We beginnen opnieuw! April 2010 mama's! 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oja, helemaal vergeten te vertellen! Ik ben gister naar de extra koopavond van Blokker geweest en ben echt goed geslaagd.

Ik heb voor Noa gekocht:

Een hondje van Chicco die je moet aaien, voeren en kietelen en dan maakt hij geluid

Een grote Nijntje met een muziekje erin

Een dvd van Bruno en de bananenclub

Een pyama met polkadots met I love you erop (ok, die heb ik niet bij Blokker gekocht maar bij V&D. Die zit ertegenover en was ook open)

Een kleine opwindbare poes op een fiets (die heeft ze vanochtend in haar schoen gekregen)

Verder voor Lukas nog een geurstift voor in de schoen en Pim Pam Pet.

Alles met 15% korting. Ook gelijk wat cadeautjes voor mijn ouders en mijn tante gekocht voor de kerst. Scheelt toch! Had nu in totaal 10 euro korting.

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @CM, Ik ben gister ook nog naar de blokker geweest idd en ook al goed geslaagd voor Tygo. En bij de V&d ben ik ook nog even geweest daar heb ik een badjas gekocht voor Tygo. Scheelde een hoop met die kortingen.

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, is leuker shoppen! :D

4. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Cm goed geslaagd dus! k ben het helemaal vergeten.. nja..

@Am mischien idd even masseren..

@jewe hoe is het met je moeder?

@ hier laetitia slaapt nog, als ze wakker is ff naar de stad. ff de laatste dingen voor sinterklaas kopen en dan vind ik het wel goed..

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ohh ik weet trouwens al wat ik voor sinterklaas krijg :D een Gitaar :D:D:d:D:D Loop dr echt al een jaar om te zeuren en nu krijg ik hem :d

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wat leuk Spikkel!

Am, hmm lastig, heb je al wat gedaan?

CM leuk allemaal!

Hier weinig bijzonders....administratie weer eens opgeruimd en een boel weggegooid. Ben van plan straks even met Irem naar de bibliotheek te wandelen en haar alvast lid te maken...denk niet dat ze er nu al wat aan heeft maar ben er al heel lang niet geweest en misschien vindt zij het ook wel leuk om even rond te kijken bij alle boekjes.

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Spikkel, Gister is ze weer in de scan geweest en de 29e krijgen we daar weer de uitslag van of de chemo's hun werk hebben gedaan. Dus het is nu vooral spannend, maar ze voeld zich goed verder. Lief dat je het vraagt.
    Leuk een gitaar. Ga je dan ook op les of heb je dat al gehad?

@Eylem, Tygo is ook al lid hoor. Wij kregen een boekenpakket van Nijntje in een koffertje als je je kindje lid maakte. Kreeg ik thuis gestuurd toen. hebben jullie dat ook gehad?

8. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Eylem: Met mijn borst bedoel je? Nee, nog niks gedaan. Maar ik denk toch dat ik zo even de druk eraf kolf. Ik voel dat het wat zeer gaat doen, en ik moet nog tot ca. 19.00 uur, dus dat ga ik dan echt niet redden. En zit ook niet te wachten op een permanent verstopte melkklier of borstontsteking. Die rechterborst is wat dat betreft al gevoeliger, dus dan maar even de kolf erop.

9. Amethist

@ Bieb: Ik moet er ook eens heen gaan. Voor mezelf ook wel leuk misschien. En straks voor A. helemaal.

10. Amethist

BALEN! De verkoop van die laarsjes gaat toch niet door. Ze wilde graag weten wat de schachtwijdte was, die had ik doorgegeven en net mailde ze terug dat ze te smal zijn. Zij heeft dus hetzelfde probleem met haar dochter als ik met A., te stevige kuiten vergeleken bij de schoenmaat...

11. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zoo jeètje wat voel ime beroerd!!
    net op beddd gelegen toen thobias ookk lag
    toen werd er aa gebeld iemand die langs liep zag ddat mee onderr buuf zzichh op het ballkon had buiitenn geslootenn

dus eerst een vestje van thoias op het balkon bij haargegooid voor die kleine meid van haar
    toen kwam de andee buuf en die had de sleutel en kn ze weer nar binnnen

cm lekker geshopt dus
    eylem bezig met de administratie
    am je kan ook even de druk er af masseren

uhm heey sweetcandie
    en surf jij mag idd altijd binnen komen vallen

12. Amethist

@ TM: Balen dat je niet lekker bent. Beterschap!

@ hier: JEUJ!!! Ik heb A.'s laarsjes binnen én de nieuwe adapter. Die laarsjes voor A. kunnen net dicht, dus ik ben Blij!!!

13. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

am komt best wel weeer goed alleen hoop ik dat ik niet zieker wordt we hebben namelijk een leuk weekend voor de boeg!!

ow wacht kids roepen me
    ze zijn samen op mijn bed aan het spelen
    soooo cute

14. Amethist

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Thanks Spikkel!

Franka: oeh lekker een schapenvachtje.

Am: das al snel, hopelijk heb je de schoentjes snel verkocht.
    Ow toch niet.. jammer!

Caro: wat een leuke (ook drukke) ochtend!
    Woow goed geslaagd bij Blokker en V&D.

Gaaf een gitaar Spikkel!

Eylem: thanks voor de tip zeg! Dat ik ga donderdag/vrijdag ook ff doen;
    naar de bieb, woow das al lang geleden.
    Fijn de admin weer op orde.

Jewe: oeh spannend zeg voor/met je moeder! Dus nog even wachten
    op de uitslag..

TM: beterschap meissie! En op het balkon buitengesloten, das helemaal
    klote zeg, gelukkig kunnen ze weer naar binnen!

Am: dubbelop blij, fijn zeg! A. weer nieuwe schoentjes die ze past èn je kan weer
    volop internetten zonder dat ie steeds uitvalt!

Die voetenzakken zijn gaaf zeg en als ie uit 4 lagen fleece bestaat zijn ze
    zeker wel warm hoor! Welke zou jij kiezen?

xxx

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    leuke voetenzakken :D

17. Amethist

Ja, leuke zakken hè.

@ Ikheid: Pfff, welke ik zou kiezen...jeetje, ze hebben zoveel leuke. Eens even kijken hoor, ik kom er nog op terug.

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ik legde lieze terwijl ze aan het huilen was op haar buik in de box en ze sliep zo in ...

vanmiddag dacht ik goh mijn rechterborst is wel erg gestuwd, maar toen ik voelde, was is helemaal niet gestuwd. Maar wel een harde plek, dus die tijdens de voeding maar even goed gemasseerd, volgens mij is het nu weg... en dan is ze klaar met drinken en draait ze haar hoofd weg met mijn tepel ertussen, auwwww ;)

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @gitaar ik ga eerst zelf proberen en daarna op les.. mn moeder speelt ook gitaar en die gaat me helpen

@am jeuj schoentjes passen :D

@hier ik baaaaaaall ik wou een badjas kopen bij de blokker voor mn mannetje.. Mooie prijs. hebben ze zijn maat niet meer, Ik wou een gitaar bij de blokker voor laetitia van 8 euro hebben ze niet meer grrrrrrr

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ow balen Spikkel, zou je niet ergens anders kunnen kijken (Hema of Action ofzo)?

Am: das goed, ik hoor het wel.. Ik vind die brons-kleurige met sterren gaaf! (voor een jongen dan hè)

Naop: auw! Fijn dat Lieze snel sliep..

Deel Deze Pagina