Laat er even 1 ding duidelijk zijn: Ingrid heeft niks te maken met de krankzinnige taal die Nonnie momenteel uitkraamt. Zij zit te msn-en met Wonder (en ik ook) en is totaal in shock door alles wat er wordt gezegd...
Nee luitjes, laat ik over een ding heel duidelijk zijn....INGRID is echt niet betrokken bij de onzin die Nonnie uitkraamt!!!! Die griet trekt iedereen mee in dr afgrond!!!
@Tm precies nja t zal wel Maar goed dat zijn de enige mensen aan wie ik denk en dan denk ik toch echt dat nonnie t zelf gewoon verzind.. maar goed
nee precies maar dat zijn de enige aan wie ik denk ingrid omdat ze Heeeeeel wat anders aan dr hoofd heeft dus die zie ik daar uberhaupt al niet voor aan maar zie nonnie dr meer vooraan...
Nou ja, als zij zegt dat ze voor 4 spreekt, kan ik er nog 2 bedenken die ze denk ik bedoelt, maar ik mag toch hopen dat ze er naast zit en dat die andere 2 meiden zich distantiëren van wat Nonnie allemaal zegt over leegbloeden en meer van zulk soort zieke taal!
k vind het gewoon te bizar voor woorden eigenlijk.. ik krijg nu beetje gevoel alsof ze misbruik probeert te maken of iets of stoken... of zie ik dit nu verkeerd? Doordat hier natuurlijk de afgelopen dagen heeel veel mensen aan ingrid denken en dat hier ook posten dat ze daardoor de suggestie wil wekken dat zij het is.. terwijl ik 1000 procent zeker weet dat zij het niet is..