We beginnen opnieuw! April 2010 mama's! 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    haha jewe!! das inderdaad lekker bijtijds de 18 maanden controle! Succes met werken!!

2. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @am: hoe is het met je zwangere vriendinnetje??

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik kom even snel stoom afblazen en als de kids straks op bed liggen lees ik bij:

ARGH!!!! Wij wilden graag in september op vakantie, dus A. had bedacht dat hij vandaag even met zijn directe collega's zou overleggen wie wanneer wilde gaan. Belt hij vanmorgen dat 1 van die gasten gewoon al een vakantie geboekt heeft vanaf 7/9. Dat vind ik toch zo asociaal hè :x!!!!!! Nu moeten we dus óf gedeeltelijk in augustus op vakantie (wat véél duurder is), óf we moeten in juni gaan, wat ik eigenlijk niet wil.... *GROM*!!!!

4. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @am: ooooh! wat irritant! tot zover collegiaal overleg! das toch om moe van te worden!!

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Lekker aso en collegiaal idd.
    Als ik zijn baas zou zijn geweest had hij bij mij dus een probleem hebben gehad en had hij kunnen schipperen en zijn vakantie kunnen omzetten. Had hij maar eerst moeten overleggen.

6. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Nou, mijn vader belde net: heeft vandaag de fietstest gehad in het zh en alles was goed! Hij mag gewoon alles weer doen en belasten! Fijn hoor! Ben alleen vergeten te vragen of dit betekend dat hij ook weer aan het werk mag...

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    AM: GROM! Wat aso!! Moet dat niet eerst goedgekeurd worden???

Hier even een moe mannetje op bed leggen en stofzuigen!

Later!

8. smile17

smile17 Niet meer actief

@Franka wat fijn van je vader.
    Zou wel zileig zijn dan voor je sz als je broer niet verder wilt maar ja wat niet gaat gaat niet. Beter dat er dan nog geen kindjes in het spel zijn dat zou het nog moeilijker maken.

Tot hoe laat duurt onze meeting ongeveer?

@Am nou ja zeg dat is aso van die collega

9. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @eindtijd meeting: dat mag je lekker zelf weten...Wanneer de laatste naar huis is, is het afgelopen...:D De eerste keer gingen de meeste rond 3 ofzo naar huis, maar toen waren de kleintjes net 4 maanden. Vorig jaar ben ik er niet bij geweest, dus dat weet ik niet...

10. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    pfffff wie heeft er nog behang over???
    N en T lopen constant ruzie te maken
    echt ongelofelijk!!!!

11. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    vorig jaar was ik tegen half 6 thuis maar dat kwam ook door de leuke file bij woerden

12. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    uhm ik bedoel toen in augustus 2010

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen!!!! (kan bij het schrijven nog net dus ff snel doortypen :p)

Am, lekker lullig van die collega, zoiets hoor je toch ook eerst aan te vragen en dan pas na goedkeuring te boeken. Zo is er ook geen overleg meer mogelijk.

LZ, moeilijk zou het zelf ook niet weten. Heel veel sterkte iig!

Franka, wat sneu voor je sz en natuurlijk ook voor je broer want 8,5 jaar is gewoon erg lang en daar stop je niet zomaar mee :( Hopelijk komen ze er nog uit met praten!

LM, volgens mij heb ik hier nog wel een paar rollen liggen dus zal er 1 naar je toesturen;)

Oeps foutje maar gelukkig is alles er nog, nu dus even verder.

Uhmmmmm.........

smile, spannend 20 weken echo!! Jullie weten al wat het is lees ik, Leuk!!!!!

Jewe, hoe gaat het met jou, je moeder en je zwangerschap???

Meeting, heb er zin in!!!!

14. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Dat was de eerste keer idd :) in feb 2011 is er ook nog 1 geweest ( maar toen was ik ziek omdat ik 8 weken zwanger was van G.uusje)

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Kinderstoelen voor de meeting, Julian zit altijd op een gewone stoel want die is volgens eigen zeggen al een grote jongen hahaha Milan heeft wel echt een kinderstoel nodig (of een klein stoeltje met klein tafeltje) hoop alleen wel dat hij niet denkt dat ze daar net zoals thuis een hond hebben die alles opeet wat je op de grond gooit. Noah heeft nog geen kinderstoel nodig dus das wel makkelijk.

16. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Haha, hier ook een jongetje dat als hij iets op de grond gooit verwacht dat de hond het opeet :D

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Noah is weer verkouden, je hoort bij het ademen gewoon dat hij vol zit en af en toe ook weer hoesten erbij:( Had het er gisteren met Roeland zijn tante ook nog over dat ik dan natuurlijk meteen denk aan de vorige x dat hij verkouden was en alles wat er daarna is gebeurd. Die zei al dat is iets waar je idd echt overheen moet stappen en een knop moet omzetten maar is ook iets waar je gewoon doorheen moet met een goede afloop. Dan verdwijnt de angst vanzelf.

Nu zou hij alleen 9 januari worden geopereerd aan zijn liesbreuk maar als hij verkouden is gaat dat niet door en ik heb nu gewoon echt zoiets van even goed doorpakken en opereren en klaar anders blijft dat uitgesteld worden heb ik zo het idee.

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahahah misschien moeten we voor de zekerheid maar 1 hond meenemen naar de meeting:D

19. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Mmm, manlief is nog niet terug van vriendin...Hoop dat ie wel aan T.omas zijn slaaptijd denkt, anders is die niet te genieten vanmmiddag...

20. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Like!

En kan me voorstellen dat het met N.oah weer even eng is...Hoop dat de operatie door kan gaan..

Deel Deze Pagina