@ Smile: Ik heb geen fotos gemaakt vandaag. T. is niet helemaal fit, dus die moet eerst maar eens een beetje opknappen. Oh en zolang je hier niet liegt, geen fotos plaatst van andermans kindje en geen gestoorde whatsapp-berichtjes stuurt vinden we je hartstikke leuk en zijn we met de meeting echt wel lief voor je .
@Napo cactus thee die vindt ik ook erg jammer en heb er inderdaad ook altijd maar 4 @Spikkel wat fijn hopelijk is dit wel een leuk iemand die zich aan zijn woord houdt. @Am inderdaad met rode neus en snottebellen niet hele leuke foto. Haha was niet van plan om dat te gaan doen gelukkig gaan jullie lief zijn maar had niet anders verwacht.
oh even een vraagje hoor maar heb het idee dat ik de baby heel af toe al voel hele kleine zachtjes plopjes helemaal onderin zelfde als bij noelle maar die voelde ik met 17 weken. Mijn darmen zitten hoger en rommelen anders heb ik het idee. ZOu het al kunnen?
Ik heb tijdens de BV van Noa een hightea gehad waarbij we muntthee dronken. Mijn vriendin gaf toen ook nog BV. De volgende dag had zij werkelijk niks meer en ik had echt een mega productie dip. Terwijl ik ook altijd overproductie had! Ik heb het nog wel kunnen redden, maar mijn vriendin moest echt stoppen! Later bleek dat dat van de muntthee kwam!
Ik voelde het bij noa juist later, maar dat kwam omdat de placenta aan de voorkant lag. Maar bij Lukas voelde ik het bij 17 weken en later bedacht ik me dat ik het wel al eerder gevoeld had, maar toen herkende ik het nog niet. Een vriendin van mij voelde het bij 15 weken.
smile kan al hoor bij thobias voelde ik het ook al met 14 weken ik zat bij de bakker en leune voorover en plop voelde ik en wist meteen dat het thobias was
zo hier liggen de kindjes al op bed thobias had maar een uurtje geslapen vanmiddag en noa vroeg of ze naar bed mocht
Hello ladies! @Mist en muntthee: nou weer wat geleerd. Wist helemaal niet dat mist schadelijk kon zijn. In Zweden leggen ze de kinderen in de vrieskou en zijn de meest erbarmelijke weersomstandigheden normaal, dus ik dacht dat het geen kwaad kon (sorry AM!!). Goed om te weten dit!! En dat muntthee slecht is voor de bv wist ik ook niet!! Jeumig joh!! @ CM: nou ik kan je vertellen...ze hebben EINDELIJK betaald!!! Na mijn dreigbrief (aanmaning) stond het op de deadline dr op! @Spikkel: heh wat naar van je katje!! Oh is er nu toch iemand die interesse heeft? @Chloe: JOEHOEEEEE welkom terug. En een blindedarmonsteking...auw!!! @Eylem: getsie wat naar dat je nog geen nieuws over je sv hebt! @Smile: wat heerlijk dat je de baby al voelt!!! @Hier: Ronald is net naar Frankrijk vertrokken met de auto. Bah vind het maar niks dat hij door die dichte mist moet.
@Wonder he geds nee zou ik ook niet fijn vinden. Kitten is alsnog niet weg... pfff reageer dan niet als je dr toch niet wil hebben.. Maarja die mensen zittn dr altijd tussn @hier laetitia op bed.
Maar in Zweden is de lucht veel droger. De vrieskou kan juist geen kwaad omdat het daar meestal droge lucht is. Het gaat echt puur om het inademen van de mini waterdruppels.