We beginnen opnieuw! April 2010 mama's! 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

thanks, alleen maar fijn om te horen. en je hebt ook wel een punt. hij is nu wakker en anders is hij straks te moe om te eten.
    is het te doen dan op verzoek gaan voeden als je eerst min of meer een ritme had van 3 uur.
    bedankt voor het hart onder de riem steken.:)

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Tuurlijk is het te doen. Voeden op verzoek betekent natuurlijk niet dat je hem altijd maar aan hoef te leggen als hij wakker is. Let goed op hem, smakt hij en/of zoekt hij erg als hij bij je ligt, dan leg je hem aan. Is hij wakker en verder gewoon rustig, dan heeft hij geen honger en hoef je hem dus ook niet aan te leggen.

3. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @pamsie: je kunt meteen beginnen met voeden op verzoek: je geeft hem gewoon nu eten als hij dat wilt en dan leg je hem lekker te slapen en dan geef je hem weer eten als hij wakker wordt en hij aangeeft honger te hebben en dat herhaal je dan. Zul je zien dat hij er uit zichzelf ook wel 3 uur tussen zal laten en misschien verrast hij je en laat hij er meer tussen....

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Haaaai....

Jullie hebben me de verkeerde kant op geschopt! Kwam bij de schuur uit ipv bij de strijkplank, dus heb de sint cadeautjes maar ingepakt! :p

@ jewe en eylem, sterkte met wachten op nieuws. Lijkt me idd zenuwslopend.

@ eylem, superschattig!

@ am, hahaha, dronken droppie! :D

Hier ook wel een aantal memorabele dronken momenten gehad. Maar dat is wel al langer geleden. Op ons verlovingsfeestje was ik zo dronken dat manlief me letterlijk twee verdiepingen de trap op heeft moeten dragen! Waar mijn so bij waren! Schaam....:);)

@ pams, kleine discussies blijven, maar je moet je er soms ook bij neer kunnen leggen dat meningen verschillen......... En dan gewoon doen wat jou het beste lijkt!:p

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik heb nu voor allebei de kids 7 cadeautjes. Alleen heb ik voor Noa best wat grote dingen en voor Lukas is het allemaal wat kleiner. Zowel qua formaat als qua centen. Dus ik denk dat ik er nog een klein cadeautje uithaal, dan bewaar ik die voor de kerst en dat ik toch nog iets groters haal. Vind het anders een beetje sneu. Zijn cadeautjes passen in een tasje van de hema en die van Noa heb ik zo'n grote tas van de intertoys voor nodig. En dan past het nog maar net!

6. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    meiden thanks voor jullie steunende woorden en adviezen. ga er zeker wat mee doen. denk idd dat ik over ga op op verzoek voeden. dan kan ik het idd wat meer los laten ipv dat alles zo strak in een schema moet.

@cm: ach strijkplank of schuur, je hebt wat nuttigs gedaan.

7. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @pamsie: komt helemaal goed meis!

@caro: druk geweest dus...en wbt kadoo's maakt toch niet uit? Gaat toch niet om de grootte van de kado's maar om wat ze graag willen hebben/leuk mee spelen? zou me daar niet te druk over maken :)

ik ga slapen....meld me morgen weer :)

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ja wij gaan dus ook slapen;)

tot morgen weer ;) trusten

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nee, als grote mensen zijnde denk je dat dat niet uit maakt. Maar als je als 7 jarig jongetje het ene grote cadeau na de ander uit de zak trekt en dan alles aan je 6 jaar jongere zusje moet afstaan, valt dat misschien toch niet zo goed. Ik ga ook niet iets heel duurs erbij halen, maar iets wat in ieder geval in een grote verpakking zit! :D

Trusten!

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik wordt ook naar boven gesommeerd. Dus tot morgen (of overmorgen. Morgen werken en morgenavond oudergesprek op school en visite 's avonds)

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Truste voor degene die gaan slapen. Ik zit ook aan mijn laatste kopje thee. Tas kdv voor morgen staat klaar spulletjes voor ontbijt staan op het aanrecht.. Lange dag morgen. Vroege dienst eindigend met werkgroep dus w.s. pas rond half 6 richting huis i.p.v. half 5... Sanne eet morgen op het kdv dus dat scheel weer..

@ Pamsie; Lastig he je zo onzeker voelen en als iemand ( je man) dan commentaar heeft is het helemaal gevoelig..

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    meiden...ik ga ook slapen! Trusten all!!

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hoe krijg ik het toch voor elkaar... altijd als 1 van de laatste over te blijven..

14. Amethist

Nou zeg, ik ben even T. voeden en ineens is iedereen er vandeur ;). Slaap lekker allemaal!

15. Amethist

Volgens mij zit T. even in een groeispurtje ofzo, want hij wordt de laatste tijd bijna elke avond uit zichzelf wakker voor de late voeding...

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen!

Het was hier alweer 6.00 ;) ik wil daar eigenlijk geen gewoonte van maken, zucht, maar ja, ik ga haar ook niet minutenlang laten bleren als ze gewoon uitgeslapen is.

Zo eerst een stofzuiger door het huis heen jagen (diepe zucht), beetje opruimen hier en daar en dan ga ik lekker bij mijn moeder koffie drinken.

17. Amethist

@ Eylem: Jeetje zeg, 06.00 uur, da's echt vroeg! A. heeft ook een periode gehad dat ze elke keer vroeg wakker was, maar nu slaapt ze vaak gewoon weer tot een uurtje of 8.
    Gezellig koffie drinken bij je moeder.

ARGH! Ik heb er nu echt spijt van dat ik om 00.20 uur pas in bed lag ;). Grote A. is niet helemaal fit en die krijgt dan altijd zo'n irritant kriebelhoestje, dus die heeft de halve nacht liggen blaffen. Nou ja, ik denk dat hij vanmiddag wel naar huis komt.

18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hoi hoi!

@Eylem: oei 6.00 is wel erg vroeg! Veel plezier bij je moeder!

@AM: wel fijn dat T. zich echt meldt voor de voeding! Welk maatje heeft hij nu? Balen dat A. zich niet lekker voelt...volgens mij heerst het, want ik ben ook met enorme keelpijn opgestaan.

@Hier: volgens mij zit Elin in de beruchte 20 maanden sprong! Mijn hemel.......die is ERG! Ik heb dit bij Seeger nooit zo erg meegemaakt maar deze dame heeft hem voor twee! De hele dag krijsen, janken, boos doen, neeeheeeeee roepen. Werkelijk geen land mee te bezeilen. :$:$:cool::cool:

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    oh ja en we zijn hier dus lekker bezig met de zindelijkheidstraining van Seeger en het gaat superrrrrr goed!!! Hij geeft zelf aan wanneer hij moet plassen dus ik denk dat hij dit keer echt door heeft wat de bedoeling is!!:D

20. smile17

smile17 Niet meer actief

@franka jeetje wat erg van je vader. Veel sterkte. Hoe gaat het nu met hem mag hij zo snel nar huis al dan?

@Jewe spannende dag vandaag ook ik duim voor jullie!

@Eylem wat een lieve winteroutfit! En Irem maakt hem nog mooier :)

@Am respect 1000 berichten al!!

@Womder wat goed van Seeger.

@CM ik zou dan inderdaad ook een groot cadeau erbij halen. Als ik naar mijn nichtjes kijk die keken altijd naar de grootste pakken voor wie die zal zijn en waren altijd superblij als het grote pakje voor hun was de inhoud was minder boeiend maar tja dat zijn kinderen.

Ik begin last van mijn banden te krijgen niet echt pijn ofzo maar gevoelig als ik veel loop. Denk dus dat mijn buik een groeispurtje gaat krijgen

Deel Deze Pagina