Sjezus! Hoe moeilijk kan het zijn! Inderdaad werk van maken en het er zeker niet bij laten zitten. Ik ga mijn mail 's ff checken, kijken of onze TP al heeft gereageerd.
@Ikheid: hmmmz jij zit dus ook vast aan een lijntje...hoe irritant!!! En dan idd die afspraken die niet nagekomen worden vet vervelend. WEl balen van die camera zeg!!! En dan die pukkel....moest wel lachen om je omschrijving....klote is het wel. Alleen is de praktijk dan wel weer zo dat je zelf altijd denkt dat ie groter is dan dat het je omgeving opvalt.... En je sv op bezoek...ja lastig als de humor niet overeenkomt....dus ideaal dat ie niet bij jullie in huis zit.
@Ka, wat onwijs vervelend dat ze zo onrustig is en je echt niet weet wat ze mankeert. Ik heb goede hoop op de osteo!! Hopelijk kunnen jullie snel terecht. Bij ons was het zo dat ze voor baby's tijd vrij maken....
@ Ka: Fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad. Wel vervelend dat Lyanne nu wat onrustig is. @ Ikheid: Ja, Tobin is totaal anders dan Ayla. Tsss, nou ja zeg, dat zal even lekker worden; heb je een tussenpersoon kan je zelf gaan bellen. Ik dacht het niet idd! Beter dat je s.v. niet bij jullie logeert. Wel lekker dat je volgende week vrij hebt. Oh ja, klote is dat hè als je zon pukkel hebt. Het is hier gelukkig redelijk opgeklaard. Ik heb Tobin in de kinderwagen te slapen gelegd, dan kan ik zo als ik mijn broodjes op heb gewoon gelijk naar de stad, zonder dat ik hem weer wakker moet maken.
ff snel, heb sms van pamsie gehad Wat bevalling betreft loos alarm, ik woon sinds vannacht op de wc, heftige buik griep en ik voel minder leven. Vk is hier net geweest voor alsnog alles goed maar ze komt vanmiddag weer terug om te kijken of ik naar het ziekenhuis moet voor een vochtinfuus, er blijft gewoon niks binnen en dat is niet goed voor de baby Kus Pam.
Oh hè gatver, da's geen leuk nieuws van Pamsie . Wens haar maar beterschap. En hopen dat ze niet aan het infuus hoeft.
Kwam even snel kijken of er al nieuws was van Pamsie: geen bevallingsnieuws dus...Wat vervelend zeg die buikgriep! GOed dat ze nu in de gaten wordt gehouden! Weer verder met HNTM ( en mijn speculaasjes)
Och nee... arme Pamsie! Succes meissie! Hopelijk ben je snel van die buikgriep af en kan de VK je vanmiddag weer geruststellen! Mermaid: heerlijk lekker ff naar buiten zo.. Quschke en Chilleke heb ik hier trouwens nog niet gezien. Iemand al wel wat van hun gehoord? Of hebben ze zich aangesloten bij de club van 3?
Ka, gelukkig een goede nacht maar wel weer balen dat ze nu zo onrustig is. Hoop dat de osteopaat iets voor haar kan doen! Ikheid, lekker weekje vrij!! Gelukkig dan maar dat hij niet bij jullie in huis logeert. Balen van de pukkel en hopelijk snel goed nieuws over de camera! Irritant dat het altijd zo lang moet duren. Wonder, kan me voorstellen dat je kwaad was! Laat ze maar langskomen en dan idd meteen het geld meenemen! Mermaid, wat ziet hij er leuk uit!! Groot alweer als je hem zo ziet! Heb pamsie beterschap gewenst en gezegd dat ze anders inleiden eens moest aankaarten want dit is niet goed voor de baby maar ook niet voor haar.
@ Ikheid: Mjammie, koekies! Welke? Ik zou naar buiten gaan, maar ik zit dus nog steeds op de bank. Moet me nog even opmaken, maar heb er echt geen zin in. Nou ik blijf nog zitten tot max. 13.45 uur en dan ga ik echt opstaan, zodat ik 14.00 uur naar buiten kan .