Goedemorgen dames, hier druk maar gezellig weekend gehad, heb wel wat bijgelezen maar niet veel onthouden @Ingrid jeeeeujjj wat goed! @TM wat balen zeg! hopelijk gaat het straks iets beter. @eylem 2 dagen in de stad das inderdaad wel heeel vermoeiend. @am, Kan me voorstellen dat dat af entoe best wel moeilijk is. Maar a. doet het lekker op dr eigen tempo, Komt goed meid!
Waar was dat? Misschien wel leuk voor mijn schoonfamilie ofzo Volgende week staat hier ook weer zo'n fotograaf in de supermarkt, hebben jullie daar ervaring mee? Het is niet zo heel duur geloof ik, misschien wel een keer leuk om te doen, weer een kerstkadootje maar ik heb er geen ervaring mee. En bij Irem duurt het meestal even voor ze echt los komt, dus vraag me af of het dan mooie foto's worden
Am, fijn dat je een goede nacht hebt gehad! Spikkel, druk maar leuk weekend dus TM beterschap! Zo hier is de ergste ravage achter de rug...wasmachine draait/was hangt/was is opgevouwen , keuken is opgeruimd, ik heb over het eten van vanavond nagedacht haha, Irem is gedoucht, bedden zijn afgehaald.... Zag trouwens net dat mijn man weer Nicotinell meeheeft naar het werk, hij is dus blijkbaar per vandaag weer gestopt, kan ook wel kloppen want zijn sigaretten zijn op maar we hebben geen nieuwe gekocht. Ik hoop echt dat het deze keer gaat lukken. Hij is ondanks alles erg geschrokken van wat er nu allemaal met zijn vader gebeurt, hopelijk is dat een extra stimulans om nu wel door te zetten. Maar goed dat ik het gezien heb, zal wat extra chocola etc in huis halen, haha
Goedemorgen allemaal. Net even alles bij gelezen van gisteravond want lag al om een uurr of 9 in bed. Was kei aan van het slenteren over de woonboulevard. Ik ben nog steeds een paar jaar verwijderd van de 30 dus daar lag het niet aan @Eylem, weer een vroege ochtend dus. En 2 dagen in de stad rond moeten lopen...hmm minder. Man gestopt met roken...hopelijk houdt hij het vol om te stoppen met die troep. Misschien is alles wat er nu gebeurd met zijn vader net ht duwtje in de rug wat hij nodig heeft. @Ingrid, wat fijn te horen dat Noah zo aan het opknappen is. Een kamer herkennen denk ik niet hoor. Een kindje van 3 maanden heeft nog niet zo'n lang geheugen.Denk eerder dat het meer te maken heeft met het afbouwen van de meds. @CM, staan je internet instellingen op je foon wel goed? Ik had dat laatst ook dat ik steeds een error kreeg bij wordfeud. Je bent er trouwens wel heel goed in...ik verlies altijd. Meer is er niet blijven hangen geloof ik.
@ Caro: Nee, het is niet voor mijn ouders + schoonouders, maar ik wil hun wel iets geven met een foto of foto's van de kids. Dus wat jij noemt is wel een leuk idee! Waar had je dat besteld? Fijn dat je toch goed geslapen hebt vannacht. @ Eylem: Wat goed dat je man weer wil gaan stoppen met roken. Hopen dat het hem lukt deze keer! @ Jewe: Hahaha, nou ja, maar jij bent zwanger! Dan heb je ook een goed excuus om vroeg je bed in te gaan en geen uren meer door de stad en/of woonboulevard te slenteren ! Gedoucht, aangekleed, haren gedaan, wasje in de machine, T. in bed, fles + spenen aan het uitkoken, dus nu even op de bank met een latte macchiato.
Jullie nog plannen voor vandaag? Ik moet vanmiddag alleen even naar het winkelcentrum om bij de Marskramer waxinelichtjes en een koffiefilter te halen. De lichtjes zijn op en de filter heb ik van de week laten vallen, dus die is stuk. En nu ben ik elke keer bang als ik koffie zet (ik zet het nog oldskool , met een filter op een thermoskan), dat dat ding omvalt en heel mijn keukenvloer onder de koffiesmurrie ligt.
@INgrid wat fijn dat NOah van de beademing af is! En wat heerlijk dat je hem vast hebt kunnen houden en de fles geven. @FRanka klote BD wat fijn dat je ouders kunnen bijspringen. Maar alsnog belachelijk wat ze doen. @Napo wat lief Lieze heeft gelachen @Pamsie Valentijn ook gelachen wat schattig! @Am 5 maanden jeetje wat vliegt de tijd @Eylem wat goed hopelijk houdt je man het nu vol. Hier een lekker druk gezellig weekend achter de rug. Mijn man was jarig en dus gezellig visite. En nog super leuk nieuws gekregen mijn sz is zwanger dus zijn we weer samen zwanger en dit keer schelen we maar 10 weken dus ben helemaal happy!
@Am nee vandaag weinig plannen, denk rustig hushouden doen van middag lekker ff wandelen en voor de rest geen idee
@ am en eylem, ik zal eens opzoeken waar ik dat besteld had. Het was toe. In zo'n foldertje van Shopze. Ik heb geen plannen behalve huishoudelijke taken verrichten. @ jewe, ik heb hem al opnieuw geinstalleerd op mijn telefoon, maar maakte niets uit. Snap er niks van. Haha, ik verlies ook niet vaak, moet ik toegeven. Alleen van LZ kan ik niet vaak winnen! @ smile, nog gefeliciteerrd met je man! En wat leuk dat jullie tegelijk zwanger zijn! Was dat bij Noelle ook zo?
Oja, ik ga misschien met mijn zus naar de SYTYCD theatershow. Eerst even kijken of er nog kaarten zijn.
Maak nu je eigen VouwCard Dit is die link voor de fotoklapper. Het is geen amazong kwaliteit, maar ik vond het heel leuk als kleinigheidje te geven. Ik had het vorig jaar voor moederdag gedaan voor beide oma's
@CM inderdaad met noelle was ik ook gelijk zwnager met haar en nu dus weer Over oud voelen dat had ik laatst ook op een feestje wat in de stad (amsterdam) werd gehouden. Liep ik daar tussen 16 jarigen met mijn zwangeren buik me druk te maken over mijn kindje dat voor het eerst uit logeren was @Spikkel jij bent inderdaad een broekie zeg hihi
ow en smile leuk samen zwanger!! o en ab die gaat van de week naar de dokter hij klaagt over pijn in zijn rug als die uit bed komt en hij is 5 kilo afgevallen enals die zit krijgt die last van zijn kont omdat ie geen zit vlees heeft brr heb het er nooit zo op met afvallen en de klachten die hij heeft hoop echt gewoon dat hij een snelle schildklier heeft en dat er niks met zijn prostaat aan de hand is
Goedemorgen meiden! Zit op het werk, dus ff snel en kort.. CM: wow, zo'n weekend achter de rug en die dan afsluiten met hardlopen. Respect hoor! Am: knuffel meis! Ow dat rekenraadsel.. niks voor mij. Nina heeft gewonnen: jeuj! Voorheen sliepen we altijd uit, lagen laat in bed, gingen vaak op stap.. En nu? Vroeg uit de veren, optijd ons bed in, want je weet nooit hoe de nacht gaat lopen.. en op stap? Wat is dat?! Pfff wordt er al moe van als ik eraan denk. Eylem: weer naar Utrecht geweest, nu opzoek naar cadeautje voor zusje.. (geen idee trouwens, ben echt inspiratieloos..) Opruimsze meis. Noah: wauw wat gaat het goed zeg! Weer erg fijn/goed nieuws! Weet niet of ie zich die kamer kan herinneren.. wat denk je zelf? Ik denk het niet hoor meis. TM: balen van dat hoesten! Eylem: hopelijk lukt 't je man nu te stoppen.. dat zou fijn zijn! Smile: samen met SZ zwanger, leuk! Nog gefeliciteerd met je man zijn verjaardag. Pfffff, ik heb betere dagen gekend.. ben moe, heb geen zin vandaag en alleen maar gezeik hier. Hopelijk vliegt de dag voorbij.