Xander, Eva en Meike konden ook niet tegen huggies, maar galbulten??? wel enorme luieruitslag. Femke heeft er geen last van gelukkig (ze hebben sinds kort huggies op de creche)
Kinvet? Brrrrrr! Maar jemig zeg, dan is ze hard gevallen en wat een 'geluk' dat het niet in haar aangezicht zit..
Whahaha! Weer wat geleerd vandaag! Hoewel ik soms al moeite genoeg heb om mijn brabantse collega's te verstaan!
volgens mij zijn er bijna geen mensen zonder littekens in het gezicht... Ik heb zelf een hele dunne op van mijn neus naar mijn bovenlip, toen ik 3 was gekrabt door de kat... (tsja ik wilde niet luisteren ) soms word er gevraagd of ik een hazelip heb gehad... nou ja... en ik heb onder mijn lip, maar die valt precies in de plooi een litteken van 2 tanden die er dwars doorheen kwamen toen ik op vakantie uit het stapelbed viel met mijn kop op een stoel... zit ook een klein deukje in mn jukbeen maar die kan je gelukkig alleen maar voelen (van diezelfde val) Xander heeft een litteken op zn voorhoofd, toen ie een jaar was ging ie op de bank staan en viel voorover op de salontafel en Eva heeft een litteken naast haar oog van een stok die er tegenaan kwam toen ze bij haar oompje in de tuin aan het zwaardvechten waren...
Hmmm, ik moet ook nog wel wat kinvet kwijt, maar of dat nou de ideale manier is?!?!?! Maar eh, dan is meike in ieder geval een stoere chick met een litteken onder d'r kin!
oh ja... bij de gyn geweest en daarna nog even naar tuinland om de voortuin nog ff op te leuken . Controle was goed, beebje is idd helemaal ingedaald nu en zit vast, dus dat waren de weeën van zaterdag. Lopen gaat nu echt wel moeilijk trouwens, kom amper vooruit. Was ook nog voldoende vruchtwater beneden genoeg en boven haar billen zit echt nog een hele plens vw. Uit ervaring weet ik dat het vaak meeplenst met de baby . Wat ik wel apart vind is dat de gyn mijn bloeddruk altijd 10hrr hoger meet dan de vk's. Nou en verder ga ik nu echt definitief niet daar bevallen. Mijn vk mag daar de bevalling niet doen, maar het kan wel zijn dat ik een vk van het ziekenhuis krijg of een arts-assistent. Tsja... dan zie ik niet in waarom ik niet gewoon met mijn eigen vk zou kunnen bevallen, ja maar dat was een klinisch verloskundige, alsof dat veel uitmaakt, ze mag echt niet meer dan mijn vk in het umcg. Donderdag weer naar de vk!
Gelukkig was alles goed Napo en ligt het dametje mooi ingedaald! Maar wat raar dat je jouw VK niet kan hebben? Zullen wel weer regeltjes enzo zijn.. Nu dus ff rustig aan doen!
ik heb net trouwens, heel erg..., een oliebol gehad er stond een kraam naast de tuinland en ik kon het niet weerstaan...
Gehad of gewoon zelf genomen?! Hihihihi.. Lekker toch! Eentje moet toch kunnen vind ik en erg knap ook, als ik daar had gestaan had ik er zeker 2 (of wel meer) in m'n mik geschoven Pfff... ik ben zó enorm aan het schransen de laatste tijd. Manlief zei gisteren ook al dat ik wat dikker leek (kon wel janken, maar ik doe het allemaal zelf).
@ napo, fijn dat alles goed was en dat ze al helemaal ingedaald is. Ik had tegen het eind ook zo'n moeite met lopen. Net of er een basketbal tussen je benen geklemd zit! Toen ik vanmiddag uit de stad kwam rijden zag ik ook de oliebollen kraam weer staan. Het is dat ik de auto daar niet kwijt kan en dat ik net daarvoor een patatje naar binnen had gewerkt in de stad anders had ik er wel een gehaald! Lukasis ook echt gek op oliebollen. Ik koop er vaak een paar extra voor in de vriezer. Dan kan hij ook nadat de kraam weg is af en toe nog een oliebol eten.
Nee beleid van het martiniziekenhuis, dus ik blijf nu lekker bij mijn eigen vk en ga dan naar het umcg daar mag ze het nl wel doen