Ik kan er 3 bedenken maar sorry, iedereen met ook maar een beetje hersens in zijn (haar) hoofd zal zich hiervan VER willen distantieren. Hoop ik dan toch...
ik heb der inmiddels van me telefoon afgepleurd met zulke negatieve mensen wil ik geen aandacht meer aan besteden
Hey wat een drukte ! Ik heb even terug gelezen.. dat berichtje naar TM kan echt niet ! Mag toch hopen dat ze dat in een vlaag van verstandsverbeistering ofzo gedaan heeft.. Verder ga ik even niet verder mee kletsen.. ik heb me toch keel/hoofd pijn.. vrees dat ik ziek ga worden.. zou lekker uitkomen.. dit weekeinde 14 jaar samen met mijn mannetje en Sanne zou een weekeindje gaan logeren zodat we lekker konden gaan eten enzo.... dus hopelijk valt het mee. Maar zoals ik me nu voel..
tuurlijk wordt ik er ook naar van maar ik blijf in mijn positieve gedachten!! ten eerste omdat noa nu super luisterd!! ten 2de omdat het met mij goed gaat en ten derde ze is zelf knetter gestoord
@Kris, het is niet te hopen dat je ziek wordt. Zou wel jammer zijn van jullie weekendje. Lekker gaan slapen met een paracetamolletje.