@ Eylem: A. mag dus echt niet PS-en hè op zaterdagavond. Toedeloe!!! @ Franka: Was 't lekker? Vriend van A. komt nu hierheen geloof ik en dan gaan ze. Maar de laatste (wacht)loodjes wegen het zwaarst hè, dus ik word steeds ongeduldiger. Straks is mijn zin in de koekjes helemaal weg, dat zou toch ook zonde zijn .
@ka, hebt pb @TM & caromama: zouden jullie je mogelijkheden nog even willen doorgeven? @eylem: wil je eigenlijk ook mee naar meeting? Ja toch?? MIsschien dat ik het gemist heb, maar had nog niets gehoord van je...
Am veel plezier wat zijn het eigenlijk voor koekjes? toch niet met van die suikerkorrels erop he want dan word ik jaloers Ka hopelijk slapen ze vannacht weer zo goed! Franka nee ik ben niet zo 'meeterig' en bovendien ben ik tegen die tijd hoogzwanger dus ook niet zo heel praktisch Ik ben maar aan het patiencen geslagen, moet toch wat...
@meeting: leuk mirjam ook @am: haha zin om te snaaien jullie steken me aan. @cm: weltrusten @ka: zo dat hebben ze goed gedaan @ps3: hier ook maar echt niet op zaterdagavond hoor! dan kijk ik "ik hou van holland"
@ Eylem: Het zijn van die kleine chocolate chip cookies, die zeg maar in zijn geheel in je mond passen. En dat is dus omdat de koekjes zo klein zijn hè, niet omdat mijn mond zo groot is . Jammer dat je niet meegaat, maar ik had er al rekening gehouden...bange poeperd als je bent
@am: geniet van je koekjes en tucjes en rosé @eylem: prima hoor! was al bang dat ik je 'vergeten' was wat ook leuk is om te spelen is UNO...
En het deels jatten en elders laten drukken? Wij hebben ons kaartje bij vistaprint laten drukken. 50 euro voor 60 kaartjes. Bekijk bijlage 200234
@am: ja, het is zo'n avond en morgen maar weer balen dat alles mijn mond weer in is gegaan, maar goed dat hou je toch @eylem: kan ook online: UNO KAARTSPEL - Spel: Uno kaartspel online spelen
Oh ik speel nu gewoon heel degelijk patience op de computer maar meestal speel ik ff tussendoor een spelletje op mijn telefoon ofzo. Op mijn laptop heb ik ook wel 'echte' spelletjes staan, van die dash games, diner dash enzo, maar ja die doet het weer eens niet.