Door haar manier van schrijven, taalgebruik. Omdat de "dochter" van Oona ook geboren was op 27 april en door al het paars in Oona's banner. Er is toen een pb naar de modjes gegaan en die bevestigden idd dat Paarsvlindertje (Nonnie dus) en Oona accounts op hetzelfde ip-adres waren...
ze had mij ge-whats apped toen zij zei dat er over me geluld werd ging ik er een beetje op in wat ze zei dat ik wel wist wie het waren en nu ik me ineens bedenk! ik zei tegen der van naja dan hak ik nu de knoop door en stop ik met het forum is zij smiddags of athans oona hier gekomen
En die hele uitleg die ze gaf over de naam van haar dochtertje (als oona) dat vind ik best ziek eigelijk. Hoe komt ze erbij?
Ja, idd. Over zoiets ga je toch niet liegen. Ik vind het maar ziek allemaal. En dan dus ook nog de foto van een ander kindje plaatsen en doen alsof het haar kindje was...
ze is niet goed in der hoofd en ze zat zo te vertellen dat ze het forum totaal niet miste en dan wel terug komen onder een andere naam
mm ze miste het forum wel want ze stuurde me nog wel eens berichtjes vanz it jij nog op het forum maar dat was tijdens paarsvlindertje na dat een pissig smsje van dr gehad k heb 1 smsje terug gestuurd en nooit meer wat gehoord
Zouden de meiden die het leuk vinden om te 'meeten' mij even een PB willen sturen? Dan weten we in ieder geval even om hoeveel mensen het gaat Als je ideeeen hebt mbt de meeting, zet dat er ook maar bij dan Kijken we even hoe we dat voor iedereen zo leuk mogelijk kunnen maken... Zal denk ik ergens weekend in januari/februari worden gezien de feestdagen e.d.
Meeting lijkt me leuk maar als jullie liever alleen met jullie oude cluppie willen afspreken snap ik dat ook hoor. no hard feelings.
dat ze door mij ontdekt was. k zat gewoon op fs topic enzo en kwam ff niet hier, en toen kreeg ik een smsje dat ik dom was want ik had haar veraden door in het fs topic te praten ja hallo k wou gewoon ff niet hier kletsen maaer wel gewoon op zp maar ze nam me dat kwalijk.. daarna nooit meer wat gehoord.
ik kon het niet laten en heb der een whats app berichtje gestuurd met jammer he dat je nou geband bent op zp,beetje leugens te vertellen triest echt triest