Am: hier ook altijd met de m-speen, desnoods voeding wat aanmaken met Nutriton, daar wordt het wat dikker van (1 schepje maar) en de dop en heel straks opdraaien, inclusief de bodem vd fles, dan moeten ze ook stevig zuigen.
Zo.. inmiddels gezogen, was opgevouwen en toch maar weer een nieuwe was erin gedaan. Gelukkig gisteren de bedden verschoond, dus die was heb ik ook weer gehad. Manlief is op jacht voor bedbodems. Ben benieuwd.
CM hele gave taart!! Wat ontzettend mooi! Gefeliciteerd met Lukas! Am Lyanne doet ook ongeveer 10 minuten over een fles. Was prima volgens het cb. Ik draai de dop wat strakker als ze er te snel over doet. Franka zal je even pb-en over de data. Eylem bedankt voor de gratis foto's tip! Heb voor Lyanne het babyboek van lief! gekocht voor sinterklaas en heb nu al een mooie voorraad foto's voor daarin en wat andere mooie foto's. Ikheid jij nog bedankt voor de puzzel-tip! Die met die silhoutten zijn inderdaad erg leuk! Had vandaag nog even bij de hema gekeken, maar daar hadden ze niet zoiets. Zo even online kijken.
Ka: leuke avond uit gehad! Jullie kunnen weer ff vooruit.. dadelijks de kids weer thuis, ook fijn weer!
@Pamsie fijne avond gehad dus :d @Ka jij ook leuke avond gehad :d @franka mijn pb heb je al gehad toch? @ikheid goed bezig! @hier net naar de intocht geweest, laetitia vond het maar eng haha maar uiteindelijk toch met sinterklaas en 6!pieten op de foto geweest zijn zooo leuk geworden haha. nu weer lekker thuis zo lekker tosti eten
@ikheid: veel plezier @spikkel: leuke foto @franka: voor mij geldt het zelfde. lunteren is ook leuk, data heb je balen dat tomas dus idd wakker werd @ka: ook een leuke avond gehad dus leuk fotoboekje van lief!
@ikheid veel plezier! @hier straks wasje afhalen en verder rustig aan doen, laetitia heeft nog niet geslapen teveel indrukken denk ik haha
@Ikheid, veel plezier op de verjaardag. @Am, fijn als ze allebei zo lekker tegendraads doen. 1,2,3 speen is groter als de s en m. De gewone spenen hebben een gaatje en een 123 speen een streepje waar dus de voeding nog sneller uit komt. 123 is eigelijk een soort pap speen voor dikkere voeding. Ik deed wel eens bij de s speen het gaatje net iets groter prikken met een naaldje. @Eylem, thanks voor de tip zal straks eens wat foto's bestellen. @Spikkel, leuke foto met sinterklaas. @Caromama, zo wow zeg wat een geweldige taart en dan die cupcakes in dezelfde styl. Echt super leuk zeg. Echt knap gedaan. @Pamsie en Ka, jullie hebben een gezellige avond zo te lezen. Leuk! Hier was de sinterklaasochtend met de gebroeders ko echt super leuk. Alle kids hebben heerlijk gedanst en pepernoten gesnoept. Daarna zijn we nog even wat gaan drinken met z'n allen. Net nog even naar de stad geweest, manlief loopt al weken te zeuren om een xbox360 was het gezeur beu dus manleif heeft eindelijk zijn speeltje. Heb er al heel de middag geen kind aan. haha.
Hahahah Jewe, dus hij kan z'n lol niet op.. helemaal in het spelletje verdiept. Leuk zeg die Sint-middag, klinkt allemaal erg gezellig. Spikkel: Laetitia nog gaan slapen? Ik was wat eerder terugegaan naar huis met Jayden.. pfff wat een bejaardensoos zeg, niks voor mij en dan al dat gepluk, ge-aai en gekus bij Jayden, gatverdamme! Mannetje staat nu te koken, ik heb de was opgeruimd in de kasten/lades en Jayden heeft een potje op, wij eten namelijk erggekruid vanavond. Jayden krijgt lekker optijd een papfles en dan kan ie mooi z'n bedje in, die is hartstikke moe. Na het eten koffie en wat lekkers en dan lekker helemaal niks doen. Heb er nu al zin in.
@ikheid neej laetitia is niet meer gaan slapen, die zit nu lekker met papa in bad en gaat daarna lekker naar bedje.. Nee ik hou daar ook niet echt van.. @jewe klinkt heeel gezellig @hier vaatwasser al ingeruimd, manlief zit met laetitia in bad, die gaat straks naar bed en dan avond
@ Jewe: Leuk dat de Sint-middag geslaagd was. @ Ikheid: Oh vreselijk hè, zo'n bejaardenverjaardag . @ Spikkel: Wat goed van Laetitia. T. heb ik al gevoed en die ligt al in bed, want die was zo moe dat hij alleen nog maar kon huilen, maar slapen...ho maar. Niet dat hij nu slaapt, maar goed... A. gaat er zo ook lekker in. En grote A. gaat vanavond om 22.00 uur ofzo naar de kroeg.
@Am vanavond voor jezelf dus! @hier laetitia ligt op bed vaatwasser draait nu wachten op vriendin en dan koffie
@ All: Ik ben zo vrij geweest om Marijn en Surf even een pb via FB te sturen over de meeting. Ze zijn niet meer zoveel op zp, maar vinden het misschien evengoed leuk om mee te gaan.
Surf is nog wel veel op ZP maar niet meer hier ik zie haar wel vaak bij de zwangerschapstopics posten namelijk Spikkel, wat een leuke foto! Jewe, oh heeeeeeel herkenbaar, succes, je hebt de tv ook nooit meer voor jezelf hier sinds een maandje een Playstation in huis waar manlief echt al jaren over blert. Maar goed. Ikheid, veel plezier vanavond met z'n tweetjes! Am, hopelijk een rustige avond dus. Mijn man zou eigenlijk ook weggaan maar is niet doorgegaan, hmmm, wel jammer dat ik nu dus alsnog geen tv kan kijken Hier een rustig dagje gehad, Irem was erg moe dus die is net ingestort en naar bed gegaan, verder weinig beleefd...