@ Hema: Nee, ik vind de Hema ook echt niet meer zo goedkoop hoor. Voor een spijkerbroekje voor Tobin betaal ik zo 15,-- en voor een overhemdje 12,--. Nou dat vind ik nog best veel geld voor iets wat ze maar heel kort aanhebben. Dan kan je nog beter merkkleding in de sale kopen, want dat is dan nog goedkoper.
ow hier in drenthe gebruiken ze dat ook hahaha maar ja gronings en drenths begrijp ik allebei niet Heb bijna m'n hele leven hier gewoond maar wil d'r maar niet in en als ik het spreek klinkt het al helemaal niet hahaha
Ik moest laatst ook nog ff wat dingetjes hebben bij de hema weg, schrok me ook rot bij het afrekenen... nog een paar kleertjes voor de baby, 3 shirtjes voor femke en 2 voor meike en toen zat ik al op meer dan 100 euro... Ik weet niet hoe Noa reageert in de kinderboerderij bijv. Maar ik denk dat ze het dolfinarium vast ook erg leuk vind! Femke vind de kinderboerderij en diertjes iig helemaal geweldig.
Oei! Dan is ze flink gevallen! Lukas heeft ook een litteken op zijn kin. Ik baalde daar best van, maar toen wees mijn man me op het feit dat bijna alle mannen een litteken op of onderhun kin hebben. Ben er eens op gaan letten en er zijn er inderdaad heel veel! Niet dat dat het leuker maakt, maar het was me daarvoor nooit opgevallen!
OH...KONT :x, nou ben ik weer vergeten een verjaardagcadeautje voor mijn stiefmoeder te kopen, die is morgen jarig. Hm, nou dan hoop ik maar dat het morgen een beetje droog blijft, want dan kan ik nog naar de stad.
Hema, koop ik haast alleen maar de rompers omdat die stretch idd zo mooi zitten en makkelijk zijn voor onder een shirtje zonder dat ze uitlubberen. Heb er wel eens spijkerbroeken gekocht, bij Julian zitten ze gewoon echt niet mooi maar dezelfde broekjes zitten nu bij Milan hartstikke goed dus is het uiteindelijk toch geen miskoop geweest. Waar ik voor Julian nu goed kan slagen is bij Shoeby, daar hebben ze ook vaak acties met shirtjes van 2 voor 20euro maar dat is pas vanaf maat 92/98. Al denk ik dat sommige kindjes hier daar al wel inpassen hahaha.
@Napoleon: aaaah das ook sneu....wel fijn dat het niet gehecht hoefde te worden. @ikheid: jaaaa jannes doet het super....echt een scheet van een beest. @ff ego: Seeger zit ineens helemaal onder de galbulten!!! Echt ineens. Waarschijnlijk van een huggie luier....mensen met ervaring?
boehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....ik ben dus ook one of the guys.....heb ook een litteken op mijn kin wahahahhaa..... @hema: vind het ook te duur geworden!!
Galbulten??? Geen ervaring mee maar beterschap voor Seeger! Anders ff ha bellen wat je er tegen kan doen.
Ik koop veel bij de WE voor lukas. Is ook volgens mij pas vanaf maat 98 ofzo. Het is wel iets duurder, maar kwalitatief erg goed. En in die grotere maten doen ze er vaak ook wel wat langer mee, dus dan haal je dat er wel uit.
Sssstttt, ik ook. Maar je ziet hem gelukkig bijna niet. Ik heb wel een litteken op mijn voorhoofd die je nog goed ziet. Was een jaar of 8 en was op een muurtje aan het lopen met een vriendin en bij elkaar passeren kukelde ik eraf, met mijn voorhoofd op het muurtje. Gat in mijn hoofd... Wel gehecht en niet erg netjes helaas!
Nog even over de hema trouwens, ze hebben er de laatste tijd we veel leuk speelgoed en zo! Zag nu ook wat leuke dingen voor lukas z'n verjaardag te vragen. Meeste nog onder een tientje.
Oke dan ga ik daar ook eens een x kijken als ik in de stad ben. Hier in het centrum in de wijk zit een shoeby maar kwam er laatst achter dat de shirts maat 92/98 toch echt te klein aan het worden zijn dus moet nu naar de 104 want heb daar nog geen gewone maat 98 kunnen vinden. Ook heel fijn dat hij ineens gaat groeien als ik net allemaal nieuwe dingen voor hem heb gekocht
Ja, er zijn wel veul woorden die zowel in Groningen als drenthe gebruikt worden. Maar zelfs binnen groningen zit er ook weer verschil in. Zo zijn er wel 4 of 5 verschillende uitspraken om het getal 4 uit te spreken... afhankelijk of je in de stad, noord, oost of west groningen bent... ik kan het wel verstaan, althans iig het stadsgronings zoals mijn opa en oma dat spraken. de leuksten (klinkt soms wel wat negatief maar moet er altijd wel om lachen ): 't is nait aal doage kovvie mit kouke (het is niet altijd feest) doar komt gain gebak oet (het is allemaal hetzelfde) dei nait old worr'n wil.mout zuk jonk ophang'n (als je niet oud wil worden moet je je jong ophangen) Ken ik ja nait roeken: dat kan ik toch niet weten? n kloet in de strotte heb'm: een brok in de keel hebben Jacht deur de ribben: snel verteerbaar eten Biet 'm in de rugge: inhalen k Bin dik zat: ik zit vol Lutje boxem schieter: klein kind kop d'r veur holl'n: niet opgeven! moieh... de pokkel knapt mie zowat: ik heb teveel gegeten aangetrauwt proeksel: je schoonfamilie oh ja, ff opgezocht maar 4 kan je zo uitspreken: vaaier / vaier / vair(e) / vaar / vare schuddelbaank: aanrecht en schuddeldouk is een aanrechtdoekje/vaatdoekje en zo zijn er ook 6 woorden voor afstandsbediening... knipdeuze / knipdeuske / toavelknipper / ofstandsbedainen / flipperkassie / kenoalflipper en een airbag is een plofpuut (puut = zakje) nou ja... iig
Ja kei druk hier op het werk Hahahaha 'OH...KONT!' Balen dat je nu niks hebt voor je sm. Kun je morgen alsnog op pad.. Litteken op onderkin: heb ik niet. Wel couperose in mijn gezicht en hals. Dààr baal ik pas van! Als ik uitgezwangerd ben ga ik ze weg laten schroeien. **** Een toename van kleine bloedvaatjes (teleangiëctasieën) in het gelaat wordt couperose genoemd. Het bestaat uit vele (tot ontelbare) zeer kleine bloedvaatjes in de huid in het gelaat. De vaatjes verdwijnen nooit vanzelf. Couperose wordt door veel mensen als cosmetisch storend ervaren. **** Ik kan niet w8en totdat ik bij de Shoeby los kan gaan voor Jayden, nog ff wachten, want Jayden zit nog in 86. Galbulten? Van luiers? Geen ervaring mee.. Beterschap! Wij hebben Aldi-luiers.
hihi jammer dat meike een meisje is gelukkig zit het wel onder haar kin dus niet echt in het aangezicht. Het kwam omdat ze heel hard rende op de creche (Dat mag niet) en ze liep op sokken (doet ze normaal altijd uit) en toen ging ze plat voorover. Bloedde als een rund en ook dat kinvet kwam eruit... leidsters hebben nog een trauma