We beginnen opnieuw! April 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Wonder 1980, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    oh en dat speeltentje hebben we gisteren in haar schoen gedaan omdat we niet konden wachten om hem te geven.. flauw van ons he.. maar goed weten we in ieder geval al dat hij leuk is want ze heeft er zowat de hele dag mee gespeeld..

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Kris: Oh ja, een slee wil ik ook nog, misschien voor de kerst...alhoewel...wel een beetje groot voor onder de boom denk ik, hahaha. Waar heb jij 'm gekocht?

3. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Wij doen hier niet aan SInt: daar snapt Tomas toch nog niets van. Ik heb een paar weken terug wel wat nieuw speelgoed voor hem gekocht omdat hij echt aan iets nieuws toe was: blokken bij de Action, Kleurboek en potloodjes en Ark van Noach van Little People... Kon wel gaan wachten tot Sinterklaas maar dat zag ik niet zo zitten...

Met Kerst doen we alitjd kadootjes onder de boom met mijn ouders/broer en schoonzus. Dan krijgt hij van ons de boerderij van Little People ( lijkt wel of ik aandelen heb bij dat bedrijf :D).

Wat hij van ouders krijgt: geen idee, van broer krijgt hij in ieder geval de dierentuin van (jawel) Little People :D

Heb ook nog een keukentje staan, maar die bewaar ik voor zijn verjaardag :D

Voor Guusje heb ik eigenlijk nog niets, maar goed, die is ook wel erg klein nog :D

4. Amethist

@ Sinterklaas: Wij vieren het al jaren met de familie van mijn moeder, dit jaar dus ook.

@ Kerst: Vieren we altijd bij en met mijn vader en stiefmoeder enzo. We trekken lootjes en de cadeautjes komen allemaal onder de boom.

Ik heb echt nog geen idee hoe ik het wil gaan doen als A. wel iets van Sinterklaas snapt. Ik zou het leuk vinden om Sinterklaas dan gewoon met ons gezin te vieren (dus A. en ik en de kids), maar met mijn ouders is ook wel weer leuk. Maar ja, dan zou ik het dus 2x vieren; 1x met mijn vader en stiefmoeder (en dan ipv kerst bijv.) en 1x met familie van mijn moeder. Vind ik eigenlijk ook weer een beetje veel van het goede...

5. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Lastig is dat ja...

Wij doen nu kado's met kerst...Als de kids straks in Sinterklaas geloven doen we het met de Sint en als ze dan allebei niet meer geloven weer met kerst..

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    De slee hebben we bij de hornbach gehaald van de week. Zo`n plastic ding met een beetje een zitje erin. Ze kon er prima in zitten zit alleen een beetje een lullig touwtje aan maar daar doen we gewoon een ander touw aan.

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Wij doen trouwens niet aan kerst althans niet aan kadootjes met kerst. Eigenlijk deden we ook geen sinterklaas, maar mijn schoonouders doen het al met de andere kleinkinderen ( zijn 8 en 11 ) en vroegen of we dit jaar niet eens mee-deden. Dus vandaar toch maar. Geen idee wat Sanne van hun krijgt in ieder geval snowboots..

8. Amethist

Als ik verstandig was zou ik nu naar bed gaan.... Ik heb ook eigenlijk wel zin om in bed te liggen, maar heb geen zin om mezelf van de bank te hijsen en alles hier op te ruimen...

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ik denk dat wij eens gaan... tot morgen w.s....

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @am: ken het probleem...maar goed, ik lig wel in bed en kom er ook niet toe om de boel af te sluiten...terwijl ik wel zin heb om te gaan slapen...Morgen weer vroeg dag...Manlief ligt naast me al te slapen...

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Weltrusten dames !

12. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Bedenk me dat ik Tomas natuurlijk wel met Sinterklaas de kerststal kan geven :) Wij zetten altijd op 6 december de boom, dus kan die er gelijk onder en kan hij er lekker mee spelen :)

13. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Slaap lekker kris!

14. Amethist

@ Kris: Slaap lekker!

Ja, ik ga ook hoor. Lekker in mijn 1-tje in het grote bed liggen :D.

Toedels! En tot morgen.

15. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Ik ga dan ook maar afsluiten...Weet niet of ik er morgen ben ivm visite, maar maandag ben ik zeker weer van de partij :D

Slaap lekker meiden!

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden, had een pb van franka!
    wat lief dat jullie nog aan mij denken, terwijl ik jullie zo enorm verwaarloosd heb!

hoe is het met iedereen??
    ik hoop dat alles ok is! ook met de nieuwe kindjes die er allemaal alweer zijn bijgekomen!

las op blz van dit topic dat er wat strubbelingen zijn geweest, wat jammer, hopelijk nu alles weer ok!

hier ook alles goed, ben inmiddels (na een ma) zwanger van ons derde kindje. het lijkt nu allemaal goed te gaan (afgelopen maandag was de echo in ieder geval helemaal goed!)

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen! :)

Surf, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Kadootjes; hier vieren we kerst met mijn moeder + zusje + vriendje, dus ik moet nodig eens wat gaan kopen. Voor Irem ben ik natuurlijk al klaar ;) heb twee puzzels en een magneetbord van Nijntje, hadden ze bij de Blokker en leek me wel erg leuk, ze is gek op magneetjes. Ik wilde ook nog een aquadoodle maar ik vraag wel of mijn zusje die wil geven, want ze krijgt al zoveel.

Hier een prima nacht gehad, Irem heeft de hele nacht doorgeslapen dus een stuk beter dan gisteren. Ik heb alleen echt de halve nacht wakker gelegen :( misschien overdag teveel geslapen. Ga zo maar eens even op schiphol.nl kijken, mijn zusje vliegt vanochtend naar Geneve maar vrees dat ze wel last zullen hebben van de mist

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @pamsie: ik was hier en daar wat aan het lezen en ik wilde je nog zeggen dat thijmen altijd reageerde op champignons. dat heb ik dus mar 9 maanden laten staan. vanaf dat ik er achter kwam (met 8 weken ongeveer) huilde hij een stuk minder!

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Morning ladies!

Ff bijlezen..

Am: nee ik zou ook niet weten hoe Janne te bereiken. Misschien een
    PB sturen via ZP?

CM: woow een lange, drukke dag gehad gisteren.

Napo: mooie wagen en lekker groot!

Ka: das netjes, dames allebei uitgeslapen.

Am: hahaha jij met je koekjes en al dat andere lekkers.
    Hahahaha, stemmetjes in je hoofd..

Mirjam en CM een date; leuk, gezellig!

Franka: ooh die vent van jou houdt ook van lekker èn veel!

Mirjam: sterkte met je sm, knuffel!

Oma van Am kon goed sparen, das echt veel geld alleen aan kleingeld.

Lieze de avond goed geslapen, lekker!

Kris: o ow, wat een actie, duur logeerpartijtje.. hahaha!
    Have fun samen met je mannetje! En nogmaals van harte met
    jullie 14-jarig jubileum!

Napo: jij met je pop, grappig!

Kris & Eylem er niet bij: erg jammer dames, maar het is vrijheid
    blijheid.

Iedereen flink wat aandelen in Sint & Piet, tjongejonge, wat wordeen
    de kids weer verwend.

Lastig Am met je moeder en stiefmoeder..

Hier vieren we Sinterklaas bij ons htuis met mijn zusjes, ouders,
    schoonmoeder en zwager. Eerste kerstdag met familie van manlief eten en
    2e kerstdag met mijn familie eten. Dus alleen met de Sint doen we cadeautjes,
    anders wordt het wel erg duur..

Surf: eindelijk meis! Gefeliciteerd!

Eylem: een magneetbord?! Wat gaaf! Ga meteen ff op site van Blokker kijken.
    Fijn dat Irem goed geslapen heeft, jammer alleen dat jij veel wakker hebt
    gelegen..

Hier: Jayden werd helaas al rond 5 uur wakker.. dus wij zijn gaar! Hahaha!
    Ik ga zo nog ff een blousje van Jayden strijken, ff douchen, aankleden en dan
    Jayden afspoelen onder de douche, later vanmiddag naar Tilburg.

xxx

20. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    zo bijgelezen ff kijken wt ik onthouden heb..

@Kris duur grapje! Geniet van je dag vandaag!

@Napo lieze de hele avond geslapen :D

@Napo en pams krijgen vandaag kraambezoek Gezellig!

@ikheid zoo dat was wel heel vroeg!

@sinterklaas, hier al aardig wat cadeautjes :
    - Boekje
    - 2 puzzels
    - krukje
    - rompers
    - ovenwandjes voor bij dr keukentje
    - sokjes
    en dan ga ikvolgnde week nog ff voor wat kleine dingetjes kjken

Wij vieren het hier met een vriendin familie doet niet mee

@kerst dat vieren wij ook alleen dan kleiner..

@hier 9 uur wakker, vandaag de eerste kitten weg morgen de rest en dan geen kittens meer whoehoe :d dan kunnen ze ook niet meer komen want de heren zijn gecastreerd en de eerste dame is gesterriliseerd

Deel Deze Pagina