Had je ff eerder moeten zeggen, ik heb tig van die zegels weggegooid of weggegeven....Ik vond die poppetjes trouwens niet echt leuk eruit zien. Maar als Noa zo gek is van Minnie zijn ze wel leuk ja.
@ Caro: Hahaha, nou zie je...toch weer een paar berichtjes erbij . Wat schattig van Noa! @ Wonder: Ronald weer weg dus. Ongezellig . Blijft hij lang weg? Zo zeg, T. werd precies op tijd wakker, ik hield het bijna niet meer met die ploftiet. Rechts maar weer gekolfd, want hij had meer dan genoeg aan alleen links, hahaha. Hm, ik wilde eigenlijk nog even zuigen en dweilen, maar zit nu Het Blok Australië te kijken en wil zo om 20.30 uur ANTM kijken, dus ik doe het morgen wel.
@ am, ja, goed voorbeeld doet volgen! @ eylem, oh echt! Balen! Ik zag ze zaterdag pas. Kom nooit bij de ah, maar moest iets ruilen wat ik voor mijn verjaardag had gelregen bij de marskramer en die zit naast de ah. Dus vandaar. Ik had nog gevraagd of ze los te koop waren, maar he,laas. Ik vond ze wel grappig, maar het leek me voornamelijk handig omdat ze van plastic waren en dus niet zo gevoelig voor kwijl, snot en chocopasta.
Wonder, he ongezellig CM ja da's waar dan is plastic wel handig Am, morgen weer een dag Getsie, ik had chocolade-musketkransjes gekocht want die vind ik zo lekker, zijn ze met pure chocola....blugh wat een tegenvaller.
Even wat anders.... Ik zit gtst te kijken (staat toevallig op, kijk het normaalgesproken niet). Maar die Nina, wat een raar gezicht heeft die zeg! En wat een ontzettend slechte actrice!!!
meiden mag valentijn al neusspray ortivin, en hoe kan ik hem het beste kleden? heb het idee dat hij missn te koud gekleed is. hij is strontverkouden en ik heb het idee dat alles zo dicht zit dat hij moeite heeft met ademen
Zoutoplossing mag volgens mij wel. Maar niet die neusspray met medicijnen erin. Anders voor de zekerheid even hp bellen.
@ Eylem: Oh *GROM* wat een tegenvaller :x. Ik vind die gevulde musketkransjes altijd zo lekker. @ Pamsie: Wat trek je Valentijn nu aan dan? T. draagt of een trui met eronder een romper korte mouw. Of een longsleeve met lange mouwen en een romper lange mouwen eronder. Maar goed, ik ben altijd bang dat hij het koud heeft, dus misschien kleed ik hem wel weer te warm...
Pamsie, bedoel je kleren voor overdag of 's nachts? Irem ligt 's nachts in een romper lange mouw - warme pyama - gewone slaapzak - lakentje en 2 dekentjes. Maar bij ons is het best koud en zij is een koukleum. Zou zeker wel een rompertje, pyama en twee dekens pakken als je geen slaapzak gebruikt. Am oh nee die gevulde hadden ze ook maar die vind ik dan weer niet lekker
pffff ik ben een half uur bezig geweest maar ik kan mijn filmpjes weer zien in Picasa hoor, hehe. Wat een uitvinding he Google ik kan er echt bijna alles op vinden
@CM: ja en volgende week is hij lekker de hele week in Nederland! Enne wat betreft die Nina...ik zweer dat wij tegelijkertijd bij hetzelfde fragment hetzelfde dachten....ik zag het ook in een flits voorbijkomen!! @Eylem: gooi die pure maar deze kant op dan!! @Pamsie: zolang hij lekker warm voelt in zijn nekje zou ik me niet zoveel zorgen maken...ik zou hem een romper met lange mouwen en een truitje aantrekken.