Ja, en het moeten echt cadeautjes voor maar een paar euro zijn. Lastig vind ik. Maar goed, ik ga nu naar bed, dus dan kan ik er nog een nachtje over slapen .
ik ben altijd wel verzot op kleine kook/ eet dingetjes.. bij Dille en Kamille hebben ze bv mini-weckpotjesjes met zelfgemaakte jam.. of mini-kookboekjes
Oh ja, dat is wel een leuke idee idd. Maar zo'n winkel hebben wij hier niet. Hebben die ook een website ofzo? Ik ga wel eens even googlen. Thanx voor de inspiratie.
Het gaat om het inkomen dat je dit jaar hebt verdient, als dat dus minder is doordat je ouderschapsverlof op hebt genomen dan wanneer je zou werken dan moet je dat zeker aan laten passen. Je kunt zelf een wijziging indienen en dan duurt het max 6 tot 8 weken dat het verwerkt is (vaak gaat het veel sneller), je kan ook even langs het kantoor gaan. Daar kun je gewoon naar binnen lopen en mochten ze op dat moment even geen tijd hebben maken ze een afspraak met je. Je kan dan het beste je loonstroken meenemen van het hele jaar tot nu toe, de brief die je hebt gekregen van de belastingdienst, de loonstroken van je man van dit jaar tot nu toe en verder zou ik zo niet weten. Belangrijkste is dat je op de papieren van de bd kijkt welk inkomen ze voor jou hebben aangehouden. Soms kun je ook je inkomen nog telefonisch aan laten passen, officieel mag alleen de persoon dat doen op wie zijn naam de toeslag staat. Weet niet zeker of dat ook bij de kot is maar bij zorgtoeslag bijv wel dus gewoon even bellen.
Wat leuk een nieuw bed! Wat zul jij over 16 weken lekker slapen zeg! Nu hopelijk ook wel trouwens hahaha
komt vanzelf! A. is nu gewoon heel veel energie aan het steken in gaan lopen en spieren sterker maken enzo. Ze kunnen natuurlijk maar 1 ding tegelijk! Komt helemaal goed!
Geruststelling, Milan zegt ook nog geen zinnen die doet alles met losse woorden en als het even kan met gebaren hahaha Soms lijkt het wel hints bij hem. Potje kan hem gestolen worden want daar heb je een luier voor. Lopen doet hij wel maar ook nog maar sinds hij 17 maanden is los en drempels heeft hij pas sinds een twee weken onder controle. Komt helemaal goed met A. Mijn broer heeft tot hij 2 jaar was helemaal geen woord gezegd (nou ja zo min mogelijk en vooral papa, mama en die) en ineens ging hij hele zinnen zeggen. Al die tijd heeft het allemaal opgeslagen en geleerd als niemand er bij was om het daarna in 1x goed te doen.
Lieze en Valentijn allebei een lach laten zien!!!! Lief!!!!!! Surf, misselijk bah! Hopelijk ben je er snel weer vanaf! Uhmmmm..... nog veel meer gelezen maar meer is er niet blijven hangen.
Noah gaat zo goed dat hij alweer op de normale kinderverpleegafdeling ligt!!! Op dezelfde kamer als waar hij in het begin ook lag. Nu zei een oom van roeland ineens dat hij dat eigenlijk dom vind omdat hij die kamer misschien wel herkent en dan misschien wel denkt dat hij straks weer aan de beademingsmachine moet en dat infuus in zijn hoofd enz. Zou dat kunnen? Hij heeft wel liggen huilen toen hij daar kwam maar ja hij ze zijn ook bezig met de meds afbouwen en hij is al redelijk verslaafd geraakt inmiddels. Nou ja we zien wel hoe het morgen gaat. Dan gaan we trouwens ook beginnen met bij elke voeding de fles aanbieden en wat hij dan niet opdrinkt krijgt hij via de sonde.
Goedemorgen, Was gisteren helemaal gaar want we zijn WEER naar Utrecht geweest om de Playstation troepjes van manlief te ruilen maar 2 dagen naar de stad is een beetje teveel van het goede, haha (ik ben ook niet meer zo jong als ik geweest ben nav jullie gesprekken daarover). Maar goed. We hebben ons niet verveeld. Am, ik begrijp heel goed dat je je zorgen maakt, wat Kris zegt, over alles wat je kindje ook maar een fractie anders doet dan anderen ga je je zorgen maken. Maar als het echt een 'ding' was had het CB er toch ook wel iets over gezegd. Irem zegt overigens ook alleen nog maar losse woordjes hoor, en bah zegt ze ook alleen als ze er zin in heeft CM, wat grappig dat je hetzelfde jasje had gezien! Ingrid, superfijn dat Noah terug is op de afdeling! Die opmerking van je oom lijkt me eerlijk gezegd niet echt kloppen; op die leeftijd hebben ze toch helemaal geen lange-termijn geheugen nog. Denk dat ze daar op de kinderafdeling ook wel ervaring mee hebben. Jewe, wat leuk dat je geslaagd bent voor een nieuw bed! Euh....dat is er blijven hangen . Ik ben vanaf 5.30 al wakker dus pffff man moest er uit om 5.30, toen werd Irem om 6.00 uur wakker en die bedacht om 6.30 dat ze helemaal uitgeslapen was. Ik niet maar ja....Ik heb toch genoeg te doen natuurlijk na 2 dagen niet thuis, het is hier echt een zooi, dus ik ga zo eerst Irem even onder de douche zetten en daarna aan de slag met de was en de zooi in de keuken en weet ik wat al niet meer....hoop dat Irem zichzelf een beetje wil vermaken. Ik las ook nog ergens over kadootjes; ik ben er ook geen held in, iemand nog een leuk idee wat ik voor mijn zusje kan kopen, zo iemand die alles al heeft omdat ze alles wat ze leuk vindt zelf koopt? Dingen als een high tea enzo heb ik ook al een keer gegeven, ik weet het gewoon echt niet meer. Ben trouwens wel goed geslaagd op Marktplaats, twee nieuwe boeken voor mijn moeder voor de prijs waarvoor ik er in de winkel 1 kan kopen
Wat een activiteit nog gisteravond! Toen lag ik allang in m'n bed te meuren (over oud voelen gesproken!) Ingrid: heb het allemaal gemist... Wat is er met jullie noah???? Ik hoop dat hij snel op zal knappen! En al de fles proberen is vast al n grote stap vooruit! Weer op diezelfde afd, zou best kunnen dat ie wat herkent denk ik, maar dat weet je nooit natuurlijk... Sterkte met alles!!
goeiemorgen meiden och wat ben ik hier brak zit al vanaf half 5 in een hoestaanval het wordt maar niet minder met bisolvon dus moet ik vanmiddag naar de dokter heb vanochtend om half 5 al alles al bijgelezen maar had geen puf en heb nog steeds geen puf om te reageren
@ Ingrid: Zo zeg, wat gaat Noah met sprongen vooruit ineens. Echt fantastisch! Ik denk overigens niet dat Noah de kamer waarin hij nu ligt zal herkennen hoor. Net wat Eylem zegt, van een langetermijngeheugen is echt nog geen sprake. @ Eylem: Zo zeg, jij was lekker vroeg uit de veren, alhoewel niet geheel vrijwillig. Poetsse vandaag! @ TM: Bah! Balen van het hoesten. @ Surf: Noah van Ingrid heeft het rs-virus en nog 3 andere virussen te pakken. Hij groeide maar niet goed en wilde niet meer goed drinken en bleef maar hoesten. Is toen uiteindelijk opgenomen en op de kinder-ic beland. Heeft een sonde gekregen voor zijn voeding en meer van zulke ellende . Maar nu gaat het dus steeds beter met hem. Hier een goede nacht gehad. Toen ik naar bed ging hoorde ik T. piepen en wat huilen, maar net toen ik naar hem toe wilde gaan om hem dan nog maar een keer te voeden was hij stil en heb ik hem heel de nacht niet meer gehoord.
Goedemorgen! Hier goed geslapen, tegen alle verwachtingen in! Zelfs iets te lang, want we waren een beetje aan de late kant voor school! @ ingrid, jeetje, wat gaat het ineens snel met Noah! Goed joh! Wat die kamer betreft, ik zou het niet weten of hij dat zou kunnen herkennen. Wel sneu dat hij nu moet afkicken van die medcijnen. Arm mannetje. Op zijn jonge leeftijd al zo veel meegemaakt. Hopelijk mag hij snel naar huis zodat hij weer lekker een gewone baby kan zijn. @ eylem, pfff, twee dagen door de stad slenteren klinkt mij ook vermoeiend! Maar ik ben dan dus ook al op leeftijd he! Balen van je vroege ochtend! @ tm, beterschap meid!
@ am, is het ook voor je ouders of schoonouders? Anders zou je iets met een foto van de kids kunnen doen. Ik heb vorig jaar voor moederdag een soort mini fotoklapper op creditcard formaat besteld. Kostte maar vijf euro of zo.