We beginnen opnieuw! April 2010 mama's! 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Balen Caro!

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh vreselijk, dat gepluk ;)

CM wat irritant dat je man de hele tijd weg is. Maar: geen gepluk :D

Frankra, truste!

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Nou, als hij zo'n forum heeft gevonden wil A. zich vast ook wel aanmelden :cool:.

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hahahaha! Hij ligt nu te mopperen op de bank joh.

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Gezellig :cool:

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ach.. ik ga zo nog ff richting de droger en dan naar bed.

Nu moet ik zeggen dat m'n zin de laatste tijd wel erg ver te zoeken is.. Maar ja. Zal vast wel weer komen. Al levert het vaak wel discussies op.

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier hebben we een soort van onuitgesproken compromis....als het aan mij lag gebeurde er niets meer tot de bevalling, maar ja ;)

8. Amethist

@ Ikheid: Nou, hier ook het libido van een ijsklont hoor ;). We hebben nu gewoon een avond in de week afgesproken dat het ervan gaat komen, anders doen we het wat mij betreft zo een maand niet :).

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Misschien moet ik me er inderdaad maar meer toe zetten..

Meiden, ik duik m'n mandje in. Tot morgen! Trusten

xxx

10. Amethist

Sweet dreams!

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Slaap lekker!

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik ben ook weg, tot later!

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    aaaaahhhh wil ik het topic bekijken, is ie weg :( Wie is die mompelientje dan? Nieuw of altijd al irritant geweest?

Cm, hier ook al de hele tijd koud, brrrr....

Mag noah nu wel aanraken, al een tijdje wel alleen nu niet meer aaien/strelen maar gewoon een hand op zijn buikje of op zijn hoofd of handje vasthouden. Zodra je gaat bewegen met je hand word hij een beetje onrustig dus dat doen we dan ook maar niet.

Plukkende man, heel herkenbaar maar ja nog steeds geen voorbehoedsmiddelen hier in huis en roeland heeft nog steeds geen mooi strikje dus het hele feest gaat niet door. Vind 3 kinderen wel een mooi aantal en meer past er ook niet in huis en al helemaal niet in de auto.

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Slaap lekker voor iedereen die gaat slapen!

15. Amethist

@ Ingrid: Wel fijn iig dat je hem weer mag aanraken. Maar je mag hem nog niet vasthouden?
    Mompelientje is redelijk nieuw. Ze heeft altijd gewoon hele irritante reacties en ze is beroerd in nederlands, wat ik ook echt zwaar irritant vind.

BAH! Ik heb hoofdpijn, maar ik zit nog even Criminal Minds te kijken en ik vind het een spannende aflevering, dus wil 'm af zien.

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hey hey.. val hier even in en lees meteen over plukkende mannen.. ha ha..
    Ik kom alleen nog even zwaaien. ZIt nog aan een kopje thee en dan duik ik mijn bedje in. Ben moe heb hoofd keel en spierpijn. Dat die griep of wat het dan ook is een keer doorzet. Dit is ook niets. Steeds niet niet echt ziek. Nou ja..

Lees dat het met Noah weer iets beter gaat ? ! Fijn !

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nee zolang hij dat buisje/slangetje in zijn neus/keel heeft mag ik hem niet optillen. Als hij straks op een andere manier beademt word en het aankan (hopelijk heeeeeeel snel) dan mag ik hem wel weer optillen en knuffelen enzo:D

Oke een nieuwe dus, zeker niks anders te doen. Ik lees eigenlijk zo goed als nooit ergens anders dus voor mij is iedereen buiten de topics waarin ik heb geschreven en schrijf vreemd;)

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Beterschap, of nou juist niet want dan zet het misschien wel door want soms ook wel heel fijn kan zijn. In ieder geval sterkte!

19. Amethist

Pfff, vreselijk dat je hem niet mag vasthouden en knuffelen. Respect voor jou hoor, KNUF! Ik help je hopen dat het snel zover is.

20. Amethist

Ja, ik ben T. voeden en naar bed. Slaap lekker!

Deel Deze Pagina