We beginnen opnieuw! April 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Wonder 1980, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Sorry duurt ff, mn leidinggevende belde ;)

Maar idd toch nog papa's kleine meisje hahaha :D Is toch schattig :p

Opzich gaat het wel goed, ik voel me wel redelijk.. Alleen zijn ze met de operatie flink door mijn buikspieren heen gegaan en mag ik ong twee weken niet bukken en tillen.. Ik kan Yestin niet eens uit bed halen, zo frustrerend!! Hij wordt iedere dag door een van de opa's en oma's opgehaald als Ray naar zn werk is, want ik kan het gewoon niet..
    En dat voelt wel echt heel kut, dat ik niet eens voor mn eigen kind kan zorgen zeg maar..

2. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Een moeder op mijn werk deed ook babygebaren met haar ukkie, ziet er echt zo schattig uit!

3. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Jeej!! gezellig!:)

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Chloe: Oh nee, da's niet leuk idd dat je Yestin helemaal niet zelf kan tillen.

Pfff, ik kan mijn ogen gewoon niet openhouden *GAAP*. Nu T. nog ligt te slapen ga ik ook maar even gestrekt op de bank.

Tot later!

5. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Slaap lekker ;)

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente

auw ja dat kan ik me voorstellen...

7. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ja weet wel dat ik flinke hechtingen heb, en voel ook wel dat ik het echt niet kan.. Maar toch voel ik me schuldig.. Dat arme ventje ;):(

Maar goed, hij vermaakt zich heel goed bij de opa's en oma's en ik mis hem meer als hij mij volgens mij, dus ik moet het maar even van me afzetten haha..

Ga ook even liggen hoor, tot straks!

X

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Chloe wat leuk dat je er weer bent!! Jeetje een blindedarmontsteking, da's ook niet niks. En wat balen dat je zo weinig kan! Ik dacht dat ze normaal bij een blindedarmonsteking maar een klein sneetje hoefden te maken? Zal inderdaad echt heel naar voelen dat je zelf niet voor Yestin kan zorgen :(

Am, truste! ;) dat potjesgebeuren is hier ook pas sinds 2 dagen hoor, daarvoor zei Irem ook nooit iets over een vieze luier

Napoleon, had je het drankje voor Lieze nou nog op kunnen halen? Merk je al iets?

Hier dus een potje gehaaald, haha, Irem vindt het hartstikke leuk om op te zitten met luier aan wel te verstaan ;) zonder luier moet ze er niets van weten. Nou ja, we laten het ding hier wel gewoon staan en verder maar ff kijken hoe of wat. Ze ligt nu op bed en wij zitten te wachten op een telefoontje van mijn schoonzusje met de uitslag van de scan van mijn schoonvader

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Eylem, Ik duim voor jullie dat het te genezen is.

@Chloe: Auw klinkt erg pijnlijk. Vervelend dat je niet voor Yestin kan zorgen, maar net wat je zegt het zal voor jezelf rotter zijn als voor hem. opa en oma's verwennen meestal nogal graag. Beterschap.

@Am, slaap lekker. Even lekker wat gemiste slaap van vanacht inhalen.

@Napoleon, Arme Femke ze heeft het goed te pakken.

Hier toch maar even naar de groothandel geweest dus ik heb weer alles wat ik nodig heb. Onderweg viel het wel mee met de mist. Het is wel heel erg mistig maar het ligt gelukkig niet zo laag op de weg dus was goed te doen.

@Meeting: 14 jan staat in de agenda genoteerd. Leuk!

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    spannend... hoop echt dat ze nog wat kunnen betekenen!

merk wel verschil met de motillium, met name savonds

11. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Jeetje wat spannend! Ondertussen al iets gehoord? Ik duim voor jullie!

Ik heb idd drie kleine sneetjes van ong 3 cm, in mn navel, mijn buik, en bij mijn lies.. De uitwendige hechtingen vallen dus wel mee.. Alleen hebben ze me van binnen flink te pakken gehad haha.. De chirurg zei dat ze flink door mijn buikspieren heen zijn gegaan, en dat voel ik ook goed.. Vandaar dat bukken en tillen haha..

Jewe: Lekker alles weer in huis wat je nodig had!

Napo: fijn dat je verschil merkt!

12. smile17

smile17 Niet meer actief

Hoi lieve meiden

Ik was aan het bijlezen maar jeetje Oona is nonnie. MOet zeggen dat ik het al niet helemaal vertrouwde maar bah wat een vies leugen en dan ook nog een foto erbij.
    En wat ze gezegd heeft over bloeden en miskramen wensen aan niemand nou gewoon walgelijk!
    Wordt er naar van. (sorry dat ik het oprakel was al een paar dagen terug maar moest er wat van zeggen)

@Cm zag een super mooie taart en fijn dat verjaardagpartij leuk was

@Franka bednakt voor de pb van de meeting zou eignelijk wel heel graag mee willen dit keer en jullie ontmoeten. Hopelijk hoeft mijn man niet te werken en heb ik de auto
    Laat het zsm weten

Ga nu verder werken en later verder bijlezen maar ben nog steeds van slag dat iemand zoiets kan doen/zeggen

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    omg... ik moet echt mijn mappen met foto's gaan sorteren want ik kan niks meer terugvinden... oh ja, en ik kan ze niet op datum sorteren want mijn toestel vraagt elke keer om de datum opnieuw in te voeren als ik de batterij heb vervangen en als ik dan snel een foto wilde maken dan klikte ik op annuleren, dus veel foto's hebben als datum 01-01-2007...

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
  15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Eylem, ik duim voor goed nieuws voor je schoonvader! Ach, nu op het potje wennen met luier aan, dan gaat het dalijk vanzelf een keer zonder luier!

@ Chloe, haaaaaiiiii! Fijn dat je weer bij ons bent! Balen dat je zo weinig nog kunt. Ik kan me je gevoel ten opzichte van Yestin heel goed voorstellen, maar hij merkt er waarschijnlijk een stuk minder van! Wel fijn dat je genoeg mensen om je heen hebt om je te helpen. En wat lief van je papa!

@ Smile, hopelijk kun je mee naar de meeting! Zou leuk zijn jou ook eens in levende lijve te ontmoeten! En je prachtige meisje natuurlijk! Woon je anders niet bij iemand in de buurt dat je evt. mee kan rijden? (ik weet eigenlijk helemaal niet waar jij vandaan komt, bedenk ik me nu!:))

@ Am, ja je vergeet snel hoe dat gaat als ze heel klein zijn. En dat het inderdaad even duurt voor je door hebt wat ze willen. Mijn nicht in Engeland heeft ook babygebarentaal gedaan met haar zoontjes. Was heel apart om te zien!

@ Napo, jammer dat de apotheek niet vroeger aan huis kon komen. Ik moet zeggen dat ik bij Noa en Lukas nog niet echt merk dat ze last hebben van de mist. *klopt af op hout*

@ Franka, 14e staat in de agenda! :D

@ Wonder, oh nee!!! Je moet wel mee hoor!:(

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Zo, mijn kleine draakje ligt op bed, de middelste draak zit op school en de grote draak is werken! Eindelijk even rust! Lukas had vanmorgen cakejes getrakteerd op school en er waren er nog een paar over, dus zit nu lekker aan de thee met een cakeje!

Vandaag zou de schilder komen, maar ik had gister al het vermoeden dat dat niet door zou gaan. En inderdaad belde hij vanmorgen dat het geen doen was met die mist en vochtigheid. Aan de ene kant baal ik wel, want ik wil het nou eindelijk wel eens af hebben, maar aan de andere kant zag ik er niet echt naar uit om een hele dag thuis te moeten blijven met een peuter terwijl alle buitendeuren en kozijnen nat zijn en de deuren heel de dag open moeten blijven staan! Dan hadden we op de bovenverdieping moeten bivakeren.

Nu heeft de schilder een paar potten verf afgeleverd en gaat manlief het zelf een keer doen.

17. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Napo tanx voor de tip!

@hier nou jaaaa wat ons nou weer overkomt..

Dr was een kitten bij die heeft wat problemen met de ontlasting, Al een paar keer naar de da geweest maar kwam vanzefl goed volgens de da.. Zegt dat vrouwtje net neeee die hoef ik niet ik moet geen probleem kat :O terwijl ze eerst zij geen probleem..

Dus nu zitten we alsnog met 1 kitten.. maar overdenken wat we nu moeten doen...

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Spikkel, nou lekker dan. Helemaal als ze al wist dat de kitten daar last van had en dan toch nog afhaken.

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hmm, ik moet eigenlijk nog wat gaan doen, maar heb zo geen zin!

Ik zie trouwens net dan manlief zijn portefeuille is vergeten vanmorgen. En we hadden geen brood in huis, dus hij was van plan langs de bakker te rijden voor een croissant vanmorgen en tussen de middag in de kantine te halen.....
    Denk dat ik straks een hele hongerige man thuis krijg! Hahaha! :D

Nou ja, misschien is één van zijn collega's zo lief geweest hem wat te lenen.;)

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    He Wonder, hoe is het eigenlijk nou met dat verhaal afgelopen van jullie verhuurder? Hebben ze nou uiteindelijk op tijd betaald?

Deel Deze Pagina