Grom ging het net zo goed met mijn comp hiero....was zelfs in staat om alles terug te lezen zonder dat ie vastliep....gaat ie weer lopen klooien!!!!:x Echt ze bezuinigen hier echt op de verkeerde dingen!!!
Rustig hier! Wij zijn na het eten nog een keer voor een fiets voor mij wezen kijken. Die fiets die ik eigenlijk wilde is pas in week 4 weer leverbaar, dus daar ga ik echt niet op wachten. Nu wordt het de Gazelle DutyNL (Gazelle DutyNL 2012) of de Gazelle Miss Grace (Gazelle Miss Grace T3 2012)
Pfffff, jeetje, of ik even bijna 40 blz terug wil lezen! Heb hier en daar wat overgeslagen want was me iets te veel! @ am, ja, ik leef nog! Hahaha, het ging eigenlijk best goed. De kids waren best lief (druk, maar wel lief) en ze vonden het allemaal heel erg leuk. Lukas was helemaal blij met zijn cadeaus. En maar één gewonde, één plasongelukje en één omgestoten beker ranja! @ meeting. Ik ga even nadenken of ik de dierentuin leuk vind. Ja, leuk vind ik het wel, maar is het ook praktisch? En wordt het niet een beetje duur in combi met pannekoekenhuis erbij? Als ik het voor mezelf uitreken kom ik al aan rond de 60 euro uit ( entree voor lukas en mij 34 euro, parkeren 6,50 pannekoekenhuis ca. 20 euro). Ben er nog niet helemaal over uit voor mezelf. @ eylem, och meid, wat een nare berichten allemaal zeg! Sterkte!
@ Caro: Oh, hahaha, 1 gewonde maar, LOL, dat valt mee. @ Meeting: Ja, de dierentuin is wel wat prijzig, maar verder zou ik zo snel eigenlijk ook niks kunnen bedenken wat indoors is...
Ja, misschien ben ik heel saai, maar waarom niet gewoon weer naar Lunteren? Maar dan in dat aparte zaaltje? Nemen we wat speelgoed mee voor de kida, die kunnen daar rustig ronddollen, zonder dat ze weg kunnen. We kunnen er eten, drinken en kletsen. En bij goed we kunnen. Evt nog even naar het speeltuintje of de kinderboerderij die er bij zit.
Nou, idd HEUL saai ! Grapjuuuuuhhhh!!!! Ja, zoiets vind ik ook prima. Maar goed, Franka is de hoofd-organisator deze keer, dus misschien haar even pb-en.
@ jewe, nee, de taart is nog niet helemaal klaar. Het watereffectmet speciale gel kan het beste niet te lang van te voren worden aangebracht, dus dat ga ik vanavond nog doen. Taart is vandaag uit de vriezer gehaald om te ontdooien. Foto volgt zeker!
Pb gestuurd. Mocht trouwens de rest wel voor de dierentuin gaan, ga ik denk,ik wel mee hoor. Wil de meeting niet missen!
Balen zeg, ik ging me vanmorgen weer eens wegen en toen was ik 8 ons zwaarder dan 2 weken geleden :x. En nu heb ik honger, maar wil ik dus eigenlijk niks eten, want er moeten nog steeds wat kilo's vanaf.
He bah! Dat is nou precies de reden waarom ik geen weegschaal heb! Ik zouner gek van worden! Maar voorlopig gaan mijn broeken alleen maar losser zitten. Hardlopen begint zijn vruchten af te werpen!
Leuke fiets Am! CM, fijn dat alles goed is gegaan! Verder wel bijgelezen maar niet veel blijven hangen. Ben echt even in een depri buitje door al dat k*t nieuws. Maar goed. Scan van mijn sv is trouwens morgen, niet vandaag, had ik verkeerd begrepen en de uitslag komt maandag. En maandag krijgt ook de broer van mijn oma de uitslag van de scan dus nou dan weten we meer in ieder geval.
@ Eylem: Nou, je hebt idd wel echt veel klote-nieuws allemaal tegelijk gekregen. Hopen op goede uitslagen dan maar.