en zeker niet bij de bd want zij moeten er ook nog rente over betalen wij gaan ook fors meer betalen... bijna 200 euro meer waarschijnlijk, maar dat is dan wel incl Lieze
cm me schoonmoeder heeft het van de eigen vader allemaal meegemaakt en dat begon allemaal zo maar ik hoop en bid dat het gewoon zijn schildklier of idd stress is maar het moet gewoon even uitgesloten worden
Dexter rules! mis alleen aflevering 9 van seizoen 5... daar zijn we gebleven... over downloaden gesproken... van de week was titanic op tv en Xander wilde die heel graag zien, maar ja... door de week en duurde tot half 1m dus no way dat ie dat mocht kijken... dus die heb ik maar ff gedownload hahaha
@Am oh vrijdag dus beginnen spannend. Heb je er zin in? @Franka jeetje dan gaan de kosten wel flink omhoog zeg. Wel een meevaller dat ze ouderschapsverlof niet meerekenen hopelijk scheelt dat nog iets voor jullie. @Jewe lekker rustig dagje dus @CM de echo hebben de 15e dus nog 2,5 week ook ik ben benieuwd wie er gelijk heeft. In het NUB topic hadden er nog een aantal een jongen gezegd @Napo zo Lieze doet het erg goed zeg! Hopelijk krijgt ze geen last van de prikjes
@ Napoleon: Super dat Lieze zo goed gegroeid is! Slapen de meiden al inmiddels? Nee, het is echt de adapter zelf. Het is namelijk de stekker die in de adapter gaat (dus die aan het snoer zit die van het stopcontact naar de adapter loopt) waar ik aan moet frunniken voordat ie het weer doet. Hij valt ook alleen uit als ik de adapter beweeg. Aan de aansluiting van de laptop zelf kan ik frummelen wat ik wil, maar dan blijft de netstroom er gewoon op. @ Caro: Hahaha, je vader ook gestemd op Nina. LOL . @ Jewe: Nee, het is geen originele dell-adapter, maar is wel geschikt voor de laptop die we hebben. Ik heb al een mail gestuurd en ook 1 terug gehad. Die man dacht dat het aan de powerjack van de laptop ligt, maar ik weet zeker dat het de adapter zelf is, dus ik heb even een eigenwijs mailtje terug gestuurd, hahaha . Ik ben zojuist lekker met T. naar de stad gelopen en heb de toeristische route naar huis genomen, kon ik gelijk bij de apotheek het smeerseltje voor T. ophalen. Wat een heerlijk weer is het zeg! Ik wilde trouwens nog even bij de Intertoys kijken voor wat cadeautjes voor A. en T. en een cadeautje kopen voor de dochter van een vriendin, die wordt zondag 3. Maar godallejezus wat was het druk zeg. Dus ik zeg: lang leve internet!!! Ik bestel het wel online en dan neem ik de eventuele verzendkosten wel voor lief. Alles liever dan in zon overvolle winkel staan met mijn kinderwagen. Ik word al claustrofobisch als ik eraan denk .
@Napoleon wat fijn dat lieze gegroeid is :d altijd leuk he die metingen.. Prikjes ahh sneu.. @Am heb ik duso ok echt een hekel aan overvolle winkels, Lang leve internet :d ja tis echt lekker weer!! @rest uhhh ben echt slecht in onthouden vandaag! @hier net lekker naar de voorstraat gelopen, boodschapjes gehaald, Ahh laetitia heeft echt een super lief shirtje gehad van vriendin :d staat erop ik ben lief geweest hihi heb dr vandaag een spijkerrokje met een dikke maillot onder gedaan. staat dr echt schattig
Trouwens...die Nederlander die in Mali ontvoerd is, woont bij mij in de stad. Ik ken hem verder niet, maar vind het wel een bizar idee.
OHHHH! Mijn moeder staat net ineens onverwacht voor de deur en begon te huilen bij binnekomst. Schrik me dood: heeft mijn vader vanochtend een lichte hartinfarct gehad Ligt nu nog in het zoekenhuis en wordt gecateriseerd ( heet dat zo?)....Een van de aderen rond het hart is waarschijnlijk iets mis mee of geweest. Pfff....vanavond dus bezoekje ziekenhuis denk ik... Even mijn moeder verder uithoren...
@pamsie: zoals je zult begrijpen red ik het denk ik niet meer om vandaag pakket op de post te doen: stond net op punt om naar postkantoor te gaan...Ik doe het morgen voor je!
Oww meiden.. ik probeer van ma t/m woe bij te lezen, maar dat gaat dus niet altijd.. Sorry! Franka: hè bah bah, dat is schrikken zeg! Sterkte met je vader!
@smile: leuk samen met je sz zwanger. en nog gefeliciteerd met je man. @tm: uh ik zie de link niet tussen afvallen en prostaat problemen? wel balen van zijn rugklachten. en balen van jou hoesten. @eylem: wij hebben een keer in de supermarkt foto's laten maken. maar dat was helemaal niks. de kwalteit is wel goed hoor. maar lotte was heel erg afgeleid. omdat het gewoon achter de kassa's werd gedaan open en bloot. dus lotte zat geen moment stil. @am: ik vind het ook altijd moeilijk met kado's maar hier alles weer binnen. mssn van die geur/douchegel sets die heb je tegenwoordig voor een paar euro bij de kruidvat enzo. @cm: mmm balen een niet leuk feest. leuk met lukas bij het sintfeest. heerlijk he als je je kind ziet genieten. dan geniet je zelf dubbel zo hard. @leeftijd: ik ben 26 jaartjes
Hahaha Toos.. Niet bepaald werkeloos met 2 kleine hummels in huis. Dan sjouw je je eigen een bult.. pfff. Nog ff en dan weer a/d bak.. lekker! Thank god; bijna 17.00 uur!
Ik ga die kleine slaapkop maar weer eens uit bed halen voor een flesje. Oh! Wat een timing, hij wordt net wakker. Laters!
Franka heel veel sterkte en een dikke knuffel meis, ik weet hoe je je voelt. Hoe is je moeder eronder? Hopelijk kun je snel naar hem toe en heb je snel meer duidelijkheid Am ja van het weekend was het ook zo druk in de winkels...vreselijk. Maar de winkels zijn blij denk ik Euh, rest wel bijgelezen, maar niet echt onthouden....man'lief' is bloedchagrijnig, lekker kinderachtig, hij is net een paar uur gestopt :x en Irem is ook aan het jengelen dus die combinatie is echt genieten :x