We beginnen opnieuw! April 2010 mama's! 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Akoya: Leuk naar vrienden.

@ Kris: Fijn dat Sanne nu ineens weer goed eet.

@ Caro: Have fun in Blijdorp.

*GROM* nu heb ik hier die honden van mijn moeder weer :x. Die ene kan amper alleen thuis blijven omdat hij dan gaat blaffen en die andere is bang voor vuurwerk...zucht. Mijn moeder is alleen even snel naar de Leen Bakker, maar ik wordt gewoon strontziek van die haarballen in mijn huis, BLEGH! Neem ik expres zelf geen honden zit ik elke keer met die k-beesten van haar.

Verder heb ik zere holtes en een zeer hoofd, is mijn outfit me niet naar mijn zin en zitten mijn haren kut ;). Verder nog wat te klagen...uhm...nee, ik geloof het niet. Maar het moge weer duidelijk zijn dat ik weer eens niet in een opperbeste stemming ben :cool:.

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hmm klinkt ook allemaal niet heel leuk. Kan je moeder de honden niet thuis laten ? Of meenemen naar de Leen bakker..

En misschien een paracetamolletje pakken. Kopje warme thee ..

3. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook echt een pesthumeur!! Godnondejuuuu!
    J. wil niet slapen, alleen maar melk roept ie en janken en benee (beneden) roept ie.
    Heb hem nu met zijn slaapzak op de bank gezet, melk is aan het opwarmen, daarna gaat ie echt naar bed, kan ie janken wat ie wil.

Ik heb weer een pukkel gespot, mijn haar zit voor geen meter en mijn gezicht staat op half 11, voel me beroerd en das te zien..
    En ik moet nog vanalles inpakken, klaarzetten, stofzuigen.

En manlief is weg.

Nou fijn! GROMMM!

4. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    CM: veel plezier!
    Kris: bikkel zeg! Weer lekker gesport dus.
    Eylem: heerlijk zelfgemaakte appelflappen!
    Jammer dat ze dan niet meer gaat slapen..

5. Amethist

@ Kris: Nou ja, mijn moeder vond het zielig om die ene hond thuis te laten terwijl ie bang is voor vuurwerk. Dus nou ja, vooruit dan maar weer. Ze zijn alweer weg gelukkig.

@ Akoya: Oh god ja, wat herkenbaar. Hopen dat J. nog lekker wil slapen en jij nog een beetje opknapt. KNUF!

6. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Kris, fijn dat je spierpijn al minder was! Hopen dat het morgen niet erger geworden is na je fanatieke gesport vanmorgen ;)

Caro, veel plezier in blijdorp!

Eylem, lekker appelflappen!

Am, balen dat het zo tegenzit! Logisch dat je een pesthumeur hebt!

Akoya, aarrggh daar ook al een baaldag ;) Verschrikkelijk! Hoop dat J. nog even gaat slapen!

Nou ik sluit me bij jullie aan hoor.. In de supermarkt had ik lekker een croissantje voor Yes gehaald, gilde hij de hele toko bij elkaar omdat hij hem gelijk wou, en ik hem natuurlijk eerst moest afrekenen.. Dus gaf ik hem toen we in de auto zaten, bleek toen we thuiskwamen dat hij het hele ding uit elkaar geplukt had en over de achterbank lag uitgestrooid.. Dat doen we dus ook niet meer ;)
    Ik wou thuis nog lekker even een beetje in huis doen, maar kom nergens aan toe hier, zo lief als Yes vanmorgen was, zo haalt hij het nu dubbel en dwars in met geklier en huilen om de kleinste dingen.. Ray is aan het werk, ben weer de helft vergeten met boodschappen doen, en ik heb geen idee wat ik vanavond aan moet doen..
    Had sowieso nog even lekker willen douchen, haar doen, opmaken en kleren uitzoeken, maar zie het somber in ;)

7. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Fijn dat ze weer weg zijn.. Is die irritatie iig over ;)

8. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chloe: jij ook al zo'n jengelend kind waarbij niks goed is.
    Ik ben uiteindelijk bij J. op de grond gaan liggen (ik lijk wel GEK!), maar hij slaapt eindelijk! En nu maar hopen dat ie een lange dut doet en niet wakker wordt van al dat geknal.. mijn ruiten trillen er soms gewoon van (GGGR!).

En nu ff snel stofzuigen.

Am: fijn de honden weer weg.
    Chloe: hopelijk kun je straks alsnog ff lekker tutten.

9. Amethist

Pfff, volgens mij is het behalve oudejaarsdag ook nationale baaldag ofzo :cool:.

@ Chloe: Lekker dan dat Yestin de hele tent bij elkaar brulde. Dat heeft A. gelukkig nog nooit gedaan (knock on wood). Wat gaan jullie doen vanavond?

10. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou J. kan ook krijsen om nix, zoals bijv. in de supermarkt of in de w8kamer bij de dokter, fijn.. (echt niet!).

11. Amethist

Wat dat betreft is A. echt wel makkelijk. Die heeft dat tot nu toe nog nooit gedaan. Maar ja, wat niet is kan nog komen natuurlijk.

Ja, ik ga me maar eens opmaken en wat anders aantrekken, misschien dat ik me dan wat beter ga voelen.

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zo, de eerste lading appelflappen (citroen/koekkruiden) zit in de oven en de tweede lading (vanillesuiker/kaneel) kan er zo achteraan. Het ruikt heerlijk!

Chloe, he jakkes zo'n drama in de supermarkt, echt kl*te is dat ja.

Akoya, ook al zo'n dramaking...;)

Am, hopelijk scheelt het met gewone kleren aan ;)

Drama; I. kan goed drama maken maar dan wel thuis gelukkig, als we ergens anders zijn doet ze eigenlijk altijd normaal en lief, ze is ook nogal kat-uit-de-boom-kijkerig dus ze zal ook echt niet wegrennen in een winkel ofzo, ze blijft wel bij ons.

13. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Akoya, aahh fijn dat hij slaapt! Eindelijk! Ik help je duimen dat ie even doortukt!

Am, haha ik denk het ook, nationale baaldag! Wij vieren het trouwens bij mijn schoonouders, waar mijn moeder ook heen komt (zijn goede vrienden) En daar leggen we ook Yes op bed.. Als hij goed de jaarwisseling doorkomt en dus niet in paniek is door t vuurwerk, blijft Yes daar en gaan Ray en ik nog even de kroeg in met wat vrienden.. En jullie?

Pff het houdt niet op, Yes trekt net mijn nieuwe oorbellen stuk, en poept even lekker zijn luier vol terwijl ik hem net twee minuten geleden verschoond heb.. Haha ik denk dat ik ook gewoon niet zoveel kan hebben, maar ik ben er wel klaar mee, laat het maar snel 2012 worden! ;);)

14. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Hmmmmm wat klinken die appelflappen van jou lekker, Eylem!
    Martha Stewart :D

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Haha dat is teveel eer :D maar ik heb er 10 dus genoeg voor iedereen in het topic :D

16. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ik help je duimen!! Het zijn echt k*t momenten ;)
    Yestin krijgt bij de vleesafdeling vaak een stukje worst, en hij weet het precies, want als we er gewoon langslopen zonder dat ik daar stop en hij dus iets krijgt dan zet ie t op een gillen ;) Erg fijn..

Hoop ook dat je je beter voelt als je even lekker bent wezen tutten ;)

17. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Hahaha mmmmmjammie :D

18. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt lekkerrrrr Eylem! Ik lust er wel eentje bij mijn bak koffie ;).

Am: hopelijk helpt het omkleden en optutten.
    Ik ga zodra J. wakker is samen met hem douchen, dan mag manlief hem aankleden en kan ik m'n haren en make-up doen en m'n kleren aan..

Chloe: balen van je oorbellen! En fijne timing van die stront-luier!

AAARGH! J. gooide vanochtend een balletje naar m'n kop, kijk ik net; stukje van mijn montuur + glas eraf! KLOTE! Was een kei dure bril.. en je zie het echt goed.

19. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    J. zet 'm alleen op een krijsen als ie alleen met mij/manlief is (dus in het winkelwagentje/op schoot in de w8kamer bij de dokter). Maar niet als we ergens op visite zijn, gelukkig! Dan hangt ie juist erg aan me en is verlegen/kat uit de boom kijkend.
    Maar thuis, jongensjongens. Dan kan ie er wat van! De strafhoek is hier al vaak gebruikt; J. slaat veel, gooit met al z'n speelgoed en heeft helemaal geen geduld (goh, van wie heeft ie dat? ;))

20. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Hahaha dat klinkt gewoon als mijn kind :p
    Hij is precies Raym vroeger.. Raymon was vroeger ook echt een kleine draak, en als ik de verhalen van mijn so hoor dan hou ik mijn hart vast haha..
    Gelukkig is het met hem helemaal goed gekomen, hij is tegenwoordig rustiger en geduldiger dan dat ik ben, dus er is hoop :p

Super balen van je bril zeg! Echt k*t, zit ik hier een beetje te zeuren over een paar oorbellen ;)

Ik ben even een bakkie doen bij mn pa, omdat ik die niet zie vanavond, even het oudejaar afsluiten..;)

Deel Deze Pagina