nou ik hang straks mn was nog uit en meer doe ik niet. geen zin in.. dweilen moest echt gebeuren want t plakte op de grond, op sommige plekken dus ja en nu vind ik het wel prima haha.
Ik ga zometeen denk ik maar eens bedenken wat we gaan eten van de week en vast boodschappen doen met A. samen. Als grote A. de auto nog komt terug brengen tenminste. Voor T. houden we maar even een zen-dagje...na zijn wakker-marathon van gisteren .
Hahaha, zo had ik het nog niet bekeken; meloen-thee=gezond=fruit. Hahaha! Am: heerlijk ja! Spikkel: en nu pas op de plaats en relaxen.
Makkelijk dat je ma er is Am. Ik ga zo ook ff lijstje maken, kan manlief vanavond/morgenochtend boodschappen doen.
Oh ik heb iets gedaan waar ik nu echt misselijk van ben.... Zag dat ze een topic hier hadden over die 2 kindjes uit Utrecht, dat zijn dus de kleinkinderen van mijn oud president directeur. Maar na het lezen, ben ik echt zo van slag
NEE.. verschrikkelijk LZ. Eh nee, Jayden is al wakker, dat beloofd niet veel goeds. Heeft ie maar 1,5 uur geslapen.
@ikheid: ojee gezellig. weet nu wel dat nonnie weer heeft megelezen want ze heeft mijn mening gezien. ik wil dr net van me hyves gooien, had ze het zelf al gedaan
Nou, meiden ben ook weer bij hoor! Was vanochtend al even geweest om bij te lezen maar er is weer zoveel gebeurd dat ik gewoon20/30 bladzijdes door moest ploegen! @lz & Ikheid: een mooie plakbeeb gewenst voor jullie!! @relaxdagen: heerlijk! ( ben er alleen zelf niet zo goed in ) @tm: zag dat je ballorig als voorstel hebt gedaan voor de meeting, maar gezien de drukte en lawaai daar lijkt me dat niet handig om te meeten: dan ben je alleen maar achter de kids aan aan het rennen en spreek je elkaar nog niet. Kids moeten wel kunnen spelen, maar wij ook kunnen kletsen natuurlijk Ik ga nog even op zoek naar iets leuks!! Suggesties welkom
@Pams ja ze zal idd wel meelezen, Ze had mij wel van dr hyves af gegooid maar bij ben mocht ik wel blijven staan ja daaaaag hb dr bij mn mannetje en bij mij alles dr afgegooid.. tuurlijk leest ze mee want leuk toch als iedereen over jou praat.
@Eylem: heh getsie nog meer naar nieuws!!!! Sterkte meis!! @Pams: mooi verwoord. Enne kolven hoort idd geen pijn te doen, alleen het toeschieten vond ik akelig. @LZ: ooh hou op ik kan wel weer janken als ik aan die gebeurtenis denk!! Echt zo erg!!!