We beginnen opnieuw! April 2010 mama's! 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Eylem: Mjammie, jouw appelflappen klinken ERRUG lekker!

@ Akoya: Ongeduldig :(...jij bent toch juis HEUL geduldig ;).
    ARGH! Balen van bril zeg.

@ Chloe: Balen zeg van je nieuwe oorbellen :(.

@ temperamentvolle kindjes: A. is best een makkelijk meisje eigenlijk, alhoewel ze natuurlijk ook wel haar momentjes heeft. Maar die T. OMG daar krijg ik volgens mij nog heel wat mee te stellen. Die is nu al zo ontzettend driftig en hij is pas 6 maanden. Mijn broertje was ook al vanaf dat hij heel klein was ontzettend driftig en dat is nooit meer overgegaan. Daar heeft mijn stiefmoeder ook heel wat mee te stellen gehad toen hij klein was. T. wordt met aankleden bijvoorbeeld altijd echt woest. Hij heeft er zo’n hekel aan. Hij wordt dan zo kwaad dat ik hem echt goed in de smiezen moet houden, want hij doet dan zo wild dat hij zichzelf zowat van het aankleedkussen lanceert. En gillen erbij joh…mensenkinderen mijn oren tuten er regelmatig van. Ik had het moeten weten hè toen hij bij zijn geboorte direct zo’n strot opzette, maar toen moesten we er allemaal om lachen, nou nu vergaat het lachen me meestal wel door zijn gekrijs ;).

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Tempramentvolle kindjes
    Hier is N echt tempramentvol
    T kan er ook wel wat van maar veel minder
    Als N

Ik wil iedereen een zalig en gezond uiteinde wensen
    A was lekker onverwachts vrij,dus we zijn lekker als gezinnentje thuis samen heerlijk

3. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Am, haha jij ook een klein driftig mannetje! We weten hoe t voelt haha, en we houden toch wel van ze :D Een kind dat alleen maar ja en amen zegt, zal t ook heel moeilijk maken voor zichzelf! Onze ukkies kunnen iig voor zichzelf opkomen haha

LM, fijn A. onverwachts vrij! Lekker dagje gehad dus!

Mijn moeder heeft heel lief Yestin meegenomen haha, dus ik kan me even omkleden en opmaken en dan pik ik mn moeder en Yestin op om naar mn so te gaan.. Gaan we daar gourmetten en vanavond lekker oudjaar vieren! Ray komt daar rond n uur of 8 heen als ie klaar is met werken.

Ik wil jullie dus allemaal even een hele fijne jaarwisseling wensen!! Hoop dat jullie allemaal een heerlijk avondje hebben, en ik zal jullie vast morgen spreken!

Dikke kus!

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou, we zijn weer terug van Blijdorp. We hebben echt mazzel gehad met het weer. Toen we aankwamen motregende het, maar na 10 minuten was dat over en heeft het niet meer geregend. Het was echt superrustig, dus we konden overal zo bij en lekker doorlopen. Noa vond het allemaal prachtig en Lukas wilde voornamelijk graag met het treintje!

Nu even eten maken en dan na het eten Lukas z'n matras naar de overburen verhuizen en de kids daar op bed leggen. We zouden eerst Noa thuis laten slapen en de babyfoon meenemen, maar ik wil het toch eerst proberen met het campingbedje. Vind ik toch een iets fijner idee!

Ik lees hier allemaal dwarse kids en slechte humeuren! Oei! Hopelijk is iedereen weer bijgedraaid en klaar voor een leuke, gezellige avond.

Ik wens iedereen in ieder geval alvast een hele goede jaarwisseling en een super 2012, het jaar waarin onze ukkies alweer 2 worden! Gaat zo snel!
    En dat we een gezellig ZP April 2010 mama's jaar tegemoet gaan!

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Allemaal veel plezier vanavond!!

I. is snipverkouden sinds vandaag dus die heb ik met moeite in slaap gekregen, combinatie verstopte neus en vuurwerk is echt rot....nu zal ze rond twaalven wel weer wakker worden, maar ja, als ze nu maar vast een paar uur slaapt.

6. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    gelukkig nieuwjaar meiden!!!

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    gelukkig nieuwjaar !!

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Gelukkig nieuwjaar!

Hier gezellige avond gehad. L.ukas is niet meer gaan slapen, maar N.oa gelukkig wel. Ze werd alleen wel wakker van het overleggen net, dus ik hoop maar dat ze zo weer gaat slapen.
    Er is nog wel heel veel vuurwerk hier. Allemaal harde knallen.

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Lieve schatten!!!

Wij willen jullie allemaal een heel gelukkig, liefdevol maar bovenal een heel gezond 2012 wensen. Dat al jullie wensen maar mogen uitkomen!!!

Dikke kus Ingrid, Julian, Milan en Noah!!

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Iedereen een gelukkig en gezond nieuwjaar.

Hier ook een gezellige avond gehad en natuurlijk veel te veel hapjes gemaakt dus die gaan we vandaag nog maar opeten. Jeroen moest vanacht weer plaatjes draaien en die kwam vanmorgen rond een uurtje of half 9 thuis zijn bedje in. Precies op het moment dat ik eruit ging met Tygo. Haha. Manlief ligt nu dus lekker te ronken in zijn bedje en ik ga zo maar beginnen met de kerstspullen op te ruimen en de beneden boel een goede poetsbeurt te geven.

11. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen de beste wensen voor 2012!
    J. ging gisteren niet slapen, pas rond 23.45 uur viel ie in slaap, we waren rond 01.30 uur thuis en meteen naar bed gegaan, J. heeft geslapen tot 9 uur. Hij is net in de douche geweest, manlief staat nu te douchen en dan ga ik. Dan kan J. mooi optijd zijn bedje in voor zijn middagdutje en dan vanmiddag nieuwjaarwensen bij mijn familie.

Fijne dag allemaal!

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Gelukkig nieuwjaar meiden!!!!!!!!!!!

Hier echt een lichtelijk dramatische nieuwjaarsnacht gehad. I. sliep dus door haar verkoudheid pas om 20.30. Ging ondanks alle knallen een paar uur goed, om 23.55 werd ze wakker, samen naar het vuurwerk gekeken (boem! boem! haha), nog even op de bank gezeten en gewacht tot het rustiger werd, weer in bed gelegd maar pas om 1.30 sliep ze weer. En toen begon ze dus om 5.30 weer te piepen :$:x ben een UUR bezig geweest, uiteindelijk had ze ook een poepluier, die verschoond en toen was het helemaal over. Pffff. Mijn man is eruit gegaan dus ik heb zelf gelukkig nog even geslapen tot 9.00 en daarna I. weer in bed gelegd want die had een humeur....:$ dat kan ook niet anders na zo weinig slaap en ze is echt snipverkouden, ze hoest heel erg en haar neus loopt constant leeg. Maar goed. Nu is ze weer wakker, anderhalve sinaasappel erin gepropt ;) en verder gaat er bar weinig gebeuren vandaag....mijn moeder komt vanmiddag langs, wat wasjes draaien, even mijn opa en oma bellen en de laatste appelflappen wegwerken :D

13. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    OMG wat een nacht Eylem. Is echt een fase.. wij hebben ook nog steeds een n8braker. Was vannacht 5 uur, bij ons in bed gelegd en toen heeft ie GELUKKIG geslapen tot 9.
    Nu ff 2 peren erin stoppen.

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Thanx Akoya...ik hoop ook dat het straks weer beter gaat. Zeker als de tweede er is. En als ze, zoals de afgelopen dagen, vanaf 19.00 uur heeft doorgeslapen kan ik wel begrijpen dat ze om 6.00 uur is uitgeslapen, maar na zo'n nacht als vannacht echt niet. Maar ja....

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Jeetje Eylem, wat een nacht. Ik snap echt niet hoe jij dat zo lang vol houdt zo weinig slaap elke keer. Terwijl je ook nog zwanger bent dat vreet ook nog eens extra energie van je lijf. Ik hoop voor je dat deze fase dan snel voorbij is.

Maar I vond het vuurwerk ook mooi? Tygo ook. Had hem vanacht wakker gemaakt om half 12 en vanaf 12 uur heeft hij alleen nog maar WOW en Oh geroepen. Vanmorgen had hij het er nog over. Hij loopt de hele ochtend al: IIIIIIEEEEEEEHHHH BOEM! (zo klinkt in zijn beleving vuurwerk haha)

Meer kindjes die het vuurwerk hebben gekeken?

Ben de kerstzooi aan het opruimen. werkelijk me hele huiskamer staat op zijn kop....en heb nu al eigelijk geen zin meer. Pfff Ja ik ga maar weer eens omhoog met me dikke reet.

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Lieve Meiden!

Ik ben een tijdje niet geweest, drukke tijd hier gehad (oa morgen al 1e uitvaart van 2012......), maar wil jullie allemaal een heel gezond, liefdevol en mooi 2012 wensen!
    Ik beloof snel weer wat meer mee te kletsen, want mis het wel, maar kom er gewoon niet aan toe....
    Op naar een TOP 2012!!!!!!!!!!!!!

Liefs LadyZorra en G.

17. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jewe: J. heeft geen vuurwerk gezien, om 23.45 uur viel ie in slaap.
    Maar overdag als er werd geknalt riep ie steeds bij vrijwel iedere knal 'ohhh'. Schattig!
    Ik ben blij dat ik die Kerstboom + -spullen gisteren in een opwelling heb staan opruimen, heerlijk! Succes ermee meis ;)

Lz: haaaaai!!! Voor jullie de beste wensen!
    Uitvaart? Jemig. Sterkte ermee! Hopelijk tot snel :D.

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemiddag!!!

Eylem, wat een nacht! Hopelijk is het niet de trend van 2012 maar gewoon een slechte afsluiting van 2011 ;)

Hier Milan niet wakker gemaakt om twaalf uur, was blij dat hij eindelijk in slaap was gevallen. Noah heeft ook overal doorheen geslapen en Julian was de hele dag al aan het stuiteren dus die is om half 2!!!!! op de bank in slaap gevallen. Heb hem om half drie overgelegd op zijn eigen bed en toen zelf ook maar gaan slapen. Hadden nog visite toen dus roeland lag er veel later in en ligt nu nog te pitten, geen gevalletje 's avonds een vent 's ochtends een vent dus hahaha.

Nog goede voornemens?? Mijne is hier weer vaker mee komen kletsen want dat schiet er nu elke x een beetje bij in en das wel erg jammer!

19. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Eylem: Balen zeg van je nacht. Ik hoop ook echt voor je dat I. snel wat beter gaat slapen.

@ Akoya: Balen dat J. niet wilde slapen.

@ Jewe: Is je man al wakker?
    Leuk dat T. het vuurwerk zo leuk vond.

@ Ingrid: Dat lijkt me een heel goed voornemen voor 2012 :D.

O&N was hier rete-gezellig. Lekker zitten vreten, ouwehoeren en lachen en om 00.00 uur zijn de mannen losgegaan met een vuurkorf, kerstboom en vuurwerk, dus 3x raden hoe het eraan toeging ;):D. A. en T. hebben door al het vuurwerk heen geslapen, dus dat was heerlijk. We lagen er om 03.15 uur in en om 07.15 uur was T. natuurlijk alweer wakker, dus het nachtje was wel erg kort. We zijn inmiddels bij mijn moeder geweest en bij mijn oma (waar later ook mijn broertje + vriendin en mijn vader en stiefmoeder kwam). De kids liggen nu op bed en dan straks nog naar mijn s.o.

Verder heb ik nog steeds wel een zeer snothoofd en nagenoeg geen stem. Fijn....NOT!

Deel Deze Pagina