We beginnen opnieuw! April 2010 mama's! 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Surf: Leuk weekend gehad dus, maar echt balen van je misselijkheid joh. Heb je dat bij Thijmen en Kasper ook zo erg gehad? Hopen maar dat je er snel vanaf bent.

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Surf: ja een behoorlijke nasleep ja.. maar ja, niks aan te doen.
    Met LZ: die heeft een HELE lange nasleep gehad, gelukkig geen curettage, maar haar ongi bleef ècht erg lang weg.. inmiddels is ze weer ongesteld geworden.

Am: waar we het vrijdag over hadden; ieder kindje ontwikkelt zich weer anders. Ik snap dat je je zorgen maakt als je dat hier allemaal leest.. KNUFFEL!

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

GROM! Ik kan gèèn STYCD kijken.. manlief zit DVD te kijken.

Baal-baal-baal!

4. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @ikheid: ook leuk toch

@surf: haha ja dat had ik ook al ontdekt. je kan van de data zonder jaartal ook elkaars verjaardag maken:D grappig he! uit 12-04 kan je 24-10 maken:D

ik dacht het al dat dat thijmen's tweede naam was. maar wist het niet meer zeker.

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @am: ik snap je bezorgdheid ook wel, maar ook met A. komt het helemaal goed meid. iedereen op zijn eigen tempo hoor! dikke knuff.

@ikheid: balen zeg, schop hem eraf:p haha nee hoor grapje.

6. Amethist

@ Ikheid: Balen :x.

Ik ben nu wel SYTYCD kijken en moet de laptop afstaan aan A. Tot later!

7. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Napoleon fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad!

Surf balen van je misselijkheid! Wel een leuk weekend gehad zo te horen.

Lieze en Valentijn aan het lachen :D

Kris haha die Sanne! Geweldig!

Jewe fijn een nieuw bed! Wat zou jij lekker slapen als hij er is.

Napoleon nou ga ik twijfelen. Ik ga ze maandag of dinsdag wel even bellen om het na te vragen. Nu wil ik het weten ook. Wou Utrecht ook bellen. Die is voor mij beter haalbaar denk ik (als het haalbaar is met 2 kleine kids haha). Hier nog wel twijfel. Zit al niet zo lekker in mijn vel en moet ik dan nog een studie op mijn hals halen naast kids, werk, huishouden.

Am Elisa zegt ook nog geen twee woorden achter elkaar hoor. Die begint nu net wat meer woorden te zeggen. Al verstaat een ander er volgens mij nog niks van ;) Ik kan haar in ieder geval volgen haha en weet precies waar ze het over heeft. Ze zegt eigenlijk overal alleen de eerste letters van :( 'Di' is dicht, 'bo' is box, 'kaaaar' is klaar, 'hie' is hier, 'daa' is daar, 'ko' is koffie, 'booo' is boom, 'po' is pop en ga zo maar door. Volgens het cb hoefden ze pas met 2 jaar 2 woorden achter elkaar te zeggen.

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Am; tja joh komt wel.. die zegt straks gewoon hele zinnen haha. Maar dat tellen had ik ook echt niet verwacht dat ze dat kon, dacht echt da tik het verkeerd gehoord had. We zijn ook helemaal nog niet bezig met haar dat te leren, want dacht echt dat het iets was voor als ze twee of drie waren ofzo.. dus misschien is het ook maar tijdelijk..
    Net als plassen op het potje.. was ook 1 week " Hot" en nu plast ze vooral naast het potje.. maar ik ben er ook niet zo veel mee bezig. Hoeft allemaal helemaal nog niet.. het gaat me al snel zat.. van mij mag ze nog wel even baby blijven... ookal is ze dat eigenlijk al lang niet meer..

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Sanne zegt vaak owe of kie achter.. Buikie..... autoowe... melkie...
    en structureel ogen tegen oren... vind het wel knap dat ze ogen uit kan spreken... maar het wil er maar niet in dat die niet aan de zijnkant van je hoofd zitten..

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @AM, elk kindje ontwikkeld in zijn eigen tempo hoor. Geeft toch niks. A haar energie zit nu misschien helemaal in het leren lopen. Dochtertje van mijn nichtje was 2 jaar toen ze ging lopen. Die kon je weg zetten midden in de kamer en als je een half uur later terug zou komen dan zat ze er nog. Toen ze eenmaal liep ging alles snel: lopen, praten, rennen, zinnen maken.

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hoe kan ik SYTYCD kijken op de laptop?

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ow.. ik MAG nu toch kijken omdat ik aan het zeiken en zeuren was (?).
    Nja.. kan ik het iig zien!

Later! xxx

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @ikheid: haha veel plezier met kijken ;)

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @am: don't worry hoor, zoals de rest al zegt elk kindje is anders en ontwikkelt zich op zijn/ haar manier.
    Ik was vorige week bij het cb en daar vroeg ze of kasper al wat woordjes zei, dus als jouw meisje al wel wat woordjes zegt is dat al prima voor deze leeftijd! Komt goed!

@ikheid: jeetje wat n gedoe ook voor LZ dan zeg! Zo naar!
    En goed dat je nu toch kan kijken ;)

Am: bij Thijmen was ik amper misselijk, bij kasper ook flink ziek geweest van 6-10 wkn. Gebruikte toen ook extra hormonen dus werd wrs daardoor versterkt... Morgen 10 wkn dus hopelijk wordt het nu snel minder, ben er wel klaar mee...

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Am, don't worrie!
    Eva ging pas praten toen ze 2 was, meer dan papa mama sanne (xander) en die wat ze zei. en ze liep ook pas met 20 maanden.
    en op een dag gooide ze er ineens een volzin uit: eva in de tuin spele! ik denk dat haar papa en ik wel een half uur met een open mond hebben gezeten...

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    oeioei... lieze heeft het moeilijk vanavond...

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    He meiden,

Ben ondertussen SYTYCD te kijken, dus heb met een half oog bijgelezen.

Las dat Eylem, half utrecht door heeft gehiked met irem, maar wel goedkoop een jas heeft gescoord. Ik weet denk ik wel jasje je bedoelt met die rits opzij. Leek mij ook ereg handig, maar ze hadden hem niet meer in Noa d'r maat toen ik ging kijken.

En dat het heel goed gaat met Noah! Jeeeejj! Wat fijn dat je hem weer vast hebt kunnen houden!

Am, superegoed, al 5 maanden BV! En komt echt wel goed met A. hoor!

Nou, de eerste verjaardag gister was wel gezellig. Maar dag tweede feestje, mijn hemel, wat een verschrikking. Ik kende niemand en er waren twee groepen, de surfdudes en de dorpse boeren. Nou, heb met geen van beide groepen iets, want het ging dus alleen maar over kites en wind of schuurfeesten en zuipen! Pffff, om elf uur had ik het echt helemaal gehad, dus manlief gezegd dat we naar huis gingen. Hij had nog wel even willen blijven, maar dat was ik echt niet van plan. Dus gelukkig ging hij zonder al te veel moeite mee.

Echt super lekker geslapen. We werden pas om 9 uur wakker! Heerlijk!

Vanmiddag met Lukas naar het Club van Sinterklaas feest geweest in Ahoy. Was leuk, vooral omdat ik Lukas zo zag genieten. En toenik thuis kwam had manlief het eten klaarstaan! Luxe!

Na het eten nog even hardgelopen en nu dus lekker op de bank.

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ napo, ah, sneu. Ligt ze te huilen?

19. Amethist

Thanx meiden! Ik weet ook wel dat alle kindjes het op hun eigen tempo doen, Ikheid en ik hadden het er vrijdag nog over. Maar soms krijg ik echt het idee dat alle kindjes al veel woordjes zeggen en zelfs al zinnetjes maken, al helemaal druk zijn met plassen op potjes etc. etc. A. zegt echt alleen mama, papa, bal en op, geeft absoluut nog niet aan of ze een vieze luier heeft en dat opgeteld bij het feit dat ze niet kruipt, staat en loopt...tja, ik weet niet...dat maakt me soms een beetje verdrietig...en angstig, of het allemaal wel goed is dat alles bij haar zo traag gaat :(. Nou ja...slaat nergens op waarschijnlijk, maar goed ;).

20. Amethist

Oh en ARGH!!!! Zit ik net lekker de finale van SYTYCD te kijken besluit T. zomaar ineens overstuur wakker te worden. Hij was echt niet stil te krijgen, dus heb hem om 21.45 uur uiteindelijk maar gevoed. Hij heeft natuurlijk rechts wéér niet gedronken (GODVERDEGODVER :x!!! Sorry hoor :)), dus nou moet ik eigenlijk weer kolven, voor de 3e keer vandaag. *GROM* en zucht...

Deel Deze Pagina