ja dat is i.d. wel dunner geworden. Was bij Sanne ook hoor rond die leeftijd. Ze had een bos met haar toen ze geboren is, maar dat viel helemaal uit.. nu gelukkig weer wel haar..
ARGH! Het is al 00.40 uur . Ik donder op naar mijn bed, want morgen gaat om 06.30 uur de wekker weer...
hij is trouwens sowieso veranderd zeg ! Mooi mannetje hoor .. hij kijkt zo lekker wijs uit zijn oogjes..
oe ja.. dan moet je gaan slapen.. hier gaat de wekker om 09u .. En dan ga ik HEEEEEEL gauw mijn meisje weer ophalen.
Qua haar is hij nu precies zo'n man die net kaal begint te worden. Zeg maar het punt waarop het haar eerst dun begint te worden alvorens het uitvalt .
Dank *TROTS*! En ja, hij is heel erg veranderd. En we hebben nog steeds geen idee op wie hij nou lijkt, hahaha.
Am, is inderdaad dunner geworden! Gelukkig groeit het ook allemaal weer bij! Hij lijkt niet echt op kleine A. of wel?
@ Ingrid: Nee, hij lijkt totaal niet op kleine A., ook niet op de grote trouwens, hahaha. Oooohhhh, nu zit ik hier nog steeds :x! Ik ga echt nu hoor, anders ben ik morgen zo gaar als wat.
OMG, wat een vreselijke nacht heb ik achter de rug. Ik lag er om 01.00 uur ofzo in en T. werd wakker om 03.15 uur ofzo en is wakker geweest tot 06.00 uur. A. is op een gegeven moment met hem naar beneden gegaan, om 04.45 uur ofzo, maar voor ik eenmaal weer sliep was het ook alweer iets van 05.30 uur. En toen ik om 06.45 uur kleine A. aan het wassen en aankleden was werd hij alweer wakker. Ik heb hem net getempt, maar hij heeft gewoon 37,2. Ik ga hem zo voeden en dan hoop ik dat we nog een beetje een ritme in deze dag gaan krijgen. Alle leuke plannen die ik had (even naar het tuincentrum en foto's maken) stel ik wel een dagje uit, want ik ben echt zo brak als ik weet niet wat en het enige waar ik momenteel zin in heb is slapen .
Heel zachtjes...ik geloof dat hij slaapt...heeft wel 20 minuten geduurd, dus hopen dat hij nu even flinkt doorslaapt, daar zal hij zich vast beter van gaan voelen.
topic vewijderen: nee sorry dan krijgen die meiden hun zin !!! de rest gelezen kris heeft een heerlijke avondje gehad T die heel erg veranderd is en zijn haar die lichter en dunner is geworden Noah die al iets minder zuurstof krijgt Jeuj je kaart komt er aan heb hem gister zelf met liefde gemaakt uhm uhm uhm ben het al weer kwijt hier vanmiddag even naar me s.zje even koffie drinken voor de rest even dweilen en de normale dingen van het leven
Dat is bij mijn meiden ook altijd zo... enorme bos haar bij de geboorte en na 3mnd gaat het uitvallen en dan komen ze hoogblond weer terug.