Die zijn inderdaad ERG le-luk! Bah. En die meid met zwart haar heeft IEDERE aflevering met een ander in bed gelegen, jakkes. Vies ding.
haha jullie zijn ook niet nieuwschierig. het kwam wel aardig neer op wat ze ook tegen tm had gezegd hoor. ze was klaar met am die alleen maar over dr jankende kinderen kon zeiken. ikheid die al ( heeft ze letterlijk zo geschreven) 20 keer leeggebloed was ondertussen en tm die weer aandacht te kort kwam dus er maar in gooide dat ze een derde kind wilt om op die manier weer wat aandacht te krijgen. en ik weet dat er nog wel meer in stond over mensen maar ik weet niet meer wat. ik zal ff kijken of ik er toch nog in kan komen bij t-mobile. of ff op zoeken hoelang je zo'n mms kan opvragen.
'Oh in het zwembad en mijn wenkbrauwen zijn weg' dus.....hoe lelijk is dat van die ingetekende wenkbrauwen, brrrr.... Ik moet altijd lachen om mijn man die bij dit soort programma's oprecht verbaasd is dat er mannen zijn die dit soort meisjes knap of aantrekkelijk vinden
Ha ha.. ja ik ben er.. kan niet slapen.. als ik ga liggen loopt heel mijn keel vol slijm ( sorry vies praatje.. ) zit nu aan een kopje thee en daarna een lading strepsils mee en dan ga ik nog een poging doen..
*zucht en zwijgt verstandig over inhoud mmsje....* Ok...die Angelo vind ik dus ook echt spuuglelijk, BAH, haha.