mietjes. Wel vervelend zeg en je hoeft niet altijd op iedereen te reageren toch? @Kris, welke camera heb je gekocht? @Am, jeetje wat een tuthola om teleurgesteld te zijn dat je niet met 37 weken bevalt...en dat stuur je naar iemand die met 33 weken in het ziekenhuis ligt te hopen dat ze de bevalling zo lang mogelijk proberen uit te stellen. Lekker tactisch. En fijn dat je werk zo goed bevalt. Je bent dan misschien wel minder gaan verdienen maar leuk werk met leuke collega's zijn belangrijker dan een baan met een hoog salaris en een rotsfeer. Toch? @oliebollen. Tygo vindt ze ook wel lekker. Maar dit jaar geen gekocht voor oud en nieuw. Ik lust ze niet en voor jeroen hoefde het niet zo dus vind het wel prima. Verder weet ik het niet meer. Morgen nog een dagje werken. Hopelijk blijft iedereen na 4 uur lekker thuis zodat we om half 5 lekker dicht kunnen. Lekker op tijd naar huis.
ja sneu is dat he.. vond ik ook altijd. Ik had altijd als motto dat als ik naar binnen liep en haar een kusje gaf en ze daar niet wakker van werd ze zo diep sliep dat ik haar echt niet wakker ging maken.. soms ging dat goed en soms sliep ik dan net en dan kwam ze alsnog. Ben jij nog aan het afbouwen trouwens met bv ?
@ Jewe; Een Pentax k5 ... En ik was net van plan om morgen om 16.15u eens in jullie winkel te komen kijken.. nee hoor.. zal toch wel. Veel gaat eerder dicht. Mijn vriend moet ook werken, maar die gaan ook om 16u dicht.
Nee, in principe ben ik niet aan het afbouwen. Dus als ik de voeding van ca. 23.00 uur oversla moet ik wel kolven, want anders loopt straks weer mijn hele productie terug.
oh ja nou ja dat is dan wel weer balen.. maar wel goed zeg dat je het nog zo goed vol houdt ! Een vriendin van mij kreeg bij het afbouwen een onwijze borstontsteking en vervolgens een alegische reactie op de antibiotica waardoor ze medicijnen moest die niet konden in combi met bv dus toen moest ze gelijk helemaal stoppen.. zo sneu. Zo lang gedaan en dan door zoiets stoms moeten stoppen
Nou, dat is idd wel klote als het zo loopt. Ik weet niet hoe lang ik nog bv blijf geven. Ik denk er de laatste tijd wel regelmatig over om te stoppen. Ik vind het wel behoorlijk belastend worden dat ik elke keer rond 23.00 uur nog moet voeden omdat anders mijn hele productie inkakt. En als ik dus niet voed, moet ik kolven. Ik wil gewoon van die late voeding af, maar dat gaat dus niet. Maar ja, aan de andere kant is het toch ook nog wel fijn als hij zo lekker bij me lig te drinken. Alhoewel hij wel weer rechts aan het weigeren is... Dus ja, dilemma's, dilemma's...
Tja je zou T. kunnen laten liggen en dan hopen dat ie doorslaapt.. Maar of je dat risico wil nemen? 'Heel goed fototoestel!' roept manlief hier Kris.. Jewe: dat zal toch wel. Lekker optijd naar huis. Ja ik ga naar bed, voel me zo richting het einde vd dag helemaal beroerd. Blèh! Trusten (alvast) meiden!
Slaap lekker Akoya. Ik duik ook me bedje in. Als ik jullie niet meer spreek: Iedereen een hele fijne jaarwisseling en een gezond en liefdevol 2012.
Ak; Beterschap.. bah klinkt alsof je wel eens ziek het jaar oud zou kunnen gaan. balen Oh ik kom er net achter dat het wel Zumba is morgenochtend op de sportschool ! JOEPIE ... nou dan ga ik dat doen. Worden de spiertjes zeker weer soepel...
Ja? Zou dat helpen? Ik vraag het me af. Volgens mij is het beter je spieren te laten rusten en genezen als je spierpijn hebt.
@ Akoya: Bah meisje, hopen dat je snel opknapt! Ik begin trouwens mijn stem te verliezen . Zo irritant :x, ik heb dat elke winter wel een keer...zucht. Hopen dat het niet doorzet en het morgen weer over is.
Akoya, neee ziek voor oudjaar.. Das balen! Doe lekker rustig aan meis! Am, lekker dan, je stem verliezen Zo irritant.. Al schijnen mannen een hese stem wel heel sexy te vinden haha Kris, fanatiek hoor, morgenochtend zumba! Ik draai me dan liever nog een keer om denk ik haha Jewe, slaap lekker! Ik ben nog even een beetje verder bijlezen XXX
oh dat is i.d. irritant.. wel sexsie.. ha ha.. ja denk je.. ? spieren laten rusten. Steeds als ik een tijdje stil gezeten heb is het twee keer zo erg.. nou ja ik kijk wel. Eerst maar eens zorgen dat ik morgen mijn bed uit kom..
Ik heb het even opgezocht op internet en zie staan dat je beter rust kunt nemen. Eventueel kan je wat rustige stretchoefeningen doen om de bloedcirculatie te activeren, waarmee je het herstelproces stimuleert.
ok.. nou in dat geval kan ik misschien beter gaan fitnissen en rustig wat op de loopband lopen en wat stretchen i.d. thanks voor de tip. En de volgende keer pumpen mijn gewichten halveren denk ik..
Ja gelukkig wel! Mn conditie is nog niet wat het geweest is, en ben nog wel snel moe, maar dat wordt steeds minder! En jij lekker in je nopjes met je nieuwe camera! En je maakte altijd al van die mooie foto's haha
@ Chloe: Fijn dat je je weer een stuk beter voelt. Wanneer ga je ook alweer beginnen met je nieuwe functie?