Nee had ik me ook al bedacht: ik kan, net als TM,. ook helemaal het water niet in met 2 kids, en dat geldt voor meer meiden natuurlijk...Dus....ik heb niets gezegd over zwemmen!!!
Ben je ook lekker mee... zo'n uitspraak... Ik heb 3x een mk gehad... kindjes waren gewoon niet goed. Alleen die mk met 15 weken heeft er wel voor gezorgd dat ik de zwangerschappen daarna pas na de 15w kon genieten... mkaar fijn dat je je nergens verder zorgen om hoeft te maken !
Help ik ben inmiddels al meer dan 60 pagina's terug op zoek naar het begin, maar jeetje zeg :x Hoe kan je zoiets zeggen!!!! Ik sluit me maar helemaal aan bij Franka haar woorden: Ik heb me er altijd buiten gehouden, maar natuurlijk wel haar reacties gezien. Ik vind het echt not done om zo met mensen om te gaan. Wie dwingt haar om hier te komen als ze het allemaal zo zat is! Laat iedereen in hun waarde zou ik zeggen en als je dat niet kunt: wegwezen! Dus nu weer lekker verder kletsen Is hier gezellie!!! Meeting ben ik voor in! Heb Franka al een pb-tje gedaan. Gezellig! Ik werk alleen wel onregelmatig en ook weekenden, maar als ik het een dikke maand van te voren weet kan ik wel vrij plannen. En nu moet ik gauw weer verder... Heb er al een marathon opzitten. Elisa naar de oppas, met Lyanne naar de kruidvat, postkantoording, supermarkt, action, boodschappen uitpakken, Lyanne fles en naar bed, mijn moeder de telefoon uitleggen, toen naar de apotheek en Elisa ophalen. Nu de honden uitlaten, Elisa weer uit bed, Lyanne nog in bad en een fles, logeerspullen inpakken voor de dames (die gaan bij opa en oma logeren, wij gaan naar de film), kids wegbrengen en dan doe ik niks meer.
Is dat omdat jullie gemeenschap de mmm afkeurt of meer de gedachtengang dat je dan beter een kindje die al geboren is een beter leven gunt? Mijn schoonzusje is ook geadopteerd. Manlief was ook een toevalstreffer. Zij komt uit sri lanka, maar daar is behalve haar huidskleur niks van te merken
Nee... ik had nog stukjes placenta, de vk zei toen, kijk eerst maar of het er zelf uitkomt want anders gaan ze je curreteren en dat wil je echt niet... Gelukkig kwam het er zelf uit, dus ik hoop dat alles nu weg is. Na femke heb ik 5,5mnd gevloeid, dus ben blij dat het nu wel echt duidelijk minder wordt...
onze kerk keurt het zeker niet af alleen idd de gedachtengang dat een ander kindje een beter leven gunt bij ons gaan we ook altijd op werk kamp (wordt helemaal betaalt op 30 euro na) en we gaan dan naar roemenie om daar de arme te helpen als de kinderen ouder zijn wil ik zeker een keer mee op werk kamp
@Ikheid en LZ: ik duim voor een plakbeeb voor jullie. @Eylem, tjonge jonge nog meer slecht nieuws. Kreeg je s vader vandaag ook de uitslag? weet dat mijn moeder een aantal dagen moest wachten op de uitslagen van de scans. De 22e moet mijn moeder weer al die scans ondergaan die ze toen ook kreeg en de 29e krijgt ze daar pas weer uitslag van. Mooi shit allemaal he? @Tm, volgens mij komen bij Tygo dan de zelfde kiesjes door. Hij pakt ook steeds naar zijn oortjes maar heeft geen oorontsteking ofzo en kwijlen af en toe. Tandenpoetsen was gister ook echt drama. Hij huilde zo erg dan houdt hij altijd zo lekker zijn adem in tot zijn lippen paars worden..verschrikkelijk. Ik ga zo maar even met m'n moeder naar het centrum lopen. Ze wil wat cadeautjes halen voor Tygo. Daarna gaan we lekker bij mijn moeder eten en dan naar woudrichem naar het tuincentrum. Misschien nog tot vanavond.
sorry hoor heb echt een zeik dag, de overbuurvrouw is vorige week overleden. komen ze zo'n container brengen voor haar hele huisraad, ( was blijkbaar niet meer geschikt voor de kringloop) eerst al om kwart over 6 s'morgens ( lekker zo vrachtwagen met een hoop herrie de straat in) maar blijkbaar is er niemand om te tekenen voor de container ofzo want hij gaat weer weg met dat ding. vervolgens komt ie terug precies als lotte moet slapen natuurlijk. vervolgens staat dat ding er twee dagen zonder dat er iets mee gebeurt. op dag 2 gaan er een paar mensen als lotte moet slapen het huis met veel kabaal leeg halen. dingen uit het raam die container in smijten ect. volgende dag wordt dat ding onder lotte's slaapt tijd weer gehaald. en gvd nu staat er weer een vrachtwagen zo'n container af te laden en je raad het al lotte ligt in bed ( maar ik hoor haar steeds) te slapen. grrrrrrr adem in, adem uit.
o o o hier hebben de kinderen allebij een bakkje chips maar thobias is steeds aan het stelen bij noa en sneaky dat hij dat doet
Mwaaa! Ik heb vanmorgen eerst naar de hap gebeld, het zou klaarliggen na 2 uur. Maar Matthijs heeft gisteren stennis geschopt in de apotheek (hoewel de apo daar ook niks aan kan doen...) maar een uurtje terug belde de apotheek en het ligt klaar. (fijn dat ik dan dus niet voor niks heen hoef te lopen... 20m heen en 20m terug... ) maar femke is niet helemaal fit en ligt dus al in bed, dus moet ff wachten tot ze weer wakker is (en dan wil Lieze weer drinken )
@Pams he gedverdamme das idd niks.. @Jewe gezellige dag dus! @Napo wel fijn dat de meds klaarliggen iig.