Am, leuk, ga ff op de site snuffelen! Jewe jeetje wat spannend heel veel succes morgen! Ook bij de vk! Wij krijgen trouwens morgen ook de uitslag van de broer van mijn oma, en van mijn sv mogen we ook elk moment nieuws verwachten....dat afwachten is echt slopend
Raar verschijnsel toch dat comazuipen . Ik vind het heel normaal dat je eens een keer flink dronken wordt, weet je gelijk hoe dat is en laat je het voortaan wel uitje hoofd...hoop ik dan...helaas was ik zelf nogal hardleers . Maar zoveel zuipen dat je lichtje gewoon echt uitgaat vind ik echt absurd...
Ja ik ben wat dat betreft ook niet echt een braaf meisje geweest, maar werkelijk je bijna de dood in zuipen. Nou echt afschuwelijk!!!
Ja idd, ben er ook echt blij mee. Ik had geen hele bijzondere band met mijn oma ofzo, maar het was natuurlijk tóch mijn oma. Zonder haar was ik er ook niet geweest.
@Eylem oe das ook spannend inderdaad.. pff heftig zegt. @Am wauww das een mooie herrinering.. Ik heb hier zelf van mn opa 2 bekers staan waaruit hij altijd dronk zn lievelings beeldjes ( kocht je vroeger bij marktplaats ) en van mn oma een tafel.
Oh wat fijn! Bijzonder gevoel is dat he! Ik heb ook een ring van mijn oma gekregen, heel fijn met een briljantje erop, en dat het een familiestuk is maakt het wel extra bijzonder. Wonder, nee dat comazuipen begrijp ik ook niet....uberhaupt begrijp ik niet wat er leuk (of stoer?) is aan dronken worden maar ik ben het dan ook nog nooit geweest
Nou ik ben het wel een paar keer geweest en wil dat gevoel de dag erna...nooit, maar dan ook NOOIT meer meemaken! Blegh!! Ik drink nu sowieso heel weinig ivm de kids.
@Drinken ben nooit zo'n drinker geweest, af entoe een borreltje op zn tijd das wel lekker maar echt niet heel veel ofzo
Ik heb ook absoluut niet het idee dat ik iets mis . Ik heb echt al jaren niet meer gedronken ondertussen...zwanger - borstvoeding - zwanger en dan straks weer borstvoeding maar ik mis het ook niet. Vroeger dronk ik weleens maar dan echt om 'mee te doen' met de rest - dat doe ik niet meer. Als ik fanta lekkerder vind, waarom zou ik dan aan de wijn gaan
@ Eylem; wachten is ook niets. Dan ga je je maar vanalles in je hoofd halen terwijl niets nog zeker is.. hopelijk ook voor jou gauw duidelijkheid !
Dit is trouwens ons nieuwe wintersetje (NEE Am je mag niet naar de wantjes kijken ik wilde zelf liever ook gewone roze, maar die hadden ze niet meer, en ze moesten wel dezelfde kleur zijn als de muts...en Irem vindt ze geweldig, zit de hele tijd te mauwen tegen haar handjes, haha. Die duimpjes zijn overigens wel een kleine ramp). Maar goed al met al vind ik het wel schattig en zeker aangezien het alles bij elkaar ongeveer 10 euro kostte
Drinken.. hmmm lust wel een wijntje hoor ! Maar echt dronken worden .. nee niets aan. Alhoewel ik in mijn puberjaren wel eens te veel dronk wel eens meer dan eens ook. Maar echt zo ver dat ik volledig van de wereld was niet hoor. Ben een controle freak dus als ik die dreig kwijt te raken stop ik..