We beginnen opnieuw! April 2010 mama's! 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Am het ligt er ook aan hoe makkelijk je ze kan verkopen / zijn ze erg gewild, of niet, is je advertentie al vaak bekeken of niet, wil je er graag nu vanaf of staan ze niet in de weg, etc etc ;)

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    eylem: onee, balen! ik had het eens met melk, maar chocolademelk is nog erger! helemaal met vloerbedekking!

@am: ja ik weet wat je bedoelt hihi, mannen zijn zo snel zielig hihi

is wonder nub-expert? dan heb ik namelijk nog een andere foto, waar de nub op te zien is...

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Am, oh jee een zieke man. Heel veel sterkte vandaag. Hier zegt hij altijd als hij ziek is dat hij niet voor de kleine kan zorgen dat ik hem dus naar een van de oma moet brenegn...maar ik als mama moet het wel kunnen....ja dus....

@Eylem, oh dat geeft een lekkere zooi ja....succes met schoonmaken.

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    als je geen haast hebt met verkopen zou ik nog even wachten. je kan diegene ook een mail sturen met de mededeling dat bijvoorbeeld 30 je bodemprijs is, of hij/zij het daar ook voor doet...
    ze proberen het altijd namelijk om voor een stuiver op de eerste rang (was het niet zo??) te zitten...

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ow am wat irritant zieke mannen!!!

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Jewe: oh meis wat naar allemaal...sterkte met wachten..

@Surf: ik houd mijn mond!

@Eylem: aaaarghhhhh neeeeeeeee! Dat is mooi klote!

@AM: Ik zou op 25 gaan zitten..

@Hier: zo ff naar de action!

7. Amethist

Amethist Niet meer actief

Weet het niet precies, maar ik gok rond de 60 euro. Het zijn extreme flex schoentjes.

8. Amethist

Nou, ik denk er nog even over na. Ik vind 30 euro zelf eigenlijk wel het minimum. Ze staan verder niet in de weg ofzo. En de winter is nog lang, dus best kans dat ik ze nog verkoop....

Ik ga me nu eerst eens even opmaken, daarna een klein jongetje op bed leggen en dan met A. naar de fysio.

Tot straks!

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik heb tot nu toe altijd shoes me gehad voor Tygo en die schoentjes zijn eigelijk altijd 59,95 ook die extreme flex. Dus 30 euro vind ik geen gekke prijs voor een paar gloednieuwe schoentjes.

Misschien even terug mailen dat ze echt nog gloednieuw en ongedragen.

10. smile17

smile17 Niet meer actief

@Spikkel moet eerlijk bekennen dat ik in de koopavonden niet zoveel zin heb want dan is het zo druk.
    Maar heb iets gevonden via toys xl gratis bezorgen en voor 20.00 vandaag besteld morgen in huis dus denk dat ik dat lekker ga doen lekker lui hihi

@WT zieke kindjes beterschap!

@Surf fijn goede echo en wat leuk als het een meisje zou zijn.
    Ben geen expert maar dcaht ergens te lezen dat de NUB inderdaad pas met 12 wkeen zijn definitieve stand inneemt en daarvoor dus nog naar boven kan gaan wijzen.

@Franka balen dat je vader nog even moet blijven maar nu kunnen ze hem goed in de gaten houden en weet je zker dat hij voldoende rust neemt om te herstellen.

@Wonder ielll dat is inderdaad vies klusje

@Eylem hopelijk kan ik het snel aan en zal dan nog wat leuke dingen erbij kopen. Heb laatst een leuk cobertje gekocht tot aan je borsten zeg maar waardoor je buik mooi uitkomt. Heb jij veel nieuwe kleding gekocht of had je nog veel van Irem?
    Oh nee chocomel over de vloerbedekking :( Inderdaad met dreft gaat er ook heel veel uit.

@Am heb shoesme laarzen gekocht die waren 100 euro en volgens mij zijn ze allemaal rond die prijs dus dan is 35 al laag zou 20 niet accepteren hoor

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @am: ik ben het zelf wel eens met jou en de rest 30 euro is netjes. maar michel roept altijd dat 40 procent van de nieuwwaarde eigenlijk een soort ongeschreven regel is. dus dan zou die 20 euro wel in de buurt komen. ( maar ik ben het er niet mee eens hoor)

@surf: ben benieuwd kan uit deze echo nog niet veel maken. wil die andere ook wel zien:D ??

12. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    ohh meiden zo spannend wij gaan zo met lotte voor het eerst naar de kapper!!

lotte heeft al die tijd zulk dun haar gehad en weinig dat ik het nog niet aan durfde maar ze moet nu toch echt. het begint voor haar ogen te hangen en ik krijg er ook niet echt een lekker model in.

13. Amethist

Nou, ik ben al opgemaakt en T. ligt al in bed, hahaha, dus nog even snel op zp :).

14. Amethist

@ Pamsie: Spannend voor het eerst naar de kapper. Ik moet ook nodig gaan met A.

@ hier: Nou, ik weet niet wat er met die wasmachine is hoor, maar hij centrifugeert elke keer niet, of niet goed, want de was is dan nog helemaal nat. Echt super-irritant!

15. Amethist

Zo, heb toch maar vast een mail terug gestuurd dat ik er minimaal 30 euro voor wil hebben.

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    filter verstopt!

17. Amethist

Oh echt? Gatver, nou dan moet A. die maar eens even leeghalen. Volgens mij is dat niet zo'n fris klusje, dus dat besteed ik liever uit.

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Dat soort klusjes zijn toch ook echte mannenklussen vind ik ;)

Ben inmiddels door m'n oudste zoon van de laptop gestuurd, hij wilde n filmpje kijken... Dus zal straks nog ff die andere foto plaatsen!

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @pamsie, spannend, eerste keer kapper... Kaspertje is in september voor het eerst echt geweest...

Hier: voel nu duidelijk plopjes hoor! Van de week nog twijfel, maar nu niet meer. Tijdens de echo was frummel ook zo druk hihi

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Bijlezen wordt 'm niet... +10 pagina's.

Am: jij al opgemaakt en T. slaapt? What r u gonna do? (hoezo nieuwsgierig..).

Franka: hoe is het met je vader?

Surf: leuk dat je de baby voelt! Wat denken de NUB-experts van de foto?

Lotte naar de kapper voor 't eerst, altijd spannend!

Dat was wat ik heb gelezen..

xxx

Deel Deze Pagina