Mermaid ik ben altijd met 20 dingen tegelijk bezig. Was net de honden uitlaten (scheelt toch wel nu het er nog 'maar' 2 zijn. Die zitten in de kennel buiten en doe ik alleen even op het veldje achter het huis. De oude hond ging altijd een blokje om), bezig met het fotoboek van Lyanne, tussendoor nog even was in de machine, drinken pakken, voeding maken en ga zo maar door. Eylem lijkt me best handig zo'n plankje of zitje achter de wagen. Helemaal straks als ze niet meer willen lopen of niet luisteren. Dan is het toch wel makkelijk als je haar even neer kan zetten. Jewe slaap lekker! Napoleon dat schuimbekken is ook eng! Dat doet ze gelukkig niet. Gezellig op visite geweest dus, leuk! Het buitenlicht gaat steeds aan. Denk steeds dat er iemand voor het raam staat maar dat is de kat van de buren die dan langs loopt (denk ik).
Hihi, nee dit is een serie van de EO over jongeren die door problemen (vaak psychisch) in een uitzichtloze levenssituatie terecht kunnen komen. Vandaag ging het over een meisje met straatvrees en dus ook bijna niet meer naar school ging enz.
Hier morgen weer naar de gyn. Nou ja, ik heb de afspraak laten staan maar heb besloten om toch bij de vk in het andere zk te bevallen, dichterbij en gewoon met mijn eigen vk lijkt me toch prettiger. Bovendien heb ik er niet veel vertrouwen in dat het daar goed komt, aangezien ze mijn gegevens niet eens goed hebben... maar goed. Ik wil iig sowieso het over sterilisatie hebben dus wil daar in ieder geval over hebben, en ik hoop natuurlijk op een kijkje
hey meiden, sorry niet bij gelezen, hele avond al flinke harde buiken, nog niet pijnlijk dus het zal nog wel los lopen. maar ook steken in de buurt van me doos. en beetje misselijk. lekker bed dus voor als er wel wat door zou zetten.
Smile: ja of dat je bm nu makkelijker meerekt. Nja, kortom het gaat nu allemaal wat sneller . Mermaid: leuk een vriendin op visite gehad.. Napoelon: je bent er ook ! Gezellig! Leuk laarsjes voor Meike en slim van die snowboots. Moet ik ook nog voor op pad voor Jayden, helemaal als we zo'n strenge winter gaan krijgen zoals ze voorspellen. Nou lekker handig daar bij Kleertjes.com, wat een service (not!). Wonder: dramaqueen in huis dus?! Ow echt hè, de volgende keer ga ik het filmen dat van m'n mannen. Ka: fijn dat Elisa weer goed is gekeurd. Brr dat van die absences! Hopelijk trekt het alsnog vanzelf weg, maar wel goed dat er ff naar gekeken wordt. En inderdaad misschien geen slecht idee een osteopaat. Ben er zelf ook vaak geweest tijdens mijn zwangerschap en dat werkte bij mij super. Ook Jayden is er driemaal geweest ivm afgeplat hoofdje en voorkeurshouding, na 3 behandelingen had Jayden ook geen voorkeurshouding meer. Ingrid: heel moedig heb je je door je dagje heen geworsteld zonder je kids om dan vervolgens alles weer vroeg op bed te hebben.. jammer is dat hè!? Zijn ze morgen allemaal thuis? Zo ja, extra van genieten dan! Ah morgen alle kleine mannen thuis lees ik, lekker genieten dus! Wonder: hè das nou idd een gevalletje jammer van die vriendin. Dan laat je je wel kennen. Eylem: ah klote dat maagzuur! Heb het nu ook, maar dat komt door de combi cola en M&M's. Kon het niet weerstaan. Have fun bij de VK! Ey hoe is je zwager? Caro: die laarsjes nu al kapot?! Dat moet echt niet kunnen. Jewe: aaaaah wat lief en ontroerend die kaart! Hier nog zo'n vent die soms Oost-Indisch doof is op de momenten dat het hèm uitkomt.. Napo: gezellig ff bij vrienden hapje gegeten. Hahaha, alles rechtschudden LOL! Succes bij degyn morgen. Caro: hopelijk ben je morgenochtend van je hoofdpijn af en alvast veel plezier met Lukas in het Dolfinarium! En nu duik ik ook m'n nest in. Trusten allemaal! xxx
Goeiemorgen meiden, Ik kom straks ff bijlezen, maar las tussen de regels door dat Pamsie misschien wel begonnen is......spannend!! Ik vlieg nu de deur uit naar de ha, want de hechtingen mogen eruit!! Tot later!
@ Ikheid: Sorry mopje, dat ik net weg ging . @ Napoleon: Oh, hahaha, ja das wel een heel ander iets dan de kerstfilm . Kan me voorstellen dat het fijner is om met je eigen vk te bevallen. @ Pamsie: Spannend! Heeft het doorgezet? @ Kris: zwaai zwaai terug
Damn! What a night ! Is Ayla niet wakker is het Tobin wel. Rond 03.30 uur lag hij te jammeren, dus Arco er heen, maar hij deed het gewoon in zijn slaap. Dan krijg je hem dus echt niet stil, met als gevolg dat ik ook niet kan slapen. Verder hebben wij zo'n bamboe windgong en die had Arco per ongeluk nog buiten laten hangen, dus die maakte me toch een herrie in die wind, dus die ben ik er nog af gaan halen, want het hield me echt uit mijn slaap. Nou ja, uiteindelijk gelukkig weer in slaap gevallen, maar toen begon Tobin om 06.15 uur wéér. Heel even maar, want hij is gewoon weer verder gaan slapen en ligt nu nog in bed. Maar ja, door die gare nacht hadden we ons wel verslapen. Voor Ayla heb ik dus maar een broodje gesmeerd die ze dan bij mijn nicht even kan opeten. En omdat het zulk butweer is heeft Arco de auto meegenomen, dus ik moet even een ander plan bedenken voor vandaag. Hopen dat het nog droog wordt vandaag, want dan loop ik nog even naar de stad met Tobin. Zo zeg, goeiesmorgens wat een lap tekst om 08.00 uur 's morgens
goedemorgen Mermaid ! Hier een goede nacht.. ik baal wel van het weer.. komt hier echt met bakken uit de lucht. En er waait 1x per 5 min tot nu toe een hartjes ballon mijn tuin in... Vreemd... vast iemand die gaat trouwen in de buurt en waar alles nu van weg waait. Sneu .. maar ik heb een hysterische hond die voor het raam zit.... want BALLEN In de tuin..
Pams ben benieuwd hoe de nacht is gegaan!! Wonder succes bij de HA! Mermaid jeetje wat een rotnacht zeg bleggggh. Het zou vanmiddag droog worden hoorde ik Kris oh ja lekker zo' overactieve hond voor het raam Ikheid haha mijn zwager aardige jongen hoor geloof ik, echte Brabantse gezelligheid . Hij is 2 keer zo breed als de ex van mijn zusje dus even wennen, hihi. Caro veel plezier! Wat een PESTweer en ik moet dus zo naar de VK en ik heb geen auto :x weet niet wat wijsheid is, met de wagen of met Irem lopend en de paraplu. Wat zou de meest droge optie zijn? pfff. Verder heeft Irem echt vreselijke luieruitslag twee plekken zijn helemaal open en er komt vocht uit. Heeft ze nog nooit gehad, echt zo sneu! Zou haar het liefst gewoon even zonder luier laten lopen maar ja vaste vloerbedekking :x nu maar even goed smeren en vaak verschonen en misschien anders nog maizena halen, is dat goed bij open plekken? Voel me wel schuldig want volgens mij komt het doordat ik gisteren te laat een poepluier ontdekte.
Ben benieuwd hoor wie als eerst bevalt Napoleon of Pamsie @Ka fijn dat Elisa weer is goedgekeurd. Maar wel raar hoor van Lyanne heb er nog niet van gehoord hopelijk kan de dokter je er wat meer over vertellen en geruststellen. Hopelijk heeft het buikslapen gewerkt en heeft ze vannacht goed geslapen. @CM nou ja dat is wel heel snel dat die laarzen stuk zijn zeg. Ik zou zeker een mail sturen. Inderdaad veel natter kan het niet worden haha misschien moeten we maar gewoon regenlaarzen voor de meiden aanschaffen. Veel plezier vandaag in het dolfinarium hopelijk wordt het nog wat droger voor jullie. @Ingrid wat fijn dat Noa het naar zijn zin heeft op het kdv @Eylem balen van je maagzuur heb er helaas ook al af en toe last van. Bij mij hielpen trouwens ongebrande witte amandelen erg goed en hoef je geen vieze rennie Hopelijk heb je vandaag de juiste vk! Arme Irem zielig hoor dat haar billetjes zo open liggen. Inderdaad vaak verschonen en goed drooghouden. @Jewe wat lief die kaart van je ouders wel dubbel hoor deze tijd voor jullie @mermaid jeetje wat een nacht! Oh zo'n bamboeding dat is zo;n irritant geluid daar zou ik ook echt niet van kunnen slapen. Misschien kun je vanmiddag even lekker op de bank gaan liggen als Tobin slaapt. Ik las dat gisteren veel mensen hollandse pot hadden gegeten. Lekker! Wij hebben ook zuurkoolschotel met kaas en ananas op heerlijk. Jippie mijn banner is een plaatje verder! Waar je al niet blij van kan worden