Hihi ja mooie naam hè Ik vind Anne erg mooi, matthijs helaas niet hij heeft nl een oom die zo heet, oh had, hij is vorig jaar overleden. Mijn pop vroeger heette trouwens Anneliesje hu? dat bedenk ik me nu pas... zie je, zat er al vroeg in. Die pop hangt trouwens momenteel aan de ooievaar denk dat de haren dan helemaal niet meer te kammen zijn . Vind Anne ook een mooie naam vanwege het liedje van Herman van Veen.
Zo, ben er! @kris: dat geeft toch niets meis! Ik wilde gewoon even zeker weten dat ik je niet 'vergeten' was
Maar goed, ik begin te bazelen. Ik ga slapen! Tot morgen! Iedereen slaap lekker en morgen gezond weer op! (zei sonja)
@ Pamsie: Slaap lekker! @ Kris: Jammer dat je er niet bij bent bij de meeting. Ik dacht het al wel, om precies de reden die je noemde. Begrijpelijk! @ hier: T. is gelukkig lekker verder gaan slapen.
Truste voor iedereen die gaat slapen.. ! Wij kunnen uitslapen morgen.. maar ja zal je zien dat we om 08u klaar wakker zijn..
WHOEHOE!! Ik heb net de kerststal van Little People gescoord!! Ik wist via een vriendin dat hij vanaf 00.00 uur vandaag via trekpleister.nl verkrijgbaar was...Er is altijd zo'n run op die stal omdat hij maar beperkt verkrijgbaar is...JEEH! (dus voor wie nog een sint/kerstkado zoekt )
@ Franka: Leuk! Ik moet ook nog wat Sinterklaascadeautjes idd en ook nog wat kerstcadeautjes. Ik heb al een blokkenwagen en timmertafeltje (noem je dat zo?) en ik wil iig nog vingerverf kopen. En voor T. ook een paar kleine dingetjes.
helaas eigenlijk boven mijn sint budget wat er nog over is.. Ik heb al een slee.. een speeltentje ( maar die had ze eigenlijk al van de Ikea maar die moest terug omdat hij toch niet veilig was stond op de site ) klei, een kartonnen boek van winny the pooh ( had ik eigenlijk al lang geleden gekocht, maar even weg gelegd ) moet nog iets kleins bij ..