We beginnen opnieuw! April 2010 mama's! 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Owwwwww... bloedje chago word ik hiervan; Jayden heeft in de auto ongeveer een half uurtje geslapen, maar NO-WAY dat ie nu gaat slapen, alleen maar huilen en om ons roepen.

Wij gaan gewoon naar de stad hoor, slaapt ie maar in de wagen.. BLÈH!!!

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    mmm ik ga ook maar even was op hangen en was erin doen. het gebeurt helaas niet vanzelf.

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Ikheid: Fijn dat jullie geslaagd zijn voor matrassen. Slim om ze op internet te bestellen!
    Balen dat Jayden nu niet meer wil slapen. A. is als ze moe is altijd wel een stuk gezelliger als we gewoon wat gaan doen, dan dat we thuis blijven. Dus ik hoop dat dat voor Jayden ook geldt.

Oh, over A. gesproken...ik hoor haar, dus ik ga haar even uit bed plukken en wat eten. Ik heb honger!

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Am; mooie paddestoelen ! Lekker avondje alleen met de mannen !
    Ikheid; Oh balen is dat he. Herkenbaar. Als Sanne in de auto of in de kinderwagen geslapen heeft gaat ze ook echt niet in haar bed nog slapen.. alhoewel ze nu nergens in geslapen heeft en ook ligt te mopperen dat ze in bed ligt..
    TM; fijn dat je zulke goede vriendinnen hebt !
    Wonder; fijn sint feest ! Hopelijk lukt het om je humeur een beetje op te vijzelen..

Nou ik ben ook niet in opperbeste stemming.. Moet zo werken... en ben nu gewoon ongesteld lijkt het wel. Incl buikkramp en rugpijn.. terwijl ik dus de pil gewoon door slik... kijk het nog even aan maar anders ga ik volgende week toch echt de gyn even bellen wat ik hier mee moet. Vrolijk wordt ik er niet van in ieder geval..

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Oh en Pamsie; rotklus is dat altijd he de frietpan schoonmaken ! Heb ik ook altijd een hekel aan..

6. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Goedemiddag!

Rustig hier :)

@pamsie: Hebben net ook de frietpan schoongemaakt: idd en rotklus! Kunnen we morgen lekker frietjes eten...Post komt er zo goed als aan: had je gemaild!

@wonder: humeurtje weer beter door het sintbezoek?

@ikheid: veel plezier in de stad!

@slapen: tomas slaapt ook niet meer als hij in auto of wagen heeft geslapen, hoe kort ook.

@tm: fijn dat je lekker in je vel zit en leuke meiden om je heen hebt :D

@ingrid: dank je wel voor je bd verhaal: ga maandag zeker weer even bellen. Inderdaad wijziging voor aankomende januari doorggegeven, dus vond het ook al heel vreem dat ze niet konden verrekenen met 2012, maar dat was volgens dat mens niet mogelijk en ik mocht ook niemand anders spreken want dit dwas nou eenmaal de procedure binnen de bd....Bezwaar maken kon daarom ook niet...wel een klacht indienen, maar daardoor zou ik geen uitstel van betaling krijgen...is ook niet mogelijk want het geld is er al vanaf gehaald zonder enig schrijven...

@kris: wat vervelend zeg dat je ongesteld lijkt te worden: zou idd de gyn even bellen...

@am: fijne avond gewenst alvast met je mannen!

Hier: straks komen vrienden eten en spelletjes doen. Hun dochtertje is 4 maanden ouder als Tomas en ze is nu 18 weken zwanger van de 2de dus das wordt gezellig!

Morgen een feest van mijn tante. Is een kant van de familie die we misschien 1 keer in de 3/4 jaar zien,. Dus morgen de kids showen :)

7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Goedemiddag dames!

@Tm Finj is dat he als je merkt wie je echte vrienden zijn :d
    Veel plezier bij het sintfeest!

@ikheid lekker shoppen!!

@Franka gezellig

@Kris he bah werken. En die doorbraakbloedingen is ook niks..

@Am Gezellig vanavond met de mannen alleen :)

@hier heb mijn gitaar jeuj,. Ben gelijk maar aan het oefenen laetitia vind het maar bar interessant hahaha.
    Vanmiddag ook nog ff naar de speeltuin geweest met laetitia. Die gheeft nog niet geslapen vandaag. Maar voelt zich ook duidelijk niet lekker. Vanavond gehakt bal met aardappels en witte bonen in tomatensaus.
    Daarna komt vriendin en hebben we lekker een meiden avondje!

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ahhhhhhh!!! Lieze heeft gelachen!!! :D:D:D

Wat een scheetje :D

Gisteravond voor het eerst en vanmorgen ook naar papa

9. Amethist

@ Franka: Gezellig avondje voor de boeg zo te lezen. Leuk!

@ Spikkel: Leuk dat je je gitaar hebt. Gewoon een akoestische?

@ Napoleon: Oooohhh, wat leuk dat Lieze naar jullie gelachen heeft. Super!!!

@ hier: Boodschapjes gedaan met kleine A., die vindt het maar wat gezellig in de supermarkt. Maakt voor mij boodschappen doen gelijk een stuk minder stom. A. is nu T. uit bed halen voor een flesje en dan gaan we daarna naar mijn moeder. A. heeft vandaag maar 1x geslapen, maar ze is nu nog zo gezellig, dat ik haar niet nu nog op bed ga leggen.

10. Amethist

Oh en @ Kris: Balen dat je nu toch ongesteld bent.

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hai,gaap! Ben net wakker. Even een half uurtje op de bank gedut! Heerlijk. Ik ga even snel een poging doen tot bijlezen, maar we verwachtn zo visite, dus weet niet of het nog lukt om te reageren.

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Am fijn dat a. Zo gezellig is :d
    Ja een akoestische..

@Cm veel plezier met de visite!

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ ingrid, joepie! Noah van de beademing af! Wat supergoed! *doet klein vreugdedansje*

@ napo, ah, lieze aan het lachen. Schattig!

@ kris, balen dat die pil niet echt voor je werkt. Snap dat je niet vrolijk wordt van die doorbraakbloedingen. Wat een gedoe allemaal he!

Sorry, er is verder niet veel blijven hangen. Visite is laat trouwens. Komt slecht uit want we moeten straks de kids naar mijn sm brengen. Die eten daar en blijven slapen. Dat wordt straks weer haasten. Zucht.

14. Amethist

Oh, hahahahahah, wat is die grote A. soms ook een oelewapper hè, hahaha. Hij ging T. uit bed halen, dus ik zeg nog tegen hem "T.'s kleren liggen op de commode". Hij had vandaag aan een grijze ribbroek, blouse en een shirt lange mouwen erover heen. Komt ie beneden met T. zie ik dat ie alleen die blouse aanheeft. Dus ik vraag aan A. waarom hij zijn shirt niet over zijn blouse aanheeft. Kijkt ie me heel oenig aan...

Ik: Zo is het toch veel te koud!
    Hij: Nee joh, hij heeft toch ook nog een shirt onder die blouse.
    Ik: :(, een romper bedoel je?
    Hij: Uuuhhhhmmm...
    Ik: ;), wat heb je hem nu onder die blouse aangedaan?
    Hij: Uhm...nou ja, hij had toch een shirtje aan in bed...
    Ik: JA! Da's zijn pyjama!!!
    Hij: Oooohhhh :)....

Nou ja, dus ik kan T. zo nog even fatsoenlijk aankleden na zijn flesje... En echt hoor...zelf ziet A. er altijd hartstikke leuk uit :D!

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Gister een minireunie gehad met eeb aantal meiden van de basisschool. Erg gezellig. Was pas om 1 uur thuis. Om half 2 werd Noa wakker. Daar ben ik tot half 3 mee bezig geweest. Toen kwam lukas om 3 uur, helemaal kletsnat, want we waren zijn luier vergeten. Dus zijn bed midden in de nacht staan verschonen en hem droge pyama aangetrokken. Lag er om half 4 weer in en toen werd Noa om half 5 weer wakker. En toen weer om 6 uur. Toen heb ik manlief eruit gestuurd en wat denk je.... Die haalt haar eruit om haar vervolgens bij mij neer te leggen. Niet meer geslapen dus daarna. Pfff, ben best gaar nu! En nou moeten we vanafond nog naar twee feestjes. Gaap!

Oja, vanmiddag naar Sint op mijn werk geweest. De kids vonden het erg leuk, alleen zat noa constant stiekem harde snoepjes in d'r mond te stoppen. Dus die moest ik echt in de gaten houden!

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ah, daar komt de visite! Tot later!

17. Amethist

@ Caro: :$, jij hebt dus echt bijna niet geslapen vannacht.
    En met Lukas wil het dus nog niet zo lukken met 's nachts zindelijk worden. Hij zal er zelf ook best van balen kan ik me voorstellen.

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @ingrid: jeehh noah van de beademing af!!

@spikkel: leuk een gitaar gekregen.

@franka: klinkt gezellig veel plezier vanavond met je vrienden, ik heb je weer gemaild ;)

@am: haha lollig, mannen:D

@kris: balen dat je moet werken.

@cm: gezellig zo'n reunie, balen van je nacht zeg! en vervelend voor lukas zeg.

@hier: ff naar het centrum geweest, en gewoon naar de kapper:D:D
    en net de frituurpan weer schoon gemaakt dus lekker frietjes zo:D
    maar als iemand nog de goudentip heb hou ik me aanbevolen!!!

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou, de kids zijn bij oma. Ben benieuwd hoe het gaat vannacht! Noa is echt niet helemaal lekker. Gister had ze koorts, maar vandaag niet. Maar merkte wel dat ze niet lekker in d'r velletje zat.

Nou gaan we dus eerst naar een verjaardag en dan daarna door naar een afscheidsfeestje voor een kitevriend van manlief die voor een tijdje naar de dominicaanse publiek gaat.

Dat wordt nog wat, want ik verlang nu al naar mijn bed!

Morgen wel lekker uitslapen! Joehoe!

Fijne avond meiden!

20. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Franka wat enorm balen van de bd!! Hopelijk komen jullie er niet door in de problemen. En wat een lompe reacties daar over geen regelingen kunnen treffen etc.

Ingrid wat geweldig dat Noah van de beademing af is!! Go Noah!!

Kris balen zeg dat de pil niet werkt...

Am hahaha die A! T zag er dus op zijn best uit :-D

CM wat een nacht joh. Veel plezier vanavond!

Napoleon wat leuk dat Lieze heeft gelachen! Collega van mij had het trouwens nagevraagd op de uni en die zeiden dat premaster niet onder bachelorregeling valt.

Spikkel lukt het al een beetje met de gitaar?

Hier beide dames in bed. Elisa is niet fit. Snotverkouden en wat verhoging. Die lag er ook al om 18.30 in en had vanmiddag ook nog 2 uur geslapen. Normaal slaapt ze eigenlijk overdag niet meer. Hopen dat ze vannacht wel goed slaapt want manlief heeft slaapdienst.

Deel Deze Pagina