We beginnen opnieuw! April 2010 mama's! 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Jewe valt wel mee hoor 2 a 3 x per week. Ze hebben daar kinderopvang en Sanne vind het leuk. Dus dat maakt het wel een stuk makkelijker natuurlijk. En minder eten kan ik niet zo goed dus dan maar meer sporten..
    volgens mij vanmiddag wat opklaringen..
    @ Wonder ; jee zeg wat zijn er toch een idioten op de wereld !

OK ik ga maar eens door..

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    GROM terwijl ik type dat ik doorga roept Sanne: " OHHH poepen luier... " dussss

3. smile17

smile17 Niet meer actief

@Wonder lekker hoe gaat hij dat zijn dochters uitleggen.

@Eylem wat heerlijk voor jou en vooral voor I. Hopelijk is snel weer helemaal opgeknapt.
    Zenuwachtig uhh nee dat niet echt wel een beetje spannend als ik er aan denk. Maar met 17 weken bij de pretecho zijn al naar veel belangrijke medische dingen gekeken en ik voel de kleine heel de dag schoppen dus dat scheelt allemaal.

@Jewe leuk weer even het harte gehoord

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Kris, valt wel mee hoor 2 a 3x per week, pfff wordt al moe als ik er aan denk. Haha. Wel handig dat Sanne gewoon mee kan.

@Eylem, oh fijn dat je vandaag even wat langer hebt kunnen slapen zeg. En I alweer wat beter gelukkig.

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Kris: Hahahaha, ik vind het best een goed excuus om nog niet naar bed te gaan :D.
    En die Sanne, LOL :D.

@ Caro: Zo zeg, jij was er vroeg bij.

@ Jewe: Fijn dat alles weer goed was.

@ Eylem: JEUJ! Eindelijk weer eens een keer wat langer in bed kunnen liggen.

Hier ook een goede nacht gehad, de kindjes hebben me laten slapen tot 08.30 uur. Toen werd T. pas wakker en A. werd pas wakker nadat ik T. gevoed had :D. Wat een pestweer zeg. Het waait echt knoerthard, dat wordt dus weer een dagje binnenblijven…zucht…

6. Amethist

HOERA! Ik heb mijn bestelling van Happybee binnen en de kleertjes zijn leuk!

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Am, oh lekker jij ook lekker uitgeslapen. Je had dat blazertje besteld toch?

Tygo ligt alweer lekker in zijn bedje. Ik ga nog even een boterhammetje eten en dan ga ik maar eens beginnen met poetsen. De slaapkamer kan wel weer een poetsbeurt gebruiken. En als Tygo wakker is dan begeef ik me toch maar even naar de stad voor boodschappen anders hebben we niks te eten vanavond. Als jullie op het nieuws zien kind weg gewaait dan was het Tygo haha :D

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Datum van het trouwen is hoogstwaarschijnlijk.....01-12-12!!

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ wonder, mooie datum! Een winterwedding! Leuk!

Hoe is het met jannes? Is hij weer helemaal tot rust gekomen of nog steeds hitsig?:D

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ eylem, fijn dat I. goed én uitgeslapen heeft!

@ am, jij ook lekker kunnen uitslapen! Fijn dat de kleertjes binnen zijn. Had nog even gekeken, maar zat voor mijn kids niet veel tussen. Ach, scheelt weer geld!

@ jewe, fijn dat alles goed was bij de vk! Leuk he om dat hartje te horen!

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Pfff, ik ben niet vooruit te branden! Heb al wel opgeruimd en heb de stoffer en stofzuiger al tevoorschijn gehaald, maar nu moet ik daar ook nog wat mee gaan doen. Blegh! Zul je zien dat ik wordt gebeld dat ik L.ukas op moet gaan halen zodra ik begin!

12. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @eylem: lekker geslapen!!

@kris: sport ze!

@wonder: mooie datum!!

@am: leuk dat T. al zo goed eet. Wij mogen nu ook 'officieel' met bijvoeden beginenn. Dit is ook echt advies van cb omdat G.uusje maar 3 flessen drinkt. Dus kan weer aan de slag met mijn bananen en staafmixer :D

@cb: G.uusje zit nog steeds mooi op de gem. lijn, alleen hoofdje is wat aan d ekleine kant: bijna niet gegroeid, maar dat was bij T.omas ook zo dus maak me nog niet zo druk...Moet de volgende keer wel beter zijn, anders worden we doorgestuurd naar KA.

Vanmiddag/avond heeft manlief etentje met collega's en ik ga zo zwemmen met de kids en mijn sz ( kan ik haar even wat afleiding en troost bieden)...

(G.uusje mag toch wel zwemmen gewoon na de prikjes??)

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Fijn dat alles goed was. Volgens mij mag je gewoon zwemmen, maar zeker weten doe ik het niet. :) sorry, daar heb je ook niet veel aan he!

14. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    haha dat dacht ik ook dus dat zal dan wel goed zijn als jij dat ook denkt!!:D

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    tuurlijk... Sanne op bed gelegd, gestofzuigd, wc schoon gemaakt aardappelen geschild en broccoli gewassen ..
    ik schenk mezelf een kopje thee in en ga zitten en " zap " naar hier.. Sanne wakker.. ( maar ik wacht het nog even af .. misschien is het loos alarm.. )

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Franka volgens mij wel hoor ! Alleen als ze koorts heeft zou ik het niet doen, maar dat is niet zo snel daarna meestal..
    En Sanne haar hoofdje is ook altijd te klein geweest.. de laatste keer zeiden ze er niets meer van..

17. Amethist

@ Franka: Ja hoor, als G.uusje verder geen last heeft van de prikjes kan je prima gaan zwemmen.

18. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    thanks meiden! ze heeft eerder geen last gehad van de prikjes en lijktv dat nu ook niet te hebben, dus dan kan ze lekker mee :D

19. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    helaas... ze is echt wakker... GRRR... haar timing is belabberd vandaag zeg !

20. Amethist

@ Kris: Balen dat Sanne nou echt wakker is.

Deel Deze Pagina