Kris he gatsie nee toch!! Niet ziek worden! Neem een glas Citrosan ofzo en dan lekker vroeg naar bed...hopelijk helpt het! En ja wat moet je met dat soort berichten...ik word er misselijk van, maar tegelijkertijd heb ik echt wel andere, meer ter zake doende dingen aan mijn hoofd om me druk over te maken....en dat geldt denk ik voor iedereen
Nog een keer voor de meiden die door de bomen het bos niet meer zien Zouden de meiden die het leuk vinden om te 'meeten' mij even een PB willen sturen? Dan weten we in ieder geval even om hoeveel mensen het gaat Als je ideeeen hebt mbt de meeting, zet dat er ook maar bij dan Kijken we even hoe we dat voor iedereen zo leuk mogelijk kunnen maken... Zal denk ik ergens weekend in januari/februari worden gezien de feestdagen e.d.
Sjezus.. ik heb wat gemist. Ff bijlezen. Allereerst Ingrid: heftig zeg! Ik weet gewoon ff niet wat ik zeggen moet. In ieder geval een dikke knuffel vanuit hier meis voor jou en je mannetjes! Eylem: jammer, gestopt met zwemmen, maar ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan. Spannend zeg, ben benieuwd naar de scan, ik duim voor jullie! Lekker smulkontje die Irem! Meeting: i'm in! (nu wel) Napo: nou ja lekker dan.. geen medicijnen! Wat is er nou zo moeilijk aan gewoon je werk doen?! Spikkel: nuttige, leuke sinterklaascadeautjes ingekocht! Jewe: getver die schoonouders, krijg er jeuk van! Jammer dat je ze er gratis bijkrijgt hè?! Knuffel voor jou! Snap dat dat ff niet de juiste timing was van dat programma op tv. TM: eeey, rook jij weer? Jewe: doe 's ff normaal. We hebben een clubske opgericht voor meesen mee un mooi gezicht, gij bent erbij, gij bent erbij! WTF! Dat over dat leegbloeden en over TM... Wat een verschrikkelijk mens! Niet normaal zeg! Kris: niet ziek worden meis! Alvast gefeliciteerd met jullie 14-jarig jubileum! Hhahahah LZ LOL ! Wonder: AMEN!!!