Maandag 9 januari.. dus heb nu nog een weekje vakantie Ik hoop het net zo naar mn zin te krijgen als jij het hebt op je werk (was net dat stukje aan het bijlezen haha)
Ik word er ook helemaal blij van Maar heb ook wel echt heel veel zin om te beginnen op het AZC! Voel jij je trouwens verder al wat beter, op je stem na?
Mwah, ik ben nog wel verkouden en heb wat zere holtes, maar voel me er verder niet beroerd door ofzo. Hm, volgens mij hoor ik T. Heb zojuist besloten toch nog maar even door te gaan met de BV. Beginnen met bijvoeden en stoppen met BV tegelijk lijkt me een beetje veel van het goede... Dus nou ja, ik ga afsluiten en T. maar eens voeden en dan lekker slapen.
Nou hopen dat het niet doorzet en je niet echt ziek wordt! Grappig, ik heb op precies hetzelfde moment op het punt gestaan te stoppen met bv, en ben ook om dezelfde redenen doorgegaan haha.. Fijn he, soms mis ik het wel echt! Slaap lekker zo, ik duik er ook lekker in!
ja dank je wel... dit kan echt niet goed voor een mens zijn. Sporten is gezond zeggen ze... nou.. dit niet hoor.
Goedemorgen, Chloe lekker zeg even een weekje rust! Kris auw auw auw, ik zou ook even een dagje heel rustig aan doen om je spieren te laten herstellen...hopelijk gaat het vandaag beter Am, lijkt me een goed idee om nu nog niet te stoppen....zeker als je net met bijvoeding bent begonnen, is al best belastend voor de darmpjes natuurlijk en bv werkt dan juist laxerend. Super dat je werk zo goed bevalt! Akoya, hopelijk voel je je vandaag beter meid! Jewe ik hoop inderdaad dat je eerder naar huis kan vandaag! Oliebollen, brrrrr. Ik lust ze niet! Mijn man hoeft ze ook niet dus we hebben ze ook niet in huis. Ga straks wel lekker appelflappen uit de oven maken. Noouuu....ik weet niet wat I. heeft maar vanochtend was ze dus serieus om 5.00 uur wakker heb het met pijn en moeite nog weten te rekken tot 5.30 maar toen was het echt over. Mijn man is met haar naar de woonkamer gegaan dus ik heb nog even 2 uurtjes kunnen slapen maar dit gaat echt de verkeerde kant op zo. Weet even niet wat ik er aan kan doen maar ik vind 5.00 uur echt midden in de nacht....(is het ook natuurlijk). Dus nou ja, we zullen zien of ik 12 uur ga halen vanavond, haha.
@ Eylem: Oh bah, het wordt wel steeds vroeger hè met I. Balen zeg! Echt een patroon wat je moet doorbreken denk ik, maar ja...hoe hè...that's million dollar question . PFIEUW! Ik ga hier eens even een stinkbroek verschonen. My god !
Goedemorgen, Eylem: balen zeg.. hier was het ook 5 uur, toen heeft ie bij ons in bed nog verder geslapen tot 9 uur (!!!). De kerstboom afgetuigd, manlief is aan het scheren en douchen, J. leg ik zo op bed, eerst nog wat melk en brood. Als J. slaapt ff stofzuigen en als ie wakker wordt spring ik samen met J. ff onder de douche. Vanavond gaan we rond 20.00 uur richting onze vrienden om O&N te vieren.
Goeiemorgen!! Eylem, jeetje 5 uur En als je haar bij jullie neemt dan? Want hier gaat het hetzelfde als Akoya al zei, als hij weleens vroeg wakker wordt neem ik hem bij mij in bed en dan slaapt ie nog even verder.. Am, Lekker dan zo'n stinkbroek op de vroege ochtend haha Akoya, goed idee zeg, ik kan ook wel de kerstboom aftuigen! We zijn er toch niet vanavond dus waarom zou ik wachten tot morgen? haha Hier, Yes is echt onwijs knuffelig! De hele ochtend al pakt ie telkens mijn gezicht vast met beide handjes, of hij strengelt zijn vingertjes heel lief in die van mij.. Ik smelt! Haha kan echt onwijs genieten als hij zulke buien heeft!
Ja daarom de kerstboom ook al afgetuigd, vanavond zijn we er niet, morgen ook bijna niet en daarna weer werken.. Heerlijk weer wat extra ruimte, nam toch veel plek in zo'n boom. Boodschapsze.
Lekker Cloe ! Eylem; oh nee.. 05u is echt onmenselijk vroeg ! Kerstboom; tja binnen zijn alle kerstspullen al weg. De boom buiten staat nog met de lichtjes erin. Die laat ik nog even.. Nou Sanne eet al een hele week amper 3 happen brood, nu zit ze aan haar DERDE boterham en geloof maar niet dat ik moet proberen het weg te pakken.. alleen deze laatste gaat wel langzaam.. maar toch. En ze heeft ook al een hele beker melk op.. het moet niet gekker worden.. Ik ben heel dwars toch gaan sporten vanochtend. Spierpijn was vanochtend ook minder dan gisteravond. en het was wel lekker eigenlijk. Heb het een beetje rustig aan gedaan voor zover ik dan kan.. Begint een beetje verslavend te worden geloof ik dat sporten. Moet wel oppassen dat ik niet ga overdrijven ermee... Goed voornemen voor het nieuwe jaar..
Goedemorgen! (op de valreep). @eylem, jeetje balen zeg! Ik zou ook echt niet weten wat je verder zou kunnen doen om het patroon te doorbreken! @chloe, ah, wat lief dat kroelen! @ akoya, hier gister de boom al weggehaald om dezelfde reden. Heerlijk ruim nu weer! WeZitten nu in de auto op weg naar Blijdorp. Gewapend met kaplaarzen, regenjassen en paraplu's. Want tja, beloofd is beloofd!
@ kris, dat is wel een bijzonder voornemen! Minder fanatiek sporten! Hahaha! Fijn dat ze nu goed eet!
ja ben ik ook wel blij om. Was even bang dat het drama zou blijven.. Oh ... Poepen in luier.. roept madam.. Werk aan de winkel..
CM, oei Blijdorp in dit weer! Ik benijd je niet! maar het wordt vast leuk! Kris wauw respect hoor dat je toch bent gaan sporten. Chloe, oh lief!! Akoya veel plezier vanavond! Am nou inderdaad een million dollar question, wat zijn die er toch veel bij het opvoeden van kinderen, hahahaha Als ik I. bij ons in bed neem gaat ze helaas niet slapen maar spelen, ze heeft nog nooit bij ons in bed geslapen (ok behalve de eerste weken). Dus ons bed = speelplaats voor haar. Helaas.... Hier even boodschappen gehaald, I. zit nu heeeeeel langzaam een tosti te eten en daarna gaat ze naar bed en moet ik echt beginnen aan de appelflappen want mijn moeder komt ook nog eten vanavond dus ik heb nog genoeg te doen...