Jij bent volgens mij helemaal niet zo tv-kijkerig, of wel? Erg hoor, ik had altijd nog wel een beetje het idee dat ik hip&happening was, maar die illusie ben ik nu toch echt wel armer. Als ik terugdenk aan hoe ik zelf was toen ik begin 20 was, dan vond ik zo'n vrouw van 30 met 2 kinderen en een station echt zoooooo burgerlijk . Hoe oud ben jij dan Kris?
Ik kan trouwens niet meer op wordfeud. Krijg elke keer een connection error. Heel irritant! Op de ipad kan ik er wel op.
hier ook de laatste dagen vaak connection error.. ! IRRITANT !! oh en ik ben 34 .. dus dat valt dan nog mee.. En tv .. series kijk ik wel. Sommige.. maar kijk i.d. niet heel veel tv. We zijn verslaafd aan Dexter. Maar die downloaden we omdat we gelijk zijn met wat nu in Amerika uitgezonden wordt..
Vond mezelf ook altijd nogal hip, maar de laatste tijd is dat toch echt minder.. haha.. pas gingen ze van het werk stappen tot de late uurtjes dansen.. vooral jonge collega`s dus.. En ik kwam tot de conclusie dat dat er vrij veel zijn .. Ik kon niet, maar had het ook niet zo zien zitten.. vind ik toch behoorlijk erg van mezelf dat ik gewoon geen zin heb in een avondje stappen. Vroeger was ik er als eerste en ging ik als laatste kruipend naar huis
Snappen jullie deze: http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s320x320/309781_223893914349658_100001871544010_553918_1799398495_n.jpg Zo ja...kan iemand 'm dan uitleggen ?
@ kris, herkenbaar! Ik ben soms stiekem blij dat ik "sorry, geen oppas" als smoesje kan gebruiken om niet mee te hoeven!
Hahahahaha . Ik heb juist wel heel erg zin om een weer eens te gaan stappen, maar heb dan echt het idee dat van die jonge meiden dan denken van "Pfff, moet je DAT zien ".
Die euro die je zelf nog hebt, moet op het eind niet erbij worden geteld, want die moet je ook terugbetalen. Dus 49 + 49 = 98 + die twee euro die je al terugbetaald hebt = 100
Oh jaaaa! DUH . Ik wist dat er iets niet klopte aan dat verhaaltje, maar ik kwam er maar niet achter wat nou precies. Ach nou ja, ik ben niet op mijn best na 23.00 uur zal ik maar zeggen . EDIT: Huh , nee, ik snap 'm toch niet. Ik heb 97,-- uitgegeven en dus 3 euro over. Ik geef mijn beide ouders 1 euro en houd er zelf 1. Ik moet ze dus nog 49 euro pp terugbetalen. 49 + 49 = 98. En dan tel ik daar nog die 2 euro die ik al terug gaf bij op, dus 98 + 2 = 100. Maar dan houd ik toch juist nog een euro over??? Of redeneer ik nu HEUL dom?
tja er is gewoon veel veranderd. Een paar weken terug hadden we met vrienden afgesproken waar we tot een jaar of 3 terug vooral tot zeeeer laat mee doorzakte... naar feestjes gingen etc meestal bleven we bij elkaar slapen want zij wonen in A ` dam en bleven we tot zeer laat in ons bed stinken om vervolgens oeverloos op de bank te hangen en de ene na de ander bak koffie weg te werken en te klagen dat we een kater hadden. En nu... nu stonden we om TIEN uur s` ochtends op zondagochtend in de kinderboerderij... hoezo is ons leventje tegenwoordig anders ..
Grrr, terwijl ik op verzend druk bij mijn vorige post, begint noa boven te huilen. Dat belooft weer wat voor vanavond. Zucht. Terwijl ze bij mijn sm tot 8 uur heeft doorgeslapen!
Pfff, ik moet voor Sinterklaas voor iedereen apart een klein cadeautje kopen. Dat zijn dus 5 mannencadeautjes en 5 vrouwencadeautjes. Wat moet ik in godsnaam kopen?!