Hai meiden, @AM: aaaaaaaaah wat een klote nacht....vanavond dus echt vroeg naar bed!! @Franka: pfffffffff wat zul je geschrokken zijn!! Gelukkig is alles goed afgelopen!! @Surf: gefeliciteerd met je zwangerschap!!
@meeting: kan ik er vanuit gaan dat de meiden die meegaan alle kids meenemen die ze hebben ( haha staat er zo stom ) Kan ik een beetje een richtlijn doorgeven bij het reserveren
@ Jewe: Hm, nee, ik zou nu ook niet graag de weg op gaan. @ Franka/meeting: Ik neem denk ik alleen A. mee. Nou, T. is alweer wakker, maar goed, heeft hij toch 1,5 uur geslapen. Ik ga zo eens even douchen en dan zet ik hem erbij in de badkamer (past net ), kan hij gelijk even profiteren van de stoom, want hij is nog steeds hartstikke verkouden.
Oh ja, nog even snel een vraagje: Is het wel verstandig, nu T. zo verkouden is, om met hem naar buiten te gaan met die mist?
@am: denk als je T. goed inpakt dat het niet uitmaakt...Mist is alleen maar een wolk toch? Heb Janne pb gestuurd, als ik iets hoor dan horen jullie het ook
@Meeting: Ik heb net even gebeld om te reserveren, maaaaaar... De 21ste is de zaal al gereserveerd vanaf 3 uur. Dit betekent dat we er tot 14.00 in zouden kunnen, maar dan ook echt wegmoeten. Op 14 januari was de zaal wel beschikbaar en ik heb mijn lijstje er nog eens op nageslagen: dan kan ook iedereen (voor zover bekend)!! Dus: DATUM VAN MEETING WORDT 14 JANUARI 2012!!!
@Meeting: Hmmmzzzz dan kan ik waarschijnlijk niet mee..... Kan wel kijken of ik wat kan regelen, maar zoals het er nu uitziet wordt het lastig....