Lekker lang in bed liggen... beetje jammer van de hoofdpijn.. Hier ook redelijk lang ( tot 9u ) beetje jammer dat Sanne van half 5 tot 6 heeft gehuild... super verkouden gek genoeg valt het vanochtend wel weer mee.. Wij gaan als ze straks wakker is naar de kinderboerderij denk ik.. als het nog wat beter weer wordt tenminste..
Super hoor ! 5 mnd borstvoeding.. zo lang heb ik het niet volgehouden... en wat gaat het hard zeg.. over een maandje mag je alweer starten met fruithapjes enzo... jee....
Knappe Sanne; tellen! En wat een bijdehandje met d'r 'hoi meissie'. Hahaha! Am: lekker uitgeslapen, alleen jammer van je hoofd nu.. Jayden slaapt nog.. vanaf 11.45 al. Die kwam daarstraks naar manlief en vroeg ie 'Jeejen sapuuh' = Jayden slapen.. Hij was zó moe! Jayden praat nu ook al met meerdere woorden en probeert echt al zinnen te maken, gaat hard nu..
Knap hoor Am! Petje af! Wij willen nog naar het bos, maar dan moet het wel droog blijven. Nu schijnt hier de zon sinds paar minuten
@ bv: Nou ja, ik smokkel wel een beetje natuurlijk, want hij krijgt nu ook 2 flesje kv op een dag, maar goed...hij krijgt 3 "live"- voedingen, dus wat mij betreft krijgt hij nog vooral bv . @ Ikheid: Lekker dat hij al zo lang slaapt. Enne...zon??? Hier echt nergens te bekennen.
Hier net naar de woonboulevard geweest. We moeten nog en nieuw bed hebben dus even gaan kijken. En kijken werd meteen kopen want we zagen er een die precies is wat we wilden. Wat duurder als we wilden maar toch nog veel korting eraf kunnen lullen. Helemaal blij met m'n boxspring. Alleen de levertijd is een beetje jammer 16 weken...maar goed we zitten toch nog volop in de verbouwing. Las dat Lize en Valentijn voor het eerst gelachen...lief! Cm die een zo goed als slapeloze nacht heeft gehad...da's minder. Sanne die al kan tellen...echt knap! Vlotte tante heb je. T alweer 5 maanden vandaag...gaat hard zeg. Nog even en dan mag die aan de vaste voedsel. Jayden lekker aan het slapen...hij zal het nodig hebben gehad. Eylem goed geslaagd in Utrecht. Een jas voor 5 euro gekocht nou daar ben je nooit aan miskocht. Franka, hoop echt dat ze een fout in de berekeningen hebben gemaakt... Verder heb ik niks meer onthouden..
@ Jewe: Heerlijk zeg een nieuw bed. Wel jammer idd dat je er nog zo lang op moet wachten. Ooohhhh :x en hoe kan ik dat nou vergeten: @ Pamsie: Wat leuk dat Valentijn gelachen heeft!
Manlief had de site van duo erbij en daar stond op dat het wel onder de bachelorregeling valt. Maar als zij zelf zeggen van niet, dan is er hoop Maar aan de andere kant, de dochter van mijn kraamhulp doet het ook en die moest wel het instellingsgeld betalen... die 7000 euro dus... dus lekker tegenstrijdig weer... maar goed, 3 avonden colleges volgen is ook wel zwaar lijkt me... naast werken en kinderen...
HAHAHAHAHAHAHAHA! Ze doen echt alles een dag na elkaar hè Leuk joh! Ik had echt de tranen over mn wangen stromen heerlijk
Ja, Femke begint nu ook te tellen, echt leuk Maar sanne gaat al ver zeg! Femke telt nu: een tee, een tee diiieeee, vijf!
Hier een geode nacht gehad. Lieze had om half 10 voor het laatst getankt en toen kwam ze pas om half 5 weer, en daarna pas weer om half 10! Andere kids bleven ook netjes in hun kamer (hadden we gezegd, en zowaar geluisterd...) alleen matthijs had pech, want die heeft vreselijk kiespijn en is maar op de bank gaan liggen...
hee meiden, iedereen aan het genieten van het weekend? ik heb wat gelezen, nog lang niet alles en ik kan ook lang niet alles onthouden, sorry! amethist: al 5 maanden, wowie, gaat supersnel joh! en 3 vd 5 bv vind ik ook vooral bv hoor! super! 2 lachende kindjes, heerlijk die eerste lachjes! tellende kindjes, knap hoor! kaspertje telt meestal 5, 8, 10... nou ja, begin is er zeg ik maar... kindjes die juist goed geslapen hadden en kindjes die wakker waren door ziekzijn en verkoudheden, fijn voor de goede nachten, vervelend als de kindjes niet lekker zijn, helemaal als het ten koste gaat van je nachtrust! is zooooo belangrijk om goed te slapen! hier rustig weekend, gisteren niet zoveel gedaan, ehm... schoonouders op visite gehad, wezen zwemmen met zn viertjes, s' middags rust, vandaag alleen even naar de kinderboerderij geweest, verder niet zoveel. ben nog steeds supermisselijk en moe, dus veel puf in dingen heb ik ook niet...
@am haha lief dat je valentijn nog even benoemd, wat goed zeg al 5 maanden bv. hoop dat ik het ook nog lang mag volhouden. @kris: wat knap van sanne zeg! hier gaat lotte ook steeds meer "echt" praten. @napoleon: grappig he, ze verschillen een dag en doen alles ook echt een dag na elkaar. @surf: een lekker rustig weekendje dus. @ikheid: nog lekker naar het bos geweest??
haha pamsie, ik kijk naar de geboortedata van je kindjes en er zitten alleen maar 0,1,2 en 4-en in. vond ik er grappig uitzien... mooie naam ook voor jullie mannetje! thijmen heeft die als tweede naam
ikheid, las in je onderschrift dat je toch nog een curettage hebt moeten ondergaan, wat naar! hoe voel je je nu? hoop echt dat het voor jullie ook snel raak zal zijn!
Jewe: fijn een nieuw bed! Wij hebben nieuwe matrassen besteld, latex, we krijgen ze over een week. Kan niet w8en, ook meteen 2 nieuwe hoofdkussens erbij. Surf: balen vd misselijkheid zeg, ondanks dat toch een leuk weekend gehad. Pamsie: we zijn alleen bij sm langsgeweest, was veel te wisselvallig weer. Lieze lekker/goed geslapen vannacht . Vanmiddag naar sm geweest, daarna naar huis, spitskool stamppot gegeten met worst. Daarna opgeruimd, was weggewerkt, afgewassen en tas voor Jayden gepakt. Ik ga zo een papfles maken en dan kan ie optijd naar bed en kunnen wij SYTYCD kijken . Jayden begon hier trouwens ook met 5, 8 en 10! Grappig, net zoals Kasper. Inmiddels telt ie; een, tee, die, vie, vijf, ses, sejen, ajt, nejen, tien. Helemaal trots! Kabouter Plop; boutetje pop, zo schattig als ie dat zegt! Gevallen; falle. En ga zo maar door.. Ja, wij gaan verder hier. Fijne avond meiden! Ik bep morgen weer mee/bij. xxx
Surf: klopt.. ik bleef maar vloeien met tussenposes, maar die bewuste avond verloor ik zoveel, was echt bang.. toen ben ik opgenomen en de volgende ochtend gecuretteerd. Vond het wel doodeng, maar was ook erg opgelucht.. daarna nog wel wat gevloeid, maar inmiddels weer een normale cyclus . Dus wij gaan er weer voor.. We shall see.
praten gaat hier ook erg goed! hij praat voornamelijk zinnen met 2 woordjes al. en kabouter plop: bouter plop iets nieuws gisteravond, vraag me niet hoe hij erbij komt: stoute mama krokodil zwemt water (liedje) etcetc. en hij noemt zichzelf 'kappertje' haha trots natuurlijk!
jeetje wat een gedoe dan, wat kan een mk dan een nasleep hebben he! gelukkig weer snel je cyclus terug. ik was niet meer ongie geworden na mn ma, dus hopelijk bij jullie nu ook snel weer raak! weet jij toevallig hoe het nu met LZ is? die liep ook zo met die nasleep...
Jeetje zeg, is mijn A. dan echt zo langzaam met alles ? Ze loopt natuurlijk nog niet enzo, is verklaarbaar. Maar ze praat ook echt nog niet hoor, een paar woordjes, maar dan ook echt een paar. Tellen is ook nog lang niet aan de orde...