Oh, ik moet eigenlijk hoognodig strijken, maar heb zo geen zin.... Kan iemand mij een schop onder mijn kont geven richting de strijkplank?
Caro SCHOP!! en dan geef ik mezelf ook een schop want ik moet nodig gaan douchen Heee onze vriendin Mopperlientje is er ook weer. Jammer meid, we hebben het niet over je, valt tegen of niet?
@ Pamsie: Oh, en voor 's nachts heeft T. aan: romper lange mouw, pyjama (shirt + broekje) zomerslaapzak en 1 dekentje, óf romper lange mouw, pyjamashirt, winterslaapzak en 1 dekentje.
Ik heb zo'n leuke speelgoedwebsite ontdekt, Spelendwijzer. Allemaal van dat superleuke en mooie houten speelgoed. Ik vind dat echt zo leuk hè!
Goedenavond, @Disneyfiguur ik probeer ze ook bij elkaar te sprokkelen heb dr 1 van donald, willen katrien ook nog, maar geloof neit dat dat gaat lukken Maar ach ze heeft er al 1 @ Wonder ahhh balen dat ron weer weg is. @Eylem filmpjes terug jeeuj @pams, laetitia heeft lange romper met een pyama er over heen en een dekentje waar ze boven opligt, de kachel staat hier nu wel op 2, en een half uurtje voor ze naar bed gaat op 4. @ hier net komt een vrouw bij de dokter gekeken nu ff jeff dunham opstaan.
@Franka, O nee wat schrikken. Weet je al meer over je vader? @Caromama, ik vind die nina altijd praten en kijken alsof ze iets vies ziet. Altijd met d'r neus opgetrokken. @Wonder, Balen dat je man weer weg is. En verder is er echt niks blijven hangen. Morgen krijgt me moeder de uitslag van de scans. Ik hoop zo dat de chemo's hun werk genoeg hebben gedaan en dat ze kunnen opereren. Anders moet ze weer aan de chemo. Maar eerst gaat ze 's ochtends even mee naar de VK. Daarna moet ze voor de zekerheid nog even bloed prikken en ik moet ook nog dus dat doen we ook maar even gelijk. Pfff zenuwslopend!
Zo, ik heb nog even een paar dingen besteld voor Sinterklaas en voor de dochter van mijn vriendin, die is zondag jarig. Nu hopen hopen hopen dat het allemaal op tijd bezorgd wordt. Volgende keer misschien wat eerder bestellen .
@Wonder voor mij is dat best lastig, maar ik moet dan voordat ik zeg maarn naar bed ga echt wat luchtigs kijken anders ga ik erover dromen.. dus moet dan echt ff wat luchtigs kijken.. Maar mioet altijd wel ff een half uurtje rustig zitten en ff tot rust komen zeg maar.
Ik heb echt leuke dingen voor de kids...vind ik zelf dan, hahaha. Voor A.: blokkenkar, hamerbankje, vingerverf, blokpuzzel en bellenstok (Bellen stok rood/oranje/geel van New Classic Toys :: Muziekinstrumenten :: Speelgoed op soort :: Spelendwijzer). Voor T.: tuimelaar, bijtsleutels (Bijt sleutels van Bright starts :: Bijtring :: Rammel, bijtring en speenkoord :: Speelgoed op soort :: Spelendwijzer) en rammelaarklosje (Girali klosje van Selecta :: Rammelaars :: Rammel, bijtring en speenkoord :: Speelgoed op soort :: Spelendwijzer) En voor de dochter van mijn vriendin heb ik 2 sambaballen (Sambaballen rood/oranje/geel van New Classic Toys :: Muziekinstrumenten :: Speelgoed op soort :: Spelendwijzer) .
Ik heb nu TLC opstaan en hebben ze een aflevering van jonge mensen die op de eerste hulp komen met zware alcoholvergiftiging.... Nou ik zweer je toch he...als ik ooit een van mijn kinderen in zon toestand op de eerste hulp kan komen opzoeken...kunnen ze direct door naar de gipskamer, want ik breek ze allebei de benen...:x Mensen lief....een drankje oke, maar dit is echt comazuipen!!
Ik heb van mijn oma die pas is overleden trouwens nog een hele mooie ring. We mochten vorige week allemaal nog komen kijken of er dingen waren die we graag wilden hebben. Wij, de 3 kleindochters, mochten ook nog bij oma's sieraden kijken en ze had echt een hele mooie gouden ring met een grote donkerrode steen, dus die heb ik meegenomen . Moet 'm alleen kleiner laten maken, want hij is nu echt te wijd.
@Wonder de film komt veel heftiger over vind ik.. sommige dingen kloppen dan wel niet met het boek maar vooral het eind vind ik ongelooflijk heftig.. @Jewe spannend zeg! ik duim voor jullie morgen! @am leuke dingen :d k heb de site opgeslagen in mn favoriete