@ Eylem: Arme Irem . Maar voel je niet schuldig hoor. Ayla heeft het ook wel eens en dan komt het echt vanuit het niets opzetten. Overigens heeft Ayla het alleen zo erg met vocht eruit enzo als ze tanden/kiezen krijgt. Dus misschien zit er wel wat aan te komen bij Irem. Hm, ik zou lopend met de wagen gaan en dan de regenhoes erover heen voor Irem, blijft tenminste nog 1 van jullie droog. Kan je zusje niet even een plu meenemen. @ Smile: JEUJ! Weer een plaatje verder . @ TM: Morning! @ Kris: Lekker irri zo'n overactieve hond in de ochtend.
Ja mijn zusje neemt een grote paraplu mee en de regenlaarzen van Irem, dan moet ze bij de VK maar even op sokken lopen of ik neem haar schoenen alsnog mee...maar anders is het helemaal zo sneu. We gaan toch maar lopend denk ik want de wagen staat hier ook binnen dus als die zeiknat is straks is dat helemaal superonhandig. BAH ik baal want de auto van mijn moeder staat ook nog hier, als ik had geweten dat het zo erg werd met de regen had ik mijn man gevraagd of hij die auto wilde meenemen naar het werk maar ja ik dacht een enkel buitje...nou het is inderdaad 1 bui pffff die de hele ochtend duurt.
Goedemorgen! Nog niks gehoord van Pamsie, hoop dus dat het heeft doorgezet en dat ik straks kan melden dat de baby er is! Kris, lekker zo'n actieve hond voor het raam omdat er ballonnen zijn. Eylem, miss komen er idd tandjes of kiezen aan. Hier ook alleen maar zo erg als er iets aan komt. CM, veel plezier in het dolfinarium! Twee auto's, hier hebben we er twee maar als roeland dan de auto meeneemt waar de stoeltjes in zitten dan schiet het nog niet echt op. Hier ook de hele tijd regen en ik word er niet blij van, word dus dagje binnen zitten op deze manier. Mermaid, lekker irritant zo'n bamboeding. Onze oude buren hadden er ook 1 en daar bleef ik ook altijd wakker door als ze die weer eens vergeten waren, hun helaas niet. Noah om negen uur de eerste fles gegeven en hoor Milan net wakker worden dus die ga ik maar eens uit bed plukken.
@mermaid, ai balen van je gebroken nacht. @Eylem, Hopelijk haal je een niet te nat pak. @Pamsie, Hopelijk zet het door voor je en ben je nu aan het bevallen. Me moeder zit weer in het ziekenhuis voor de 2e chemo. Ze zal vaanvond wel weer een paar dagen ziek zijn. Hopelijk valt het deze keer weer mee. Ga zo maar even naar mijn tante die nu tijdelijk bij mijn ouders in huis woont. Anders zit die ook zo alleen. Fijne dag allemaal! Hopelijk geen hele dag regen. Toedels
Arm meisje... maizena kan wel op open plekken idd. Ik doe meestal gewoon echt een achtelijk dikke laag sudo erop. Maar waarschijnlijk was haar poepje ook gewoon wat zuurder dan normaal. Is ze bijv ook verkouden oid?
oei, zal ff mijn telefoon bekijken of er bericht is van pams Hier wel veel gerommel maar niks bijzonders. Wel vind ik de beeb erg rustig... dus ff aankaarten. Wel niet zo'n goede nacht gehad. last van mijn maag en wat darmkramperig, maar ontlasting was vannacht gewoon, vanmorgen wel dunne... waarschijnlijk nog van het verkeerde eten denk ik...
@ Ingrid: Ah, jij bent Pams d'r beval-doorgeefluik. Ik zat me net af te vragen wie ze zou sms-en als de beeb er is . Hm, nee als Roeland dan de "verkeerde" auto meeneemt schiet het nog niet op. Ik denk er wel echt ernstig over om als ik weer werk heb misschien een klein 2e auto'tje aan te schaffen. @ Napoleon: Ja, wel even in de gaten houden idd als de baby zo rustig is. @ Jewe: Sterkte voor je moeder!
Ik val hier even in: ben aan het bijlezen...Wij hebben pas (ook viaq marktplaats omdat ze nieuw niet meer te leveren waren ivm fabrieksproblemen) de kidssit gekocht. Wij hebben een Buggaboo en dan kan Tomas wel gewoon over de wagen geen kijken: is de Mura zoveel hoger dan? Anders gewoon eens proberen... Het is me nog niet gelukt om Tomas er ook rijdend op te krijgen: hij wil of lopen, of gedragen worden zucht...
Pfff wat een stress, ben net terug van de VK maar ze kon het hartje niet vinden. En ook al heb ik de baby vannacht nog gevoeld, het is toch niet echt geruststellend! Elke keer had ze mijn eigen hartslag, en viel dat apparaat weer uit. Heb gewoon hoofdpijn van de stress nu. Uiteindelijk een echo gemaakt en alles was goed maar bah zeg. Oh ja en ze heeft naar het geslacht gekeken en waarschijnlijk krijgt Irem een....zusje.... maar even de 20 weken echo afwachten
Ingrid, ik ben benieuwd, hou ons op de hoogte over Pamsie Napoleon, nee ze is niet verkouden maar het zouden best kiesjes kunnen zijn, ze heeft er al 4, dus wie weet. Sudocreme erop smeren lukt niet echt doordat het vochtig is....probeer het nu eerst te deppen met een hydrofiel en dan sudo erop Jewe, sterkte voor je moeder! Franka, volgens mij is de bugaboo wel redelijk laag vergeleken met andere wagens...lastig dat Tomas er niet op wil! nou getver zeg ik ben echt helemaal van mijn a-propos, stom he? Ga maar even niks doen
@ Eylem: , nou zeg ik zou me ook de tering schrikken. Gelukkig dat alles toch goed is. En waarschijnlijk een zusje! HOE leuk!!! JEUJ!!!!
Nou inderdaad gelukkig dat ze een echoapparaat hebben daar. En ik was ook nog teveel aangekomen, dus het schiet lekker op hier (maar ik vrees dat ik wel weet hoe dat komt....)
Bah! Bijgelezen en alles weg!! even uit mijn hoofd dan maar, sorry als ik iets vergeet... @Ka: goed dat je naar HA en osteo gaat, baadt het niet dan schaadt het niet toch? Wel eng lijkt me als ze af en toe wegvalt...En wbt het huilen: als jij voelt dat er iets is, dan klopt dat meestal ook wel... @Jewe: mooi die kaart van je ouders lijkt me: lief dat ze daaraan denken! Zie dat wat ik net geschreven heb over de kidssit ook door jou gezegd wordt haha! @eylem: kun je niet vragen om je favouriete VK? Ik kon namelijk zelf aangeven bij wie ik de afspraak wilde hebben... En wbt de billen van irem: kun je idd gewoon maizena op doen...Tomas heeft zo'n zelfde soort plek als Irem en dat helpt goed... @pamsie: zou het?? @smile: bijna de echo: spannend!! @eylem nog een keer: kan me voorstellen dat de schrik er even in zit: gelukkig kon er meteen een echo gemaakt worden: en een zusje voor Irem: leuk!!
@ Eylem: Te veel aangekomen? Ik vind het altijd zo raar als dat gezegd wordt door vk's. Ik ben bij Ayla 18 kilo aangekomen en bij Tobin 14. Bij Ayla dus eigenlijk ook teveel, maar nooit wat over gehoord. Mijn vriendin was beide keren 25+ kilo aangekomen en een kennis van mij bij de eerste 30+. En echt niet omdat ze teveel zaten te snoepen. Vaak kan je er gewoon niks aan doen...
Ga nu even snel douchen, voordat Guusje weer wakker wordt... Moet ook nog even naar postkantoor, maar ook hier regent het, dus heb er weinig zin in...Maar moet vandaag! Want zendign van H&M moet terug. Vanmiddag moeten we nog met Tomas naar de KNO arts om naar zijn neusamandelen te laten kijken. Hij kwijlt heel veel (lees: we kleden hem 2 keer per dag om) en snukt en ademt eigenlijk altijd met zijn mond open. Om te voorkomen dat hij met 4 jaar nog steeds open mond gedrag vertoont wil ik dat er even naar gekeken wordt: ben benieuwd... daarna sjeesen we door naar de notaris om onze testamenten te tekenen waarin we de voogden voor onze kids hebben vastgelegd,,,Moest ook nog gebeuren...
Ik ben nu sinds het begin 7 kilo aangekomen, dus zeg maar in 20 weken 7 kilo...heb geen idee wat ik de vorige keer was aangekomen, want toen hoefde ik niet op de weegschaal, dat is nieuw beleid hier....Ik vind op zich niet dat ik extreem veel eet, zeker 's avonds eet ik echt weinig, het enige wat ik wel zou mogen minderen is wat minder tussendoortjes maar dat is ook niet heel erg veel...tsja ik weet niet! Vind dat ook altijd een beetje moeizaam. Ze zei niet dat het TEveel was maar wel dat het veel was en dat ik moest gaan lijnen (als grapje natuurlijk). Ik zal maar proberen wat beter op te letten, zucht.
Franka, oei, druk dagje! Ben benieuwd wat de KNO arts zegt. Voogdij vastleggen is ook iets wat wij nog steeds een keer moeten doen....maar omdat ik nu al weet dat dat discussies gaat opleveren is het hier nog niet gebeurd. Heel slecht, ik weet het....
Eylem, zou me ook rot schrikken als dat zou gebeuren. Gelukkig heeft de vk zelf de mogelijkheid tot het maken van een echo anders had je nu misschien nog in spanning gezeten. En waarschijnlijk een zusje voor Irem!!! Wat leuk!!! Net pamsie een smsje gestuurd dus zodra ik wat hoor dan zet ik het hier neer!