@ am, ja het is hier ook best mistig. Maar wilde er wel even uit en heb me voorgenomen voor van die kleine stukjes niet meer zo snel de auto te pakken. Lukas vond het trouwens prachtig, fietsen in de mist. Ik heb wel alleen op fietspaden gefietst en waar dat niet kon op de stoep. Op de openbare weg vond ik met die mist niet zo'n geslaagd idee. @ jewe, zijn bij jullie ook de supermarkten op zondag open? Je hoort het steeds vakere. Ben benieud wanneer ze daar hier mee gaan beginnen. Ik zou het wel makkelijk vinden!
Volhouden. Ze zeggen dat het een week tot tien dagen kan duren om een voeding af te bouwen toch? Je zou eventueel net de druk af kunnen kolven, maar niet verder kolven, want dan ga je juist weer produceren. Gaat het nu wel goed met het drinken uit een fles?
Ik red het qua stuwing gelukkig wel gewoon tot de volgende voeding, dus kolven is net niet nodig, maar het is wel lastig. Nou ja, als ik de voeding van 11.30 uur iig maar goed heb afgebouwd voor ik weer ga werken. De voeding van 15.30 uur kan ook wel als ik alweer werk. Of ik nou thuis of op mijn werk zit met stuwing, dat maakt dan ook weer niet zo veel uit. Met het drinken uit de fles gaat het nu prima gelukkig. Ik ben alleen nog een beetje aan het zoeken naar de hoeveelheid wat ik hem moet aanbieden. Ik gebruik de Difrax, eerst met de s-speen, maar dan dronk hij vaak nog geen 100cc, naar mijn idee omdat het hem teveel moeite kostte en hij dan dacht "Toedeloe...laat maar lekker". Nu heb ik 2 dagen de m-speen geprobeerd, maar dan gaat het weer zo snel dat hij heel erg morst. Gisteren heeft hij de fles 150/5 tot de laatste druppel leeg gedronken, vandaag een 180/6 gemaakt en daarvan heeft hij 60cc laten staan...
@ikheid veel plezier in tilburg! @Am toch wat luiers kunnen krijgen fijn! @kittens hier nog 3 die worden morgen opgehaald en dan zijn we weer met de vertrouwde clubvan dieren @jewe hoe is het? @hier net ff naar de c1000 gelopen.. Net gehoord dat 1 van onze kittens weg is gelopen..wel erg jammer en we hopen dat hij terug komt.. WAs de kat van mn broer en schoonzusje..
Ik heb zojuist deze besteld op een canvasdoek van 60x80 .. was een actie van WIJ.. en ik kon het niet laten
Bij de difraxfles kan je ook de flow beïnvloeden door de onderkant strakker of losser te draaien Dus je doe de fles in zijn mond en dan draai je de onderkant een beetje losser . En je hebt ook van verschillende merken spenen, dat maakt ook nog vaak veel verschil. Dus tsja... ff proberen dus Femke kon bijv helemaal niks met de difraxfles, met de avent ging ze erg knoeien, maar de tommee tipee flessen gingen super, ook omdat die echt een brede speen hebben en dus meer op een borst lijken. De difrax was te smal voor haar.
ja hij is leuk he.. maar wilde eigenlijk weer eens een foto niet van Sanne.. maar ja.. kon maar niet beslissen en toen werd het plots toch deze.. ha ha..
Even snel vanaf de tel terwijl ik op m'n eten zit te wachten. Kris, super mooie foto!! Am, gelukkig toch nog luiers kunnen krijgen! Cm, alles overleefd!!! Surf, gefeliciteerd!!! Janne, heb ik een nummer van als het goed is dus kan haar anders wel een smsje sturen over de meeting. Dacht tenminste dat het daarom ging. Meer heb ik even niet onthouden. Noah gaat steeds beter, vandaag al 2x een beetje minder beademing en tot nu toe gaat dat allemaal nog goed! Het is niet veel en ze doen ook hele kleine stapjes maar ben er super blij mee!!
@ Ingrid: JEUJ!!!! Supergoed dat Noah al met wat minder beademing kan. Gefeliciteerd!!! Ja, als jij Janne een sms zou willen sturen, dat zou super zijn!
@ingrid jeeeeujj elk beetje is dr 1 :d @Kris wat een leuke foto :d @hier laetitia op bed dus lekker avond!
Ingrid meis wat heerlijk dat het de goede kant opgaat met Noah!! Kris WAUW wat een ontzettend gave foto zeg!! De kleuren zijn ook zo mooi! Am, hmm, lastig van je borst....als het de moeite niet is om af te kolven zit er niets anders op dan afwachten vrees ik CM, leuk zo'n extraatje! Ikheid en leuk gehad? Spikkel fijn dat bijna alle kittens nu weg zijn Hier ligt mevrouw dramaqueen ook op bed, hehe. Ze was een beetje lastig vanmiddag maar goed, helaas was het ook niet echt weer om wat te gaan doen. Ze heeft wel weer wat nieuws; hoe harder wij 'nee' zeggen, hoe harder zij gaat lachen....dus dat is weer een nieuwe uitdaging.
Kris wat een ontzettend gave foto!!! Mooi voor op canvas inderdaad! En lekker een weekendje met z'n 2en. Geniet ervan! Ingrid wat fijn dat het weer iets beter gaat met Noah! CM daar heb ik nog nooit van gehoord, sinterklaastoeslag. Wel mooi meegenomen! Eylem hoe gaat het met jou en je zwangerschap? Goed te doen? Jullie raden het nooit... Lyanne heeft uitgeslapen tot........................................................... 8.30!!! :-D Helaas was Elisa om 7 uur wakker haha! Die slaapt nooit lang uit jammer de bammer.
@ Eylem: Je had je handen vol dus aan Irem. En dat lachen als je nee zegt komt me heel bekend voor. A. doet echt al tijden. Vreselijk, vooral omdat ik 9 van de 10 keer ook mijn lachen niet in kan houden . @ Ka: Wat goed van Lyanne. Volhouden! Ik heb als het goed is mijn Lodger Shelter verkocht. Ik had 'm voor 30,-- te koop staan op Marktplaats en had vandaag een mailtje van iemand die 'm voor 25,-- wil komen ophalen. A. ligt al op bed, T. heb ik net gevoed, dus die zit nog even uit te buiken , ik ga aan de koffie en zo lekker SYTYCD kijken.
Ka, lief dat je het vraagt, met mijn zwangerschap gaat het over het algemeen prima - ben soms wel moe maar dat is eigenlijk alles op het moment dus verder geen klagen. Zie wel een beetje op tegen de laatste loodjes straks met Irem erbij maar het komt vast goed. Wat goed dat Lyanne zo lang heeft geslapen! Am, oh dat is echt fijn dat je weer wat verkocht hebt. Ik zit hier een beetje in slaap te vallen achter de computer...ga maar even onder de douche staan
Weet er iemand hier nog een cadeautje elektisch en zeker geen hout hout hebben we al meer dan genoeg..
@Kris, wat een ontzettend leuke foto. Mooie kleuren. @Eylem, oh hemel dat gaat idd een uitdaging worden. @Ka, wat heerlijk dat Lyanne zo lang heeft door geslapen. @Ingrid, wat goed dat het beetje bij beetje beter lijkt te gaan met Noah.
Ik wil morgen eens proberen wat leuke en mooie foto's van T. te maken, maar ik ben niet zo goed in foto's maken. Dussss....iemand nog tips.