ikheid in het oude topic in het begin op het driehoekje drukken dan zeggen dat die op slot kan @hier boodschappen binnen gestofzuigd manlief is ff naar de gemeente. Laetitia is echt strontvervelend dat word nog wat.. Loopt op alles te slaan, gilt alles bij elkaar als we zeggen dat dat niet mag.. Word nog leuk in de stad.......
@ Eylem: Schattig van die snowboots. Als ze wat te groot zijn kan je er ook altijd nog een extra paar sokken in doen. @ Surf: Jij hoort al zolang bij ons clubje, jij mag binnen komen vallen wanneer je wilt. *SMAK* @ Sweet: Das lang geleden! @ Pamsie: Super dat Valentijn zo goed groeit. Zo, even snel wat bijgelezen. Gister visite gehad, dus niet online geweest. Verder is de adapter van de laptop zo goed als overleden, maar ik heb m nu nog even aan de praat gekregen. Hopen dat ie het blijft doen tot de nieuwe binnen is. Oh, en denken jullie eens mee. Ik heb hints gekregen over de naam die mijn zwangere vriendinnetje heeft voor haar dochter. Ik dacht Anna, maar dat is het niet. De naam heeft wel ook 4 letters, met 1 letter verschil en 1 letter staat niet op de juiste plek. Dus ik dacht -> Nina. Wat denken jullie?
Goedemorgen! Vanochtend lekker rustig aan gedaan. Guusje was om kwart over 8 wakker, mama dus ook Daarna de fles en lekker getut, even gedouched samen en Guusje is als een blok in slaap gevallen @am: ik zou dan ook denken Nina Lijkt wel Mastermind zo met al die aanwijzingen @eylem: hier ook snowboots in maatje 23 ( was de kleinste bij de intratuin) maar trek er gewoon dikke sokken in en dan komt het vast wel goed! Regenlaarsjes heb ik ook maatje 23 zodat hij er dikke sokken in aan kan... @pamsie: Valentijn is lekker gegroeid! Doet het dus goed op bv! @sweetcandie: had in het oude deel een post geplaatst. Heb haar even laten weten dat we in deel 2 zitten Was lang geleden
Hoi Sweetcandie! Alles goed? Am: dan zou ik ook aan Nina denken ja.. Kan iemand ff dat oude topic op slot laten gooien, ik snap er geen hout van..
Zo, ik krijg net mijn schapevachtje voor in de bak bezorgd...Dat ding komt gewoon echt uit Letland! Wat grappig!
@ Caro: Ik heb even een bv-vraagje: T. heeft vanmorgen rechts nagenoeg weer niet gedronken. Nu heb ik net een flesje gegeven en ik wil om 15.30 uur ook een flesje gaan geven. Ik voel nu wat harde plekken in mijn rechterborst, maar hij voelt verder niet gestuwd. Moet ik 'm nu wel of niet al wat afkolven?
Hello ladies! Hoe is het hier allemaal? Hier een drukke ochtend achter de rug. Eerst Lukas naar school gebracht en daarna na één van de meiden van de OR om twee pieten te schminken. Toen naar school waar de Pieten alle klassen overhoop hebben gehaald door op de tafels te dansen, met pepernoten te gooien en met de kids de polonaise te doen. Erg grappig! Daarna snel Noa weer opgehaald bij mijn vriendin. Thuis een banaan gegeven en op bed gegooid om vervolgens Lukas weer van school te halen. Nu zo eerst even een boterhammetje eten en als Noa wakker is gaan we even met de bus naar de stad. Moet nog een paar pietenkragen halen voor 5 dec. op school en een paar VVV bonnen als bedankjes voor de sint en pieten. @ Franka, dan zal die echt wel lekker warm zijn! Hahaha! @ Am, ik zou dan ook Nina denken. Hoe is het vandaag met T.? Nog steeds zo verkouden? @ Pams, wat fijn dat alles goed was met Valentijd. Hoe gaat het nu met Lotte en Valentijn samen? Gaat dat nog goed?
Ik ben zo vrij om ook even te reageren Ik zou niet afkolven, dan ga je de boel weer stimuleren Als je er echt last van hebt, dan kun je misschien met een warm washandje even die plekken in de richting van de tepel masseren...
@ Caro: Lekker druk geweest idd. Ja, T. is nog steeds verkouden. @ Franka: Alle reacties zijn welkom ! Dank voor de website. Ik moet nog iets van een voetenzak voor in de buggy hebben, dus ik ga daar eens even kijken.
@ Am, balen dat T. nog steeds zo verkouden is! Hier loopt Noa ook al sinds een dag of twee rond met een vreselijke snotneus. Blegh!
Ik eigenlijk ook niet zo veel, maar wil de laatste dan wel weer zien Ik hoor Guusje huilen: tijd voor de fles Vanmiddag maar eens een wandeling maken om het schapevelletje uit te proberen
Goedemiddag allemaal. @CM: leuk die zwarte pieten op school. @Franka: Nou als dat schapenvelletje uit Letland komt dan zal die wel echt lekker warm zijn. Ga zo ook eens op die sitye spieken. @Wonder: leuk naar het huis van Sinterklaas. Zie dat ze dat in meerdere plaatsen hebben, had er nog nooit van gehoord. @Pamsie, Valentijn is ook weer lekker gegroeid. @AM, Ik zou dan idd ook denken aan Nina. Leuke naam in elk geval. Ik heb nou een goeie app gevonden. Gratis smsen naar iedereen. De andere persoon hoeft dat appje niet te hebben: jaxtrsms. is een gratis app.