Wat een onthullingen ben blij dat de lucht nu weer geklaard is in ieder geval! We weten weer precies wat we aan wie hebben!
neeeeeeeeeee!!!!! Nogmaals iedereen is welkom zolang er gewoon GEZELLIG meegekletst wordt!!!! Dus jij bent meer dan welkom!!
Nou geloof me jij hebt haar niet verraden, maar zij zichzelf.....wahahah een beetje slim speurwerk doet wonderen!!
whahaha weet je wat ik net van der terug krijg o schei ui wie zinkt er hier zo laag om der kind een stempel op te drukken en op zp te komen om alleen maar aandacht te krijgen kijk naar jezelf vieze refo je looopt niets voor niets bij de psych en je kinderen niet eens onder controle kunnen leie en dat een derde jou nooit gegund is want jij bent geen kinderen waard als je aan de anti depressiefa moet hoop dat je 30x erger leegbloed als ikheid en dat ze voor 4 man spreekt bladie bla
Oh mijn god . Dat ze zich even op laat nemen in een inrichting. Dat wijf is echt helemaal de weg kwijt!
ach ik ben er imuum voor heb vroeger genoeg shit over mijn heen gekregen zulke mensen zijn gewoon ziek! en owja ze zegt dat de scheinheilen die nog wel welkom zijn hier er alleen komen voor info
en wie moeten dat zijn dan whaahha ik kom hier voor de gezelligheid niet voor info dus ik ben het niet whahahaahha Maf mens. dat zijn gewoon bedreigingen die ze uit..
ow en nu stuurt ze nog dit noa is niet hoog sensitief maar ik ben een aandachtsgeile trut die alleen om me zelf geeft en dit is haar doorgestuurd door iemand waar we nu aan denken ???
maak niet uit ik probeer me er niet druk om te maken ik weet van mezelf dat mijn kids alle liefde krijgen