We beginnen opnieuw! April 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Wonder 1980, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Wonder: Oh neeeee!!! Je MOET mee!

@ hier: Volgens mij gaat dit een lange, lange dag worden. Hij is zo moe, maar het lukt hem gewoon niet om in slaap te vallen. Arm ding :(. En ik moet ook echt een andere speen/fles gaan uitproberen, want die m-speen van Difrax gaat echt te snel. Hij hoefde gewoon niet meer omdat hij zich elke keer verslikte.

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja dat kan wel maar dan komt het pas aan het eind van de middag, en ze had het nu wel nodig. Bedacht me alleen net bij thuiskomst dat ik nog naar het weeguurtje zou... Nou daar heb ik geen puf meer voor, moet zo meike ook nog uit de psz halen. Vraag wel morgen op het cb of ik ff tussendoor mag wegen. CB zit toch naast het kdv.

3. Amethist

Ik was trouwens wel even vergeten van A. dat het nog best een tijd duurt voor je je kindje eigenlijk kent. Nu T. bijna 5 maanden is heb ik pas goed door wat wél en wat vooral niet werkt.

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nee daarom, de psz is hierachter het huis, zit 1 rijtje huizen tussen dus dat doe ik wel, femke en lieze laten liggen als ze nog slapen.

Femke heeft ook nog geen interesse in het op een andere locatie poepen en plassen dan haar luier ;). En ze komen er vanzelf wel mee. Femke ziet het wel van Meike, ze heeft ook al wel een keer een poepje op de wc gedaan maar dat was meer omdat ik zag dat ze moest poepen terwijl ze geen luier om had ;)

5. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Jaaaaaaaaa!!!

Daar ben ik weer :D:D..

Eindelijk haha.. Mn lieve papa heeft gisteren heel lang met allerlei nieuwe software met mn laptop zitten knutselen, en hij doet het gewoon! Het gaat nog niet echt van harte, dus hoop dat ie t blijft doen, maar voor nu kan ik iig weer meekletsen!

Ik las wel gewoon met jullie mee op mn telefoon, maar daarmee kon ik dus niet inloggen en reageren op zp.. Ik was dus een van jullie gasten :p;)

Facebook daarentegen kon ik wel gewoon op, dus ik had al wel contact gehad met Am, vorige week, over de voorvallen hier en natuurlijk over de meeting ;)
    Dus Am thanks voor het doorgeven, en Franka, thanks voor het pb haha..

Ben blij dat ik er iig weer lekker bij kan zijn! :D

X

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Oh daar moet ik nog ff over nadenken ;) Moet met mijn ex ook nog ff afspreken welke weken (even of oneven) de oudsten hier zijn. Maar ik kom in ieder geval met 3 kids.

7. Amethist

Ja, mijn nicht (onze g.o.) vroeg pas aan me wat ik wilde als A. lag te slapen en zij moest even heen en weer naar school om haar eigen kinderen op te halen. Nou, je kan de school bij haar huis vandaan zien liggen, dus ik heb gezegd dat ze A. in zulke gevallen gewoon mag laten liggen. En als mijn moeder op A. oppaste op vrijdag toen ik nog werkte dan liet ze ook wel eens even snel de honden uit als A. boven lag te slapen.

Ik ga er idd ook wel vanuit dat het vanzelf komt ;), maar ik ben er serieus verbaasd over dat zoveel kindjes er echt al mee bezig zijn.

8. Amethist

@ Chloe: JEUJ!!! Gezelliiiiiiiiiiiiig!

9. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Jaaaaa!! Hahaha is die blindedarmontsteking toch nog ergens goed voor geweest :p Mijn papa vond het zo zielig dat ik thuis lag zonder laptop, ik heb hem nog nooit zo snel iets zien maken haha, normaal moet ik er weken om zeuren :p

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @chloe: haaaaaaai!!

@napo: prima, ga ik even uit van 3 kids...een paar meer of minder maakt op zo'n grote groep uiteindelijk ook niet zoveel uit :)

11. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Haaiii :D Wat een verademing zeg.. Niet alleen kunnen lezen, maar ook nog eens echt op jullie kunnen reageren :p

12. Amethist

@ Choe: Hahaha, ja, dan blijf je toch papa's kleine meisje hè, LOL :D.
    Balen zeg van die blinderdarmonsteking. Daar kun je goed ziek van zijn weet ik nog van mijn broertje. Hoe gaat het nu?

13. Amethist

Nou, die kleine snottebel ligt te slapen, dus ik ga ook eens even wat te eten voor mezelf fabriceren. Ik val zowat om van de honger!

14. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Oh ja, eten dat zal ik ook eens even gaan doen :D Vergeet dat altijd...Guusje ligt naast me ook wakker te worden, dus die zal zo ook wel willen...

@meeting: heb net gereserveerd :)

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nou ja, ik weet dat je hele kleine baby's niet in de mist mee moet nemen. Blijft toch een luchtvochtigheid van 100% en mist zijn hele kleine waterdruppeltjes die je inademt, wij kunnen daar iha wel tegen maar hele kleintjes niet. Maar goed, ik moet zo af en toe ook de deur uit met Lieze.

Maar Femke heeft wel echt last van de mist bijv. Die zit hier erg benauwd te wezen...

16. Amethist

Ja, ik kon me er iets van herinneren dat het beter was van niet. Nu moet ik sowieso de deur nog wel uit om luiers te kopen en A. even op te halen. Maar dan ga ik die luiers wel even halen voor ik A. ophaal, ipv dat ik naar de stad loop met T. Ik had toch al weinig zin om door die klote-mist naar de stad te lopen ;).

17. Amethist

@ Franka: Leuk dat de reservering staat :D.

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja... dat ervaar ik nu ook weer... ;) Heb de signalen nu wel door (moe, honger, knuffeltijd, vieze luier enz) maar dan de rest nog ;)

we hebben trouwens vrienden met een dochtertje van 4mnd en die doen babygebaren met haar. Ze heeft nu het eerste gebaar door. Dat is wel leuk!

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nou ik krijg het helemaal benauwd van Femke haar ademhaling...
    kennen jullie dat? Of net als dat ze zo'n roggel in de keel hebben dat je dan zelf moet hoesten...

20. Amethist

Ja, dat laatste herken ik wel. A. heeft dat ook wel eens als ze verkouden is en dan probeer ik haar te laten kuchen, want ik word altijd helemaal kriegel van dat geluid en heb dan zelf ook de neiging om te gaan kuchen idd.

Deel Deze Pagina