We beginnen opnieuw! April 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Wonder 1980, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @am ja k drukte me zachtjes uit.. maar goed we gaan gewoon weer verder :d

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    ik wil het wel weten:p

3. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Haha, iedereen dus gewoon :p

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    lieze is zielig vandaag... niet helemaal lekker

en die k huisarts had weer het recept niet naar de apo gestuurd! grrrr dus het meiske zit al de hele tijd zonder medicatie...

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

Nou, wat mij betreft hoeft het niet in een pb hoor... Niks geheims aan volgens mij. Maar goed, da's aan TM verder...

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

na weet je wat schijt ook:p:p:p

ze begon eerst over dat iedereen het nou wel wist over noa en dat ik er maar is mee op moest houden
    en later ging het dus over het forum dat er dus ook over mij geluld werd door jullie
    en toen ik een beetje verder ging praten
    kwam het er op neer dat ze am der gezeik over een jankende T zat was
    en ikheid haar gezeik over haar miskraam zat was

7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ik heb trouwens vandaag maar eens wat nuttig sinterklaas cadeautjes gekocht in plaats van speelgoed whahaha
    was de hele tijd speelgoedjes aan het kopen en dacht van daag ik ga wat nuttigs kopen,
    dus heb voor laetitia:
    sokjes,
    rompers
    krukje

en voor vriendin die ook mee doet:
    Waterkoker
    mixer.

volgende week voor mannetje nog ff wat halen haha

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    jep ;)
    we blijven vrouwen :p

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Volgens mij heb ik ook iets gemist????

Wat een nare berichten allemaal over Noah. Ik moet er gewoon de hele tijd aan denken, wat een nachtmerrie.

@Napoleon, Wat lief dat je die ballon bij Noah hebt gebracht. Gelukkig niks aan de hand met je borst.

@AM, wat een dag en je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor iedereen heeft wel eens van die dagen dat je het even allemaal niet kunt handelen.

@Ikheid, oja dat soort mama's zaten toen ook bij ons zwemgroepje. Zo moesten we wel eens met kind samen het water inspringen van de hoge rand...je had er altijd een stelletje bij die niet wilde springen omdat anders hun haren nat werden...tja dat heb je wel eens met zwemmen.

@Wonder, ook al zo'n dag van adem in adem uit....

@Eylem, pff voor jou breekt er ook een spannende tijd aan. verschrikkelijk is het die spanning van hoe fout is het....weet er jammer genoeg alles van. Ik hoop echt voor jullie dat ze hem kunnen helpen.

Hier net de schoonouders op bezoek gehad...pfff als er mensen zijn waar ik moe van wordt...dan zijn hun het wel. Ze mankeren altijd van alles en nog wat en hebben altijd hun commentaar op alles en iedereen klaar in negatieve zin...ik word daar altijd zo moe van: laat gewoon iedereen lekker in hun waarde en hun leven leven zoals iemand dat wil.

Had vandaag toch al zo'n k*t dag. Zet 's ochtends de tv aan: Ned2 krijg je de herhaling van de wervingsactie voor de kankerstichting: sta op tegen kanker...heel mooi maar iets te dicht bij op het moment...met al die hormonen gaan de sluizen open. pfff

10. Trotsemama1

zelfde gedachte:p haha ik denk hou het nog netjes
    maar schijt:p

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Tm nou lekker dan t zal je maar gezegt worden.. pff Kwa noa jij moet toch ook je ei kwijt.. daar is het forum voor en als jij het op hyves wil zetten lekker doen toch :d als het jou oplucht :d

12. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Ik heb me er altijd buiten gehouden, maar natuurlijk wel haar reacties gezien. Ik vind het echt not done om zo met mensen om te gaan. Wie dwingt haar om hier te komen als ze het allemaal zo zat is! Laat iedereen in hun waarde zou ik zeggen en als je dat niet kunt: wegwezen! Dus nu weer lekker verder kletsen :D Is hier gezellie!!! :D

13. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Jewe: Nou, ik kan me voorstellen dat je zo'n programma nu even niet kan hebben!
    Voor wat betreft je gemist hebt: Oona = Nonnie, maar zich dus voordeed als iemand anders ;).

14. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @jewe kan me voorstellen dat dat nu echt iets is wat je nu ff niet wil zien.. knuf!

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hoe zijn jullie daar achter gekomen dan?

16. Trotsemama1

spikkel ja hyves is dat betreft ook echt mijn uitlaat klep

en met het oude clubje hebben we gewoon echt al lief en leed gedeeld

volgens mij waren het wonder de woorden dat we echt vriendinnen waren geworden en iedereen voelde het zo!!!
    alleen zoo jammer dat 1 iemand daar tussen probeeerde te komen!!

17. Trotsemama1

ja dat vraag ik me ook af

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    kijk dat dr een keer een uitbarsting komt naja.. ik ben ook niet de liefste geweest toen.. maar goed ik heb het wel gewoon aan de kant gegooid want we kletsen nu al zo lang.. zonde om dat op te geven

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik las het nu net ja. Triest! Iedereen moet hier toch gewoon lekker z'n ei kwijt kunnen daar is een forum toch voor? En al zegt iemand het 10x als het oplucht...

Hoe zijn jullie daar dan achter gekomen? Omdat ze dat mailtje naar Tm had gestuurd onder de naam oonie? ofzo?

20. Trotsemama1

zo terug even roken:D

Deel Deze Pagina